Down The Rabbit Hole 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Geen idee wie dat dan zou moeten zijn op die korte termijn....

Maar misschien is dat meer wat voor het RW topic haha. Lastig jaar dit zeg. Laten we hopen dat Stromae snel beter is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Zou stormzy ook wel heel fris vinden ja. Zowel voor Werchter als voor DTRH. Die dag van Stromae heeft Werchter zich sowieso al in de eigen vingers gesneden.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Dat speculeren 😅. Heeft toch totaal geen zin. Zegt hij binnen paar weken Ziggo af kan je dat doen, maar nu toch niet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Dan mis je misschien het nut van een forum. ;-)


Ah als co-headliner. Ja ik bedoel meer dat hij dan prima naar voren kan worden geschoven.
Wat mij betreft wel ja, maar je wil natuurlijk ook tickets verkopen. Die donderdag is een taaie om vol te trekken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dat speculeren 😅. Heeft toch totaal geen zin. Zegt hij binnen paar weken Ziggo af kan je dat doen, maar nu toch niet.
Het feit dat zn management en label na zes cancels niet willen reageren is best zorgwekkend imo. Als het een griepje was geweest zouden ze dat wel gezegd hebben toch?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Het feit dat zn management en label na zes cancels niet willen reageren is best zorgwekkend imo. Als het een griepje was geweest zouden ze dat wel gezegd hebben toch?
Of een gebroken been ofzo. Dat zijn dingen die je gewoon kan vertellen. Een burnout is niet iets wat je binnen een half jaar van je afschudt kan ik zeggen, dus ik hoop (voor hem) dat het dat niet is.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Dan mis je misschien het nut van een forum. ;-)


Ah als co-headliner. Ja ik bedoel meer dat hij dan prima naar voren kan worden geschoven.
Sorry, louter mijn persoonlijke mening, maar ik vind speculeren over nog in te vullen spots top. Maar dit is toch nog iets anders vind ik.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Laten we inderdaad hopen dat het zo ver niet komt allemaal. Vooral voor de man zelf niet. Voor ons is het niet meer dan jammer, voor hem misschien wel (weer) een hele heftige periode. Al is dat ook speculeren hoor. Misschien valt het allemaal mee. Ik hoop het voor hem.

Maar vervangers van headliners op een festival: dat valt in de praktijk toch altijd heel erg tegen? Ik kan geen enkel voorbeeld bedenken van een geslaagde vervanging bij een last minute cancel.

De horror vroeger op Pinkpop: Krezip in plaats van Amy Winehouse en Krezip in plaats van Depeche Mode....
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
De horror vroeger op Pinkpop: Krezip in plaats van Amy Winehouse en Krezip in plaats van Depeche Mode....
Haha, mijn eerste festival: Pinkpop 2007. Met inderdaad Amy Winehouse als must-see op die dag. Mevrouw was weer eens dronken helaas. Maar Krezip als vervangende band was echt wel te belachelijk voor woorden. Muse maakte later op de avond veel goed overigens ;)
Trouwens, na mijn eerste LL datzelfde jaar nooit begrepen wat mensen in godsnaam leuk vinden aan dat festival op die veredelde renbaan in Limburg...
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Lizzo staat dat weekend in Zweden en Luxemburg op de maandag na DTRH. Dat lijkt me dus lastig @MarkD! En daarnaast staat ze ook op NSJ. Maar neemt niet weg dat het een goede show is! Laatst met veel plezier gezien in de Ziggo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Haha, mijn eerste festival: Pinkpop 2007. Met inderdaad Amy Winehouse als must-see op die dag. Mevrouw was weer eens dronken helaas. Maar Krezip als vervangende band was echt wel te belachelijk voor woorden. Muse maakte later op de avond veel goed overigens ;)
Trouwens, na mijn eerste LL datzelfde jaar nooit begrepen wat mensen in godsnaam leuk vinden aan dat festival op die veredelde renbaan in Limburg...
Wij waren er ook vooral voor haar. Ik weet nog dat er zo'n neonbord stond waarop werd gemeld dat ze gecanceld had. En dat Krezip kwam vervangen. We hebben staan vloeken toen.
 

Olavo

Nieuw lid
31 mrt 2023
3
5
Maar vervangers van headliners op een festival: dat valt in de praktijk toch altijd heel erg tegen? Ik kan geen enkel voorbeeld bedenken van een geslaagde vervanging bij een last minute cancel.
Ik wel, en speciaal daarvoor heb ik me zojuist geregistreerd :)
Denk Pinkpop 1993...
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Gebruikers die dit onderwerp bekijken