Ook wij hebben een super festival gehad. Met name het mooie terrein en de aankleding maken het tot 1 van de mooiste festival locaties.
Beste optredens van het weekend:
Tramhaus (deze gasten worden groot!)
Idles, wat een energie en kwaadheid. Pit was heerlijk!
Paulo Nutini: erg verrast, mooi intens optreden. Nieuwe stijl ligt me veel meer dan zijn 'New-shoes-periode')
Nick Mulvey:kende hem niet, maar ook hier aangenaam verrast. Leuke connectie met het publiek.
Altin Gün: paar keer eerder gezien maar blijft gewoon steengoed.
La Femme: enorm gegroeid sinds hun laatste optreden in 2019. Superleuke band
Phoenix: live steengoed
Verder veel in Bossa Nova en Fuzzy Lop geweest, mooi hoekje van het terrein
Positieve punten:
Locatie, aankleding, uitgebreid horeca aanbod, het weer (viel me 100% mee), de douches en wc's (vooraf was iedereen hier vang voor, heb bijna niets van de drukte gemerkt)
Negatieve punten:
-Het vele (openlijke) drugsgebruik
-Mensen die werkelijk geen minuut hun snavel kunnen houden onder een concert en alleen met zichzelf, hun telefoon en vrienden bezig zijn.
-Ben Howard (vooraf door velen voorspeld: verzoop in de Hottot)
Ik ben zelf de jongste niet meer (40+) en merk dat ik de aansluiting soms niet meer heb met de doelgroep. Geen punt natuurlijk, ik heb een heerlijk festival gehad, maar ik denk er serieus over na volgend jaar weer een ander festival te pakken, bijvoorbeeld een BKS dat zich toch iets meer op de muziek richt dan op sfeer en feestjes. Ook ligt de gemiddelde leeftijd hier wat hoger. Maar wie weet, weet een goede line up me weer te overtuigen
Iemand enig idee of de concertbeelden nog ergens worden uitgezonden?