Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Wel raar: geen Lowlands, geen Pinkpop en tot dusver geen DTRH voor Oscar and the Wolf. En matcht niet met BKS.

Misschien eentje voor in de tweede batch? Al wordt het wel een beetje Belgenfest bovenaan dan.
Tsja je zou het bijna gaan denken. Voor mij hoeft het niet, maar klinkt wel logisch.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Wel raar: geen Lowlands, geen Pinkpop en tot dusver geen DTRH voor Oscar and the Wolf. En matcht niet met BKS.

Misschien eentje voor in de tweede batch? Al wordt het wel een beetje Belgenfest bovenaan dan.
Maak ons nou niet bang. :(

Doe maar gewoon lekker Chemical Brothers. Eind februari gebruikelijk weer nieuwe namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Oscar altijd welkom, maar niet als het ten koste gaat van een knaller als Chemical Brothers of wat anders tofs. Oscar al vaak genoeg gezien.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Even iets anders...hoe lang van te voren worden headliners geboekt? Ik meen me een podcast van de Machine te herinneren waarin ze aangeven meer dan een jaar. En EvE heeft ooit ook iets dergelijks geroepen. Een jaar geleden wist niemand dat Fred Again... headliner op DTRH kon worden.
Wie hebben ze dan voor hem laten schieten?

En ik denk ook dat ze nu een jonger publiek (20-30) willen aanspreken met deze headliners eerst te droppen (en ook Froukje). Ze moeten ook aan hun toekomst denken ;-) En dat de 3e headliner iets minder hip en trending is en de 40-50 aanspreekt (lees Blur oid)
Dat hangt van act tot act af. Ik weet nog dat BKS twee jaar van op voorhand bezig waren met Radiohead bijvoorbeeld. In andere gevallen kan het gewoon enkele maanden van op voorhand.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Royskopp overigens ook een nieuwe plaat dit jaar - volgens mij al een tijdje niet in NL opgetreden (in februari weer). Lijkt me een toffe toevoeging aan de line up!
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Lebanon Hanover, The Moldy Peaches, Bar Italia of Tokischa zou ik nog heel graag zien. precies het soort namen die deze line up nog nodig heeft wat mij betreft
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Nou groepstickets ook in de pocket. Duurde even allemaal wat langer, want ik had een niet werkende link ontvangen van Ticketmaster. Maar na wat op en neer mailen alsnog de juiste link ontvangen. Netjes afgewikkeld door Ticketmaster, mag ook gezegd.

We zijn er klaar voor!
 
  • Confetti
Waarderingen: StevieU2

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
223
316
Trouwens, zouden jullie Vitalic vinden passen op DTRH? Hij lijkt komend jaar weer te touren, en zijn live show is erg goed dit keer. Heeft ook nog geen tourdata rond DTRH's dagen.
 

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
197
129
Trouwens, zouden jullie Vitalic vinden passen op DTRH? Hij lijkt komend jaar weer te touren, en zijn live show is erg goed dit keer. Heeft ook nog geen tourdata rond DTRH's dagen.
Zou perfect passen! Hij tourt zeker en vast komend jaar, want ik heb al tickets voor zijn show in Trix (Antwerpen) in april ;)
 
  • Confetti
Waarderingen: davadude

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Nou groepstickets ook in de pocket. Duurde even allemaal wat langer, want ik had een niet werkende link ontvangen van Ticketmaster. Maar na wat op en neer mailen alsnog de juiste link ontvangen. Netjes afgewikkeld door Ticketmaster, mag ook gezegd.

We zijn er klaar voor!
Ik kon geen groepstickets kiezen, was dat alleen voor degene met groepstickets van voorgaande jaren?
Ik kon max 8 normale tickets kopen!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Nou groepstickets ook in de pocket. Duurde even allemaal wat langer, want ik had een niet werkende link ontvangen van Ticketmaster. Maar na wat op en neer mailen alsnog de juiste link ontvangen. Netjes afgewikkeld door Ticketmaster, mag ook gezegd.

We zijn er klaar voor!
Hier ook pech met die pre-sale code. Na betaling drukte ik per ongeluk op vorige ipv betalen en toen was mijn scherm weg + de code al gebruikt. Gelukkig nog van een vriend de code kunnen gebruiken. Vind het sowieso wel bijzonder dat ze dit doet tbh. Naar mijn idee hebben ze dit nog nooit gedaan voor covid.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Hier ook pech met die pre-sale code. Na betaling drukte ik per ongeluk op vorige ipv betalen en toen was mijn scherm weg + de code al gebruikt. Gelukkig nog van een vriend de code kunnen gebruiken. Vind het sowieso wel bijzonder dat ze dit doet tbh. Naar mijn idee hebben ze dit nog nooit gedaan voor covid.
Bijzonder inderdaad, bijzonder prettig! Toch ook klantenbinding in tijden van recessie ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik kon geen groepstickets kiezen, was dat alleen voor degene met groepstickets van voorgaande jaren?
Ik kon max 8 normale tickets kopen!
Klopt ja. Ik had vorig jaar 10 groeptickets gekocht en 2 losse tickets. Maar ik kreeg alleen een presale link voor 8 losse tickets tegen normaal tarief. Maar even bellen en mailen en alsnog geregeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
Voor de wat kleinere namen lijken me de volgende artiesten wel wat: Alex Vargas, The Vices, Roosevelt, Warhaus, The Haunted Youth, Jake Bugg, S10, Jadu Heart, DMA's, Pool, Telenova, Sad Night Dynamite, Inhaler, Sea Girls.
De wat middelgrote (sub) namen: The Wombats, Kasabian, Parcels, Sam Fender, London Grammar.

Volgens mij allemaal namen die of nog nooit op dtrh hebben gestaan, of alweer een tijdje geleden (Parcels, Alex Vargas, Roosevelt)

Mocht je fan zijn van Parcels - luister dan Pool!
Telenova ook nog een onbekende, nog nooit in Europa opgetreden afgezien van 2 losse shows in Engeland. Why do I keep you en Haunted liggen lekker in het gehoor.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
127
77
Ik snap de negativiteit niet zo. Ja, oke, misschien hadden sommigen een ander lijstje in gedachte. Maar voor de eerste worp zitten er echt wel mooie namen tussen. En DTRH springt er altijd uit wat betreft undercard, maar als die nu al voor sommigen tegenvalt, is het wel erg kort door de bocht. Er komen echt nog wel flink wat namen bij.

Maar goed, over smaak valt niet te twisten en ik heb een kaartje in the pocket. Word mijn eerste keer DTRH en heb er ontzettend veel zin in :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en daily

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dit is waarom Fred Again... headliner is. De hele Afas gaat stuk ;-) Ik zie dat wel voor me in het donker op de Hottot. Kan ook nog eens aardig piano spelen en zingen ;-)
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en MarkD

Gebruikers die dit onderwerp bekijken