Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

LeLo

Nieuw lid
30 mrt 2022
1
0
Als ik over de line up lees krijg ik alleen maar meer zin in! Enige probleem: ik heb nog geen ticket. Hebben jullie nog aanraders hoe ik toch nog een kaartje kan krijgen (anders dan ticketswap) of kennen jullie zelfs iemand die iemand kent die iemand kent... die van zijn kaartje af wil?

Ik ben nieuw hier; ik hoop dat het oké is dit in dit thread te vragen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Als ik over de line up lees krijg ik alleen maar meer zin in! Enige probleem: ik heb nog geen ticket. Hebben jullie nog aanraders hoe ik toch nog een kaartje kan krijgen (anders dan ticketswap) of kennen jullie zelfs iemand die iemand kent die iemand kent... die van zijn kaartje af wil?

Ik ben nieuw hier; ik hoop dat het oké is dit in dit thread te vragen.
Ja hoor, vragen kan altijd natuurlijk! Welkom.

Het is inderdaad lastig om aan tickets te komen. Waarschijnlijk komen de dagen voordat het festival begint wel vrij veel online op Ticketswap, ik denk dat dat de grootste kans is om ze te krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LeLo

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.482
6.150
Belle & Sebastian naar Cactus Festival op 8 juli. Hoe groot is de kans dat we die een weekje eerder ook op DTRH kunnen verwachten?

Zou het zeer toejuichen iig. :D
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Wow, dat zou ik ook geweldig vinden ja.

Volgende en laatste drop zal wel eind deze maand zijn. Vorige keren vooral gevuld met DJ's
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Wow, dat zou ik ook geweldig vinden ja.

Volgende en laatste drop zal wel eind deze maand zijn. Vorige keren vooral gevuld met DJ's
Eind deze maand, begin mei zal het wel ja. Verwacht daar weinig opzienbarends meer overigens. Laatste worp is doorgaans opvulmateriaal.
 

vos

Playlistbediener
2 apr 2022
17
37
Hoi! Lees hier vaker mee maar nu ook maar even berichtje plaatsen om te zeggen hoe leeeip goed ik de line-up van dtrh vind. Ga dit jaar voor de eerste keer puur omdat paar van mn favoriete artiesten (Little Simz, Loyle Carner, Clairo, Phoebe Bridgers) komen. En verder ook zin in Erykah, The Smile, Celeste, Polo & Pan, S10, L’Impératrice!
Dit jaar voor de tweede keer naar lowlands (nog beetje nieuw in de festivals dus haha) maar ga daar meer naartoe voor de vriendengroep en het feestje, niet per se voor line-up. Dus heeeel benieuwd naar dtrh! Kan nie wachten :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.231
4.501
Hoi! Lees hier vaker mee maar nu ook maar even berichtje plaatsen om te zeggen hoe leeeip goed ik de line-up van dtrh vind. Ga dit jaar voor de eerste keer puur omdat paar van mn favoriete artiesten (Little Simz, Loyle Carner, Clairo, Phoebe Bridgers) komen. En verder ook zin in Erykah, The Smile, Celeste, Polo & Pan, S10, L’Impératrice!
Dit jaar voor de tweede keer naar lowlands (nog beetje nieuw in de festivals dus haha) maar ga daar meer naartoe voor de vriendengroep en het feestje, niet per se voor line-up. Dus heeeel benieuwd naar dtrh! Kan nie wachten :)
Ik denk dat we veel dezelfde optredens gaan zien!
 
  • Leuk
Waarderingen: vos en nitotheno

zworp3

Support act
17 mei 2018
840
547
Future Fuzzy Field heet nu Fuzzy Food Field, zou het FFF-programma verplaatst zijn naar Club Rex?

In de aankondiging van de eerste namen stond:
Als je goed kijkt, zie je in de verte tegen de bosrand Rex staan; een nieuwe broeierige buzzclub waar grensverleggende dj’s en producers van ’s middags tot diep in de nacht elektronische knallers om je oren schieten. En dat is nog maar het begin, want we hebben met zijn allen iets in te halen!

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.482
6.150
Lianne La Havas op 5 juli naar Tivoli.

Hopelijk ook op DTRH het weekend ervoor!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Ik denk dat er al iets teveel van dit genre op DTRH staat, maar Flume heeft ook nog steeds niks in NL. Die gaat ook zéker nog wel ergens staan, clubshow of festival.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

nitotheno

Support act
29 jan 2018
909
760
Ik denk dat er al iets teveel van dit genre op DTRH staat, maar Flume heeft ook nog steeds niks in NL. Die gaat ook zéker nog wel ergens staan, clubshow of festival.

Viel mij ook al op inderdaad! Eigenlijk zou Lowlands imo nog zo'n soort naam moeten hebben, heb het idee dat ze in die trend niet echt iets hebben. Zou het op allebei de festivals aanmoedigen, leuke muziek.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.321
1.331
Viel mij ook al op inderdaad! Eigenlijk zou Lowlands imo nog zo'n soort naam moeten hebben, heb het idee dat ze in die trend niet echt iets hebben. Zou het op allebei de festivals aanmoedigen, leuke muziek.
In iets kleiner formaat past Fred Again... daar wel in. Maar inderdaad, het zou logischer zijn dat hij in Biddinghuizen staat. Verwacht ook niet écht meer iets in dit formaat op DTRH.
Wel benieuwd wat voor DJ's erbij komen over een kwartiertje.
 
  • Leuk
Waarderingen: nitotheno

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.345
1.797
Niet heel spectaculair. Beetje de usual suspects. Betonkust. Joy Orbison, David Vunk. Donaldo. Onder andere.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.964
8.614
Geen 2manydjs wel, die toch heel prominent aanwezig waren vorig jaar niet? Maar die waren ook voor de Teddy geloof ik.

Prima namen dit hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken