Down The Rabbit Hole 2023

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Ik was in eerste instantie wat sceptisch over Fred maar na wat videos toch wel hyped. Als het iets wordt zoals hieronder ben ik helemaal blij

 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Ik was in eerste instantie wat sceptisch over Fred maar na wat videos toch wel hyped. Als het iets wordt zoals hieronder ben ik helemaal blij

Ik heb normaal gesproken helemaal, maar dan ook helemaal, niets met acts uit dit genre. Maar ben stiekem afgelopen jaar wel erg enthousiast geworden over Fred Again en heel benieuwd hoe het live gaat zijn. Hopelijk wel in een tent.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Marin

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Met alle voorgekauwde dance muziek(bijvoorbeeld Disclosure) waar het woordje "live" vaak wordt misbruikt, doet Fred het ook wel écht anders ja. Op de manier hoe hij die drones( vanaf minuut 40 tot minuut 43 ong) toepast om dezelfde tekst op een andere manier over te laat komen, is echt intens. Dat is live ook heel erg te merken. Er wordt met emoties gespeeld. Het stuk van Frank Ocean/Moderat naar Sabrina is echt een meesterstuk in. Ik krijg er nogsteeds kippenvel van. Bedenk dan ook even dat deze visuals live worden gespeeld.

Echt een zeer creatieve en intelligente gast, zo lijkt het. En realist ook, hij zegt zelf ook dat hij nu het momentum goed te pakken heeft en niet weet voor hoe lang dit duurt, dus maar moet genieten van het moment.

 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Zou Travis Scott een optie zijn voor de derde headliner spot? Er lijkt wat meer hiphop op het affiche te staan dan vorige namen en Travis staat 30 juni in Italië. Kans is waarschijnlijk heel klein maar ik zou het persoonlijk wel aanmoedigen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zou Travis Scott een optie zijn voor de derde headliner spot? Er lijkt wat meer hiphop op het affiche te staan dan vorige namen en Travis staat 30 juni in Italië. Kans is waarschijnlijk heel klein maar ik zou het persoonlijk wel aanmoedigen
Woo Hah
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
FKA twigs zou trouwens het coronajaar ook langskomen. Die staat ook op de posters in Spanje, dus die zie ik ook nog wel kans maken voor een hoge spot.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Als het ff meezit voor het eerst naar DTRH dit jaar. Met een paar mensen die al jaren gaan en Lowlands hebben geruild voor DTRH dus ben benieuwd. Wil toch zeker wel een paar namen zien die er nu al bekend zijn gemaakt. Vorig jaar had DTRH sowieso een betere line up dan Lowlands imho.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Raskolnikov

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Als het ff meezit voor het eerst naar DTRH dit jaar. Met een paar mensen die al jaren gaan en Lowlands hebben geruild voor DTRH dus ben benieuwd. Wil toch zeker wel een paar namen zien die er nu al bekend zijn gemaakt. Vorig jaar had DTRH sowieso een betere line up dan Lowlands imho.
Gaat je goed bevallen denk ik! Afgelopen jaren net wat interessantere boekingen dan LL naar mijn smaak. Ook hele fijne locatie en ontspannen publiek.

Lowlands verslaat DTRH vooral in de keuzes die je hebt. Die is ruimer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
De tickets zijn nu mobile go en alleen geldig met een bewegend beeld op hé ticketmaster account...
Einde van ticketswap en marktplaats doorverkoop?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
De tickets zijn nu mobile go en alleen geldig met een bewegend beeld op hé ticketmaster account...
Einde van ticketswap
Ticketswap hoop ik van niet want verkopen via Ticketmaster is een stuk minder relaxt. Volgens mij stopt daar ook de verkoop van resaletickets een paar dagen voor events plaatsvinden.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ticketswap hoop ik van niet want verkopen via Ticketmaster is een stuk minder relaxt. Volgens mij stopt daar ook de verkoop van resaletickets een paar dagen voor events plaatsvinden.
Ze zeggen dat ze de barcodes alleen uit de ticketmaster account gaan scannen, daar zit een bewegende balk met het ticketmaster logo in. Via Ticketswap kan je alleen pdf's verkopen. Lijkt me een waterdicht verhaal vanuit TM
 
  • Wow
Waarderingen: MarkD en Everyknight

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ze zeggen dat ze de barcodes alleen uit de ticketmaster account gaan scannen, daar zit een bewegende balk met het ticketmaster logo in. Via Ticketswap kan je alleen pdf's verkopen. Lijkt me een waterdicht verhaal vanuit TM
Ja, is wel bij meer events zo. Ik ben er niet zo'n fan van omdat je als je ziek bent dan gewoon echt pech hebt en je ticket niet meer kwijt kan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Mja, heb het gelezen. Als je ziek bent kun je nog steeds via een Ticketmaster-app je kaartje doorverkopen. Nog geen ervaring mee.

Zo wordt Ticketswap helemaal buiten spel gezet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken