Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Personal Trainer spelen morgen vanaf 12:00 een sessie met livestream van 24 uur in Paradiso. Die lijken me ook kanshebber.

Verder zijn Froukje en The Vices inderdaad hot. The Homesick en Seewolf misschien. Nana Adjoa, Rimon en/of Sevdaliza zouden me niet verbazen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Eefje De Visser mag voor mijn part ook gewoon helemaal de Teddy doen vollopen, verdient ze wel.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik vind Banji wel een nieuw leuk Nederlands Bandje. Ze stond al op back to live. Hoop dat of lowlands of dtrh ze boekt.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
En met de hype rondom theVices kan ik me niet voorstellen dat die nergens staan...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
En ik ben er trouwens van overtuigd dat Doe Maar heel goed gaat werken daar als afsluiter. Al hoop ik wel dat ze Gorillaz als laatste act van het weekend neerzetten. De grootste naam als apotheose als einde is toch wel het lekkerste.
Ik hoop juist op doe maar als laatste. Muntjes opmaken, veel bier erin en mee lallen. Perfect einde van een festival.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Ik hoop juist op doe maar als laatste. Muntjes opmaken, veel bier erin en mee lallen. Perfect einde van een festival.
Zal bij iedereen anders zijn dan. Ik vind het zelf het leukste om de naam waar ik het meest naar uitkijk helemaal aan het einde te zien. Kijk ik er een heel festival naar uit. Eindigen met een knal zeg maar.

Los daarvan lijkt me het me gewoon slim om je grootste act als laatste te bewaren en zo te vermijden dat mensen vroeger naar huis gaan (iets wat ik trouwens nooit echt gesnapt heb). Na de vorige editie, met Janelle, hoop ik dat ze daar wel iets uit geleerd hebben. Zo'n goede show die door zoveel mensen gemist werd. Their loss, maar toch, zonde.

Naast DTRH hebben ook BKS en blijkbaar Lowlands daar last van niet? Tenzij ze dus, zoals BKS met Radiohead en Lowlands met Kendrick, het grootste voor het laatste bewaren.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Zal bij iedereen anders zijn dan. Ik vind het zelf het leukste om de naam waar ik het meest naar uitkijk helemaal aan het einde te zien. Kijk ik er een heel festival naar uit. Eindigen met een knal zeg maar.

Los daarvan lijkt me het me gewoon slim om je grootste act als laatste te bewaren en zo te vermijden dat mensen vroeger naar huis gaan (iets wat ik trouwens nooit echt gesnapt heb). Na de vorige editie, met Janelle, hoop ik dat ze daar wel iets uit geleerd hebben. Zo'n goede show die door zoveel mensen gemist werd. Their loss, maar toch, zonde.

Naast DTRH hebben ook BKS en blijkbaar Lowlands daar last van niet? Tenzij ze dus, zoals BKS met Radiohead en Lowlands met Kendrick, het grootste voor het laatste bewaren.
Slim is dat zeker om het publiek zo lang mogelijk op het terrein te laten hangen. Ik zelf snap dat ook nooit, zoveel geld betalen en dan al eerder van het terrein af. Meestal ben ik op een festival zo heen en weer aan het rennen, dat ik het aan het einde wel voel. Vooral op werchter met die 4 dagen. Ik vind het dan ook heerlijk om bijv. tijdens de 2018 editie, Volop te genieten bij Nick Cave en daarna de Arctic Monkeys (vind ik niet bijster interessant) op een afstandje te bekijken en mijn muntjes op te maken.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Slim is dat zeker om het publiek zo lang mogelijk op het terrein te laten hangen. Ik zelf snap dat ook nooit, zoveel geld betalen en dan al eerder van het terrein af. Meestal ben ik op een festival zo heen en weer aan het rennen, dat ik het aan het einde wel voel. Vooral op werchter met die 4 dagen. Ik vind het dan ook heerlijk om bijv. tijdens de 2018 editie, Volop te genieten bij Nick Cave en daarna de Arctic Monkeys (vind ik niet bijster interessant) op een afstandje te bekijken en mijn muntjes op te maken.
In mijn vriendenkring van 15 man blijven er ook altijd maar 4-5 tot het eind. Heeft o.a. te maken met op tijd terug naar de kinderen, opa en oma aflossen. Of ook gewoon verzadiging, na jaren festivalbezoek is een onbekende act gewoon niet uitnodigend op langer te blijven als je maandagochtend weer mag gaan werken ;-)
Ik zelf neem altijd de maandag vrij....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat speelt bij ons ook een rol ja. Op de maandag hebben kids eerste schooldag, dus daar moeten we rekening mee houden. Misschien gaat een deel al terug na de laatste act op zondag. Zelf hoop ik maandagochtend te kunnen vertrekken. Dat wordt echter nog even onderhandelen in Casa Raskolnikov, waarbij het niet meehelpt dat ik het weekend ervoor met enkel de mannen al op Lowlands sta haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en mroizo

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
The Vices, DeWolff en inderdaad zoals hierboven staat Blaudzun, Eut en Froukje.
Zo'n Blaudzun: Sorry, maar die kom je ook op werkelijk elk gratis festival tegen. Trekt me echt totaal niet.
Eefje lijkt me echt fantastisch. Haar clubtour is dit jaar al 2 keer verschoven, inmiddels is mijn kaartje geldig voor ergens in februari 2022...
Ze verdient natuurlijk een groot podium na het fantastische Bitterzoet.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Dat speelt bij ons ook een rol ja. Op de maandag hebben kids eerste schooldag, dus daar moeten we rekening mee houden. Misschien gaat een deel al terug na de laatste act op zondag. Zelf hoop ik maandagochtend te kunnen vertrekken. Dat wordt echter nog even onderhandelen in Casa Raskolnikov, waarbij het niet meehelpt dat ik het weekend ervoor met enkel de mannen al op Lowlands sta haha.
Ik heb exact hetzelfde 'probleem', maar nog een extra moeilijkheid. Na het kopen van de kaarten (twee maten en ik) kwamen we erachter dat ons vriendenweekend in het DTRH weekend gepland is. Sinds twee jaar geleden een nieuwe traditie: een kampeerweekend bij één van de vrienden in de achtertuin. Zeker in deze tijden waarin we elkaar toch al weinig zien, wel een must om bij te zijn. Er worden nog verwoede pogingen gedaan om het te verplaatsen, maar ik ben bang dat die op niets gaan uitlopen. Dat zou dus geen DTRH, maar wel LL voor mij betekenen...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Aanvulling: mochten Gorillaz op zondag staan, overweeg ik wel serieus om mijn kaartje te behouden en voor een dag te komen...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik heb exact hetzelfde 'probleem', maar nog een extra moeilijkheid. Na het kopen van de kaarten (twee maten en ik) kwamen we erachter dat ons vriendenweekend in het DTRH weekend gepland is. Sinds twee jaar geleden een nieuwe traditie: een kampeerweekend bij één van de vrienden in de achtertuin. Zeker in deze tijden waarin we elkaar toch al weinig zien, wel een must om bij te zijn. Er worden nog verwoede pogingen gedaan om het te verplaatsen, maar ik ben bang dat die op niets gaan uitlopen. Dat zou dus geen DTRH, maar wel LL voor mij betekenen...
Dat zou jammer zijn Dave. Maar je hebt in ieder geval nog Lowlands over dan en het vooruitzicht van een leuk vriendenweekend. Dat is ook wat waard.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Na een jaar afwezigheid weer eens terug op het forum dankzij de DTRH-drop! Ik word er vrolijk van! 1 mei proberen kaarten te halen.
Blij met Doe Maar, dat wordt één groot feest! IDLES zal intussen wel mainstage materiaal zijn, toch? Ben ook erg benieuwd naar Thomas Azier, heb hem vorig jaar nog op ESNS kunnen zien en vond hem toen fenomenaal (zeker zijn cover van 'A Forest' van the Cure).

Must see:
Balthazar
IDLES
Jamie XX
Chubby and the Gang (nu al leukste ontdekking van de lineup)
Squid
Whispering Sons
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Zou natuurlijk een 1-2-tje zijn als S10 een gastoptreden geeft bij Doe Maar (sinds een dag 2/For days)
En natuurlijk een volledige set van S10 ;)
 
12 nov 2016
650
389
Los daarvan lijkt me het me gewoon slim om je grootste act als laatste te bewaren en zo te vermijden dat mensen vroeger naar huis gaan (iets wat ik trouwens nooit echt gesnapt heb).
Je grootste act moet dan maar net op de laatste dag kunnen spelen, natuurlijk. Ik ben in het verleden ook wel eens eerder vertrokken bij festivals, maar daar altijd spijt van gehad na afloop. Zelfs al was de headliner kut; dan had ik het festival tenminste volledig kunnen ervaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken