Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Vraag me af of de capaciteit eventueel ook kan opgetrokken worden? DTRH is 35k, Lowlands 55k ofzoiets toch?
Als ik de plattegrond zo zie, is er een flink deel van het terrein en campingterrein ongebruikt tov LL. Ik denk dat ze vasthouden aan de 35K bezoekers.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
DTRH was 35 en LL is 65.

Maar gezien het feit dat DTRH dezelfde aantallen tenten gaat gebruiken als normaal in de Groene Heuvels (als ik het goed heb begrepen), vraag ik me af of het haalbaar is de capaciteit enorm te vergroten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
520
Hier vertelt Ide dat de kaartverkoop toch wel richting uitverkocht ging en de capaciteit ongeveer gelijk blijft
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
60.000 kunnen er kwijt op Lowlands. Maar gezien de plattegrond van DTRH hebben ze het festival terrein een stuk ingekort.
Die capaciteit hebben ze paar jaar geleden (in eerste instantie zonder er ruchtbaarheid aan te geven) opgehoogd van 60 naar 65. EvE heeft dat later in een interview bevestigd.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.430
6.088
Hebben jullie enig idee hoe het met de kaartverkoop staat?
Ik ga zo proberen een kaartje bij te kopen voor en vriend.
Ik kan me namelijk indenken dat er op dit moment heul veul mensen smachten naar een festival ;)

Vrienden van me gaan zelfs LL proberen, denk dat daar al helemaal geen doorkomen aan is...
Zo proberen? Kaartverkoop start toch pas 1 mei?
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Zo proberen? Kaartverkoop start toch pas 1 mei?
Wanneer je al een kaart in je bezit hebt kan je vanaf 11 uur vandaag maximaal 2 extra kaarten kopen via een per mail verstuurde link.

Wat betreft het aantal bezoekers: op de site staat 40.000:
'We gebruiken niet het volledige Lowlandsterrein (zie hier de plattegrond) en er kunnen in totaal 40.000 bezoekers naar Down The Rabbit Hole - Rabbits in the Lowlands komen. Dit is hetzelfde bezoekersaantal als in Beuningen.'
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Christiaan

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Wanneer je al een kaart in je bezit hebt kan je vanaf 11 uur vandaag maximaal 2 extra kaarten kopen via een per mail verstuurde link.

Wat betreft het aantal bezoekers: op de site staat 40.000:
'We gebruiken niet het volledige Lowlandsterrein (zie hier de plattegrond) en er kunnen in totaal 40.000 bezoekers naar Down The Rabbit Hole - Rabbits in the Lowlands komen. Dit is hetzelfde bezoekersaantal als in Beuningen.'
Grappig, dus DTRH is ook al 'stiekem' opgehoogd.... Nog niet zo heel labg geleden meen ik ergens gelezen te hebben dat 35 het maximun aantal zou blijven. Een beproefde Mojotruc denk ik. Toch weer een bak inkomsten extra.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Wanneer je al een kaart in je bezit hebt kan je vanaf 11 uur vandaag maximaal 2 extra kaarten kopen via een per mail verstuurde link.

Wat betreft het aantal bezoekers: op de site staat 40.000:
'We gebruiken niet het volledige Lowlandsterrein (zie hier de plattegrond) en er kunnen in totaal 40.000 bezoekers naar Down The Rabbit Hole - Rabbits in the Lowlands komen. Dit is hetzelfde bezoekersaantal als in Beuningen.'
Iemand toevallig een linkje over?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.874
6.046
Grappig, dus DTRH is ook al 'stiekem' opgehoogd.... Nog niet zo heel labg geleden meen ik ergens gelezen te hebben dat 35 het maximun aantal zou blijven. Een beproefde Mojotruc denk ik. Toch weer een bak inkomsten extra.
RW doet dat trucje al jaren.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.874
6.046
Ik vond de drukte vorig jaar best wel meevallen eigenlijk op het terrein op de Groene Heuvels. Zullen het dezelfde podia dan zijn als Lowlands, denken jullie? De Teddy vond ik best meevallen en slechts bij enkele acts echt vol vol. De rest van het terrein was best aardig verdeeld en vrij open.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Zie op de plattegrond dat er geen gebruik gemaakt wordt van het Cape Lowlands deel. Dus alleen het stuk tussen Heineken en Alpha globaal. Dat is best een overzichtelijk deel dan, dus de kans dat je elkaar voortdurend treft is behoorlijk groot. Op het hele Lowlands terrein kun je elkaar makkelijk een weekend lang voortdurend mislopen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.874
6.046
Zie op de plattegrond dat er geen gebruik gemaakt wordt van het Cape Lowlands deel. Dus alleen het stuk tussen Heineken en Alpha globaal. Dat is best een overzichtelijk deel dan, dus de kans dat je elkaar voortdurend treft is behoorlijk groot. Op het hele Lowlands terrein kun je elkaar makkelijk een weekend lang voortdurend mislopen.
Dat valt toch wel best mee qua inkorting of onderschat ik de grootte rondom Bravo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken