Down The Rabbit Hole 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.850
Chemical Brothers zou zeker goed aanslaan. Niet dat ik zelf razendenthousiast zou worden (maar dat is meer omdat ik ze al paar keer gezien heb).

Maar dat nieuwe album van Arctic Monkeys luisterend: dan vraag ik me af of dit de headliner gaat worden. Heel fraai, maar toch misschien niet direct de muziek die je verwacht bij een afsluiter.

Mijn gok nu: Arcade Fire / FATM / Chemical Brothers of Fred Again.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Werchterfan

Randprogramma
18 mei 2022
111
90
Mijn gok/hoop:
Arcade fire - FATM - Chemical brothers/placebo
Paulo nutini - lorde - lumineers
Tash Sultana- aurora - paper kites

Zou dit volgens jullie haalbaar zijn of te veel van het goede
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.850
Mijn gok/hoop:
Arcade fire - FATM - Chemical brothers/placebo
Paulo nutini - lorde - lumineers
Tash Sultana- aurora - paper kites

Zou dit volgens jullie haalbaar zijn of te veel van het goede
Lijkt mij een realistisch lijstje hoor, qua grootte van de namen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.339
3.963
Aurora mag wat mij betreft wel een hoge spot (geen headliner uiteraard) krijgen op DTRH. Was waanzinnig goed op Pukkelpop dit jaar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.959
6.240
Aurora stond er al eens in 2019, voor Rosalia en Robyn in de Teddy. Zie haar nog een plekje hoger staan, maar niet meer dan dat. Of is die echt een pak groter geworden?

Mijn gok/hoop:
Arcade fire - FATM - Chemical brothers/placebo
Paulo nutini - lorde - lumineers
Tash Sultana- aurora - paper kites

Zou dit volgens jullie haalbaar zijn of te veel van het goede
Dat zou wel een erg flauw lijstje zijn. The Lumineers ook gewoon.. Denk dat moest Lorde er staan dat het als headliner zal zijn.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Vond Chem op Lowlands echt geweldig. Ben sowieso wel echt opgegroeid met die muziek dus vind het al snel lekker hoor, maar de visuals en remixes op eigen nummers zijn echt heerlijk.

Zou Paolo Nutini headliner zijn? Denk het niet eh..? Goede sub, dat wel!
Chemical Brothers is voor mij na Justice en Gesaffelstein nog steeds een van de tofste electronische acts die ik ooit heb gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en davadude

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Wanneer worden de eerste namen ongeveer verwacht? Is dit ieder jaar rond dezelfde tijd?

Persoonlijk denk ik dat qotsa en arctic monkeys wel mooi headliners zouden zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.344
1.371
Wanneer worden de eerste namen ongeveer verwacht? Is dit ieder jaar rond dezelfde tijd?

Persoonlijk denk ik dat qotsa en arctic monkeys wel mooi headliners zouden zijn.
Eind november/begin december zijn meestal de eerste namen, nog een maandje wachten dus.

AM verwacht ik écht niet, trouwens. Die doen alleen maar zaalshows + Werchter - wat ook de enige show in België is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.850
Eind november/begin december zijn meestal de eerste namen, nog een maandje wachten dus.

AM verwacht ik écht niet, trouwens. Die doen alleen maar zaalshows + Werchter - wat ook de enige show in België is.
Ik weet het niet; sluit AM zeker niet uit.

Hoop persoonlijk dat QOTSA geen headliner is. Toffe band hoor, maar vaak gezien. Hoop op iets interessanters.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

FrankieD

Playlistbediener
26 okt 2022
28
14
Eind november/begin december zijn meestal de eerste namen, nog een maandje wachten dus.

AM verwacht ik écht niet, trouwens. Die doen alleen maar zaalshows + Werchter - wat ook de enige show in België is.
AM zou ook op Glastonbury gaan spelen dus dan zijn er toch al meerdere festivals waarop ze headliner zijn. Ik blijf hopen!

Qotsa heb ik enkele jaren geleden nog als headliner gezien op dtrh. Was toen wel echt een feest vond ik!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.850
AM zou ook op Glastonbury gaan spelen dus dan zijn er toch al meerdere festivals waarop ze headliner zijn. Ik blijf hopen!

Qotsa heb ik enkele jaren geleden nog als headliner gezien op dtrh. Was toen wel echt een feest vond ik!
Ja precies daar heb ik ze ook nog gezien. Beetje te snel voor een terugkeer wat mij betreft ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.344
1.371
5 jaar geleden vind ik echt lang genoeg geleden voor herhaling, tbh. Maar snap wel dat het voor het gevoeld dichterbij is ivm corona.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.382
1.850
5 jaar geleden vind ik echt lang genoeg geleden voor herhaling, tbh. Maar snap wel dat het voor het gevoeld dichterbij is ivm corona.
Dat is het denk ik.

Volgens mij is er pas 1 headliner geweest in de geschiedenis van DTRH (die natuurlijk nog niet heel lang is) die op herhaling kwam: dat was The War On Drugs.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.344
1.371
Ze hadden ook nog geen Spaanse show in hun tourschema.

Maar ja, de kans is wel ietsjes groter nu ze inderdaad meerdere festivals gaan doen. Al denk ik nog steeds dat het bij die twee shows in de Ziggo blijft.

Edit: Ook geen Poolse en Deense shows zo te zien. Roskilde en Open'er zal ook wel AM hebben staan. En dan is er gewoon geen ruimte meer voor AM.
Nee, geen AM voor DTRH.
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en Lion

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.584
6.262
Arctic Monkeys - Florence and the Machine - Queens of the Stone Age

Zoiets?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken