Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Veel plezier allen! The Smile is geweldig, 1 van de hoogtepunten van dit festivalseizoen tot nu toe.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
De afwastafelrave bij camping 7 is het allereerste hoogtepunt hoor ?
Haha ik stond daar ook!

Wij hebben trouwens de partytent omlaag moeten halen van de security gisteravond, door de harde wind voorafgaand de strottbui. Goede call, verderop de camping vlogen ze al over de camping heen. Mijn God wat heb ik dit gemist ?.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Veel plezier allemaal op Down the Rabbit Hole!!! Benieuwd naar jullie verhalen. En pas voor teken en rupsen!
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
60
80
Op welke camping is nog plek als je pas vandaag aan het begin van de middag aankomt? Ik kon helaas niet eerder aankomen
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Op de valreep toch nog iedereen een gigantisch goede tijd toewensen in Beuingen. De beste lineup van de Benelux dit jaar vind ik. Toch wel een beetje heel erg jaloers.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Sleaford Mods kunnen vandaag helaas Teddy Widder niet openen. Maar niet getreurd want met de jonge rebellen van Personal Trainer knallen we net zo hard het konijnenhol in! Teddy Widder: 14:30 uur

Maribou State (dj-set) kan vanavond helaas ook niet doorgaan, maar held David Vunk draait vanavond een extra set! Je ziet hem dus om 19.30 in REX en om 02.30 sluit hij dag één in Fuzzy Lop af.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Op de valreep toch nog iedereen een gigantisch goede tijd toewensen in Beuingen. De beste lineup van de Benelux dit jaar vind ik. Toch wel een beetje heel erg jaloers.
Meen je? Ik vraag mezelf eigenlijk af waarom de lineup zo karig is als je ziet wat er in hetzelfde weekend op Werchter en Roskilde speelt. Twijfelde namelijk nog even over een Ticketswappie aangezien het zo'n beetje in mijn achtertuin is. Maar goed, over smaak valt niet te twisten...
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Meen je? Ik vraag mezelf eigenlijk af waarom de lineup zo karig is als je ziet wat er in hetzelfde weekend op Werchter en Roskilde speelt. Twijfelde namelijk nog even over een Ticketswappie aangezien het zo'n beetje in mijn achtertuin is. Maar goed, over smaak valt niet te twisten...
Vind de lineup van DTRH echt veel en veel toffer dan die van RW. Gorillaz, Erykah Badu, Wilco, The Smile, Little Simz, St Vincent, Kae Tempest zijn mijn favoriete namen van deze lineup, stuk voor stuk staan ze niet op RW.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Sleaford Mods kunnen vandaag helaas Teddy Widder niet openen. Maar niet getreurd want met de jonge rebellen van Personal Trainer knallen we net zo hard het konijnenhol in! Teddy Widder: 14:30 uur

Maribou State (dj-set) kan vanavond helaas ook niet doorgaan, maar held David Vunk draait vanavond een extra set! Je ziet hem dus om 19.30 in REX en om 02.30 sluit hij dag één in Fuzzy Lop af.
Noooo Maribou State was voor mij wel een van de redenen om te gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Corona gooit vandaag helaas nog meer roet in het eten; in de crew van Clairo zijn meerdere besmettingen waardoor ze niet kan komen optreden. Gelukkig staat Son Mieux voor je klaar: de persoonlijke elektronische popsongs onder leiding van Camiel Meiresonne zijn niet alleen erg plezierig om naar te luisteren maar ook nog eens een lust voor het oog.
Teddy Widder 20:30 uur

Klotezooi. :(

Ondertussen nog steeds in de rij voor de parking. 90 minuten inmiddels. Schiet niet op.
 
  • Grrr
Waarderingen: phonehome

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Koreaans, Japans, Turks, Mexicaans, Caribisch.. Weinig festivals die hieraan kunnen tippen. Net ramen besteld gewoon, heerlijk. Festivalorganisatoren, take notes hoor. En prijs-kwaliteit helemaal goed.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Corona gooit vandaag helaas nog meer roet in het eten; in de crew van Clairo zijn meerdere besmettingen waardoor ze niet kan komen optreden. Gelukkig staat Son Mieux voor je klaar: de persoonlijke elektronische popsongs onder leiding van Camiel Meiresonne zijn niet alleen erg plezierig om naar te luisteren maar ook nog eens een lust voor het oog.
Teddy Widder 20:30 uur

Klotezooi. :(

Ondertussen nog steeds in de rij voor de parking. 90 minuten inmiddels. Schiet niet op.
Damn Clairo en Maribou State wat kut
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Hoef ik in ieder geval niet meer te kiezen tussen Clairo en Pongo, maar kut is het zeker.

Grappig dat we munten met opdruk 2020 hebben, die waren destijds al gedrukt natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: phonehome

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
Jammer dat je dit niet meer zo leuk kan meevlogen van thuis uit nu 3voor12 geen liveblog/recensies deelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken