Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Of ik Froukje vandaag nog 's gezien heb? Jazeker. Volgende keer trakteer ik 'r wat lmao.

Son Mieux was toch effe een verrassend straffe last minute vervanger hoor, speelden de show van hun leven ofzo.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Het is nog rustig met alle DTRH-verhalen. 3voor12 heeft dit jaar jammer genoeg geen livestream (wel van woo hah) en heeft ook weinig recensies (alleen een top 7 en een zure recensie van Disclosure).
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Koen87

Playlistbediener
20 dec 2013
33
7
Voordeel als Beuningenaar om een festival om de hoek te hebben. Ik woon er nu drie jaar, maar het was er nog van gekomen. Vreemd om ‘s nacht op een festival te zijn en ‘s ochtends thuis wakker te worden.

S10: eerste wat ik zag op de dag. Vocaal prima, maar totaal niet mijn ding.
Boontjes: leuk! Grappig concept en mooi veldje.
HAIM: goed optreden, tikkeltje te theatraal. Hebben ze niet nodig, want ze hebben voldoende hits.
Wilco: geweldig! Tweedy is qua stem niet erg krachtig, maar weet nummer met overdaad over te brengen.
Squid: apart set en energieke band. Helaas wat gestoord aan kids die de zaal dachten te bezitten (ga lekker loos als de ruimte ervoor is, niet als je hutjemutje staat).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Seventheen Seconds

Gouden Tip
11 mei 2015
252
62
Het is nog rustig met alle DTRH-verhalen. 3voor12 heeft dit jaar jammer genoeg geen livestream (wel van woo hah) en heeft ook weinig recensies (alleen een top 7 en een zure recensie van Disclosure).
Zal ik me dan maar opofferen. Squid was een feest. Zelfde geldt voor Molchatdoma, die moet je gaan zien in het clubcircuit als je van Joy Division en New Order houdt. Wilco was top. Een stuk van Haim gezien, was leuk. Veel bands maken weinig contact met het publiek zij bijna iets te veel. Two Door Cinemaclub die heb al te vaak gezien. Door de enorme file naar de parking een klein stukje Sylvie Kreusch gezien. Dat is niet mijn ding.

Wat heel bijzonder was waren de drones boven het water. Heel spectaculair Ik heb een top eerste dag gehad. Eerste keer DTRH. Het is echt een gaaf festival, andere accenten dan BKS maar zeker niet minder. Zijn twee festivals die je allebei niet mag missen.
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ja heel moeilijk opnemende genieten van thuis uit. Geen 3voor12 verhalen, geen livestream. Geen vetpot als je het vergelijkt met BKS, waarvan 3voor12 om de zoveel minuten een recensie online zette.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
FL meeting nu! Ik heb een roze trui op mijn hoofd, indien er nog forummensen hier zijn.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Wow surprise dj set van Sef was super Nice. Wat een fijn en gemoedelijk terrein ook. Heel veel kleine stages te ontdekken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken