Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb normaal gesproken helemaal, maar dan ook helemaal, niets met acts uit dit genre. Maar ben stiekem afgelopen jaar wel erg enthousiast geworden over Fred Again en heel benieuwd hoe het live gaat zijn. Hopelijk wel in een tent.
Met alle voorgekauwde dance muziek(bijvoorbeeld Disclosure) waar het woordje "live" vaak wordt misbruikt, doet Fred het ook wel écht anders ja. Op de manier hoe hij die drones( vanaf minuut 40 tot minuut 43 ong) toepast om dezelfde tekst op een andere manier over te laat komen, is echt intens. Dat is live ook heel erg te merken. Er wordt met emoties gespeeld. Het stuk van Frank Ocean/Moderat naar Sabrina is echt een meesterstuk in. Ik krijg er nogsteeds kippenvel van. Bedenk dan ook even dat deze visuals live worden gespeeld.
Echt een zeer creatieve en intelligente gast, zo lijkt het. En realist ook, hij zegt zelf ook dat hij nu het momentum goed te pakken heeft en niet weet voor hoe lang dit duurt, dus maar moet genieten van het moment.
Zou Travis Scott een optie zijn voor de derde headliner spot? Er lijkt wat meer hiphop op het affiche te staan dan vorige namen en Travis staat 30 juni in Italië. Kans is waarschijnlijk heel klein maar ik zou het persoonlijk wel aanmoedigen
Zou Travis Scott een optie zijn voor de derde headliner spot? Er lijkt wat meer hiphop op het affiche te staan dan vorige namen en Travis staat 30 juni in Italië. Kans is waarschijnlijk heel klein maar ik zou het persoonlijk wel aanmoedigen
Als het ff meezit voor het eerst naar DTRH dit jaar. Met een paar mensen die al jaren gaan en Lowlands hebben geruild voor DTRH dus ben benieuwd. Wil toch zeker wel een paar namen zien die er nu al bekend zijn gemaakt. Vorig jaar had DTRH sowieso een betere line up dan Lowlands imho.
Als het ff meezit voor het eerst naar DTRH dit jaar. Met een paar mensen die al jaren gaan en Lowlands hebben geruild voor DTRH dus ben benieuwd. Wil toch zeker wel een paar namen zien die er nu al bekend zijn gemaakt. Vorig jaar had DTRH sowieso een betere line up dan Lowlands imho.
Ticketswap hoop ik van niet want verkopen via Ticketmaster is een stuk minder relaxt. Volgens mij stopt daar ook de verkoop van resaletickets een paar dagen voor events plaatsvinden.
Ticketswap hoop ik van niet want verkopen via Ticketmaster is een stuk minder relaxt. Volgens mij stopt daar ook de verkoop van resaletickets een paar dagen voor events plaatsvinden.
Ze zeggen dat ze de barcodes alleen uit de ticketmaster account gaan scannen, daar zit een bewegende balk met het ticketmaster logo in. Via Ticketswap kan je alleen pdf's verkopen. Lijkt me een waterdicht verhaal vanuit TM
Ze zeggen dat ze de barcodes alleen uit de ticketmaster account gaan scannen, daar zit een bewegende balk met het ticketmaster logo in. Via Ticketswap kan je alleen pdf's verkopen. Lijkt me een waterdicht verhaal vanuit TM