Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
52
55
Thx voor de reacties, de run op LL kaarten heeft mijn beslissing heel makkelijk gemaakt, uitverkocht dus geen optie meer haha.

Om teleurstelling te voorkomen maar wel meteen DTRH kaarten gehaald?. Nu met smart wachten op de nieuwe aankondigingen.
Eind feb is de verwachting toch?

Nog n kort vraagje: doet DTRH ook de eventtravel touringcar reizen? Was vorig jaar naar LL zeer relaxed, geen gedoe met overstappen en pendelbussen of uren wachten op de parkeerplaats voor je van t terrein weg kunt rijden op maandag.

Treinkaart wel al als optie in gedachte maar vanuit Zaanstad is een touringcar toch net iets aantrekkelijker ?

Zin in! En , zoals mijn username weergeeft: nieuwgierig naar DTRH!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Hey Ide, fix Parcels opnieuw dit jaar. De Teddy ging uit z’n dak afgelopen jaar en dat zo vroeg op de allerlaatste dag.

Ik heb Pracels gezien als afsuiter op Into The Great Wide Open. Uiteraard, het is een hele kleine naam meer wel echt zeer veel potentie om af te sluiten. Als ze het durven, zou ik het zeker toejuichen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.687
1.611
Nog n kort vraagje: doet DTRH ook de eventtravel touringcar reizen? Was vorig jaar naar LL zeer relaxed, geen gedoe met overstappen en pendelbussen of uren wachten op de parkeerplaats voor je van t terrein weg kunt rijden op maandag.


Eventtravel is aanwezig op bijna elk evenement, maar volgensmij heeft DTRH niet dat je korting krijgt op je ticket.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Yannick wrote:
Hey Ide, fix Parcels opnieuw dit jaar. De Teddy ging uit z’n dak afgelopen jaar en dat zo vroeg op de allerlaatste dag.

Ik heb Pracels gezien als afsuiter op Into The Great Wide Open. Uiteraard, het is een hele kleine naam meer wel echt zeer veel potentie om af te sluiten. Als ze het durven, zou ik het zeker toejuichen.

Voor Parcels zou dat na 2018 en 2019 het derde jaar op rij worden.

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, er zijn genoeg andere bandjes die tot hetzelfde in staat zijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
The Killers de maandag na DTRH in de Ziggo…

Ik zag het ook.... Dat was in mijn ogen nog best een reële optie geweest voor DTRH. Maar daar mag nu wel streep doorheen.

Benieuwd wie dan wel de derde headliner wordt...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Kings Of Leon dan maar? Alt-J zie ik na twee kleinere headliners, niet echt gebeuren. De kansen stijgen wel natuurlijk. Beetje jammer van The Killers als absolute publiekstrekker ookal heb ik echt niets met die muziek.
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Ik hoop nog steeds op Faith no more…..
Laat inderdaad maar komen!

Ik lees vaak mee hier en zie vaak de gelijkenis tussen Lowlands en Down the Rabbit hole voorbij komen. Ik zie dit zelf ietjes anders.
Lowlands is drie dagen rammen en een constante input van prikkels en veeeeeeeel drukker qua mensen en ook in je hoofd, terwijl ik DTRH een erg chill festival vind.
Heerlijk relaxed en alles beloopbaar. Zelfs als je gaat kruipen kom je nog overal op tijd.......
Zijn er nog meer mensen die dit zo ervaren?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Duin wrote:
Ik hoop nog steeds op Faith no more…..

Laat inderdaad maar komen!

Ik lees vaak mee hier en zie vaak de gelijkenis tussen Lowlands en Down the Rabbit hole voorbij komen. Ik zie dit zelf ietjes anders.
Lowlands is drie dagen rammen en een constante input van prikkels en veeeeeeeel drukker qua mensen en ook in je hoofd, terwijl ik DTRH een erg chill festival vind.
Heerlijk relaxed en alles beloopbaar. Zelfs als je gaat kruipen kom je nog overal op tijd…….
Zijn er nog meer mensen die dit zo ervaren?

Eens ! Op lowlands stond ik 3 volle dagen áán, op DTRH is het relaxter.....
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.286
Fijn om te horen eigenlijk. Dat lichaam van mij trok vorig jaar zeer slecht met 4 dagen vol gas. Afijn, dat is ook wel weer een avontuur, maar een aantal shows moeten skippen doordat ik zo enorm naar de tyfus was.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Volgende week nieuwe namen? Ik zag dat Nicolas Jaar een nieuw album heeft uitgebracht onder zijn dance-alias, zou hem graag weer zien. Verder hoop ik op Sports Team, Iggy pop, Roisin Murphy, Paula Temple of Peggy Gou, spinvis en de ambassade. Wat verwachten jullie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken