Down The Rabbit Hole 2023

Dat zit in hetzelfde weekend als DTRH. En dan samen met de show op Werchter lijkt mij dat ze vol zitten?
28/6 woensdag Opener
29/6 donderdag Roskilde
30/6 vrijdag - vrij?
1/7 zaterdag DTRH?
2/7 zondag RW

Kan toch? Roskilde begint ook op woensdag, dus die twee kunnen elkaar in principe wisselen.

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Oh begint Open'er al op woensdag ja? Dan zou dat prima passen ja.

En om in de termen van @DennisvdBr te blijven, onderbuikgevoel blijft zeggen dat ze niet op dtrh.

Er wordt te weinig rekening gehouden met Stromae als headliner hier.

Ja, hij staat in veel zalen maar dat doet hij in Belgie ook… plus als afsluiter van de eerste dag op Rock Werchter. En Pinkpop en Lowlands vallen als festival al af…

Ja, hij staat in veel zalen maar dat doet hij in Belgie ook… plus als afsluiter van de eerste dag op Rock Werchter. En Pinkpop en Lowlands vallen als festival al af…
Waarom valt Pinkpop af? Die zie ik voor een headlineslot op zondag wel drie dagen achter elkaar spelen.

Dat zou ik toejuichen en ik denk dat hij de ultieme headliner zou zijn. Zet die op zondagavond en niemand gaat eerder weg.

En gooi dan direct Opposites als headliner... #LL22

Zou AM en Stromae echt heel erg een zwaktebod vinden.
Dat ben ik wel je eens. Je wilt voorkomen dat DTRH de headliners van Lowlands een jaar eerder gaat overnemen. Eentje, soit. Maar twee?

Ik denk ook niet dat ze er allebei zullen staan. Een van de twee zie ik wel gebeuren, waarbij ik AM de grootste kans geef. Maar dan liever Stromae.

ik hoop toch wel echt op een verrassende naam in plaats van AM, QOTSA of Florence.. Zeker leuke namen maar inderdaad niet mega bijzonder

Users who are viewing this thread