Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Camping is vrij basic en vergelijkbaar met Lowlands, achteraan vrij rustig en vooraan wat drukker / lawaaiiger. Hoeveelheid sanitaire voorzieningen mogen van mij wel wat opgeschroefd worden, maar dat was op Lowlands net zo. BBQ op donderdagavond is goed geregeld, ze hebben 6 meter lange BBQs waar je je stukjes op kunt leggen. Gelijk wat aanspraak en gezelligheid. Die donderdag kun je nog niet het festivalterrein op, er is geen silent disco zoals bij Lowlands. Je zult jezelf wat meer zien te vermaken, maar dat zou als het goed is geen probleem moeten zijn.

Van mij hoeft Alt-J ook niet zo als headliner, ben geen fan. Maar denk dat ze die status wel hebben.

Hoop zelf heel erg op Lana Del Rey, Tame Impala en The Chemical Brothers.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Schatten jullie Alt-J als headliner voor DTRH? Persoonlijk denk ik dat het een wat onopvallende naam zou zijn.

Begrijp me niet verkeerd: toffe muziek en ik zie ze graag komen. Maar als headliner ontbeert het wat speciaals als je mij vraagt.

Mijn voorspelling: Tame Impala / Arcade Fire / FKA Twigs.
Daaronder Beck / Pixies / Alt-J.

En dan hoop ik verder op Denzel Curry, Kalkbrenner, Weval, Dave, Little Simz, Aldous Harding, Kate Tempest, The Murder Capital, Deerhunter of zoiets.

Dermot Kennedy zie ik ook nog wel komen, Julia Jacklin, Modeselektor wellicht. Aangezien ze altijd veel overlap hebben met voorgaande LL-jaren.

Dan zouden alle drie de subs populairder/groter zijn dan de derde headliner...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Raskolnikov wrote:
Schatten jullie Alt-J als headliner voor DTRH? Persoonlijk denk ik dat het een wat onopvallende naam zou zijn.

Begrijp me niet verkeerd: toffe muziek en ik zie ze graag komen. Maar als headliner ontbeert het wat speciaals als je mij vraagt.

Mijn voorspelling: Tame Impala / Arcade Fire / FKA Twigs.
Daaronder Beck / Pixies / Alt-J.

En dan hoop ik verder op Denzel Curry, Kalkbrenner, Weval, Dave, Little Simz, Aldous Harding, Kate Tempest, The Murder Capital, Deerhunter of zoiets.

Dermot Kennedy zie ik ook nog wel komen, Julia Jacklin, Modeselektor wellicht. Aangezien ze altijd veel overlap hebben met voorgaande LL-jaren.

Dan zouden alle drie de subs populairder/groter zijn dan de derde headliner…

Klopt, maar ik verwacht als derde headliner een wat kleinere, wat meer aparte headliner. Zoals ze afgelopen jaar Janelle Monae hadden (al is die bekender en groter dan FKS Twigs hoor) en in het verleden bijvoorbeeld Ahnohni. Of Anderson.Paak twee jaar geleden. Die had toen ook nog niet zo'n bijzonder grote status.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
James wrote:

Raskolnikov wrote:
Schatten jullie Alt-J als headliner voor DTRH? Persoonlijk denk ik dat het een wat onopvallende naam zou zijn.

Begrijp me niet verkeerd: toffe muziek en ik zie ze graag komen. Maar als headliner ontbeert het wat speciaals als je mij vraagt.

Mijn voorspelling: Tame Impala / Arcade Fire / FKA Twigs.
Daaronder Beck / Pixies / Alt-J.

En dan hoop ik verder op Denzel Curry, Kalkbrenner, Weval, Dave, Little Simz, Aldous Harding, Kate Tempest, The Murder Capital, Deerhunter of zoiets.

Dermot Kennedy zie ik ook nog wel komen, Julia Jacklin, Modeselektor wellicht. Aangezien ze altijd veel overlap hebben met voorgaande LL-jaren.


Dan zouden alle drie de subs populairder/groter zijn dan de derde headliner…

Klopt, maar ik verwacht als derde headliner een wat kleinere, wat meer aparte headliner. Zoals ze afgelopen jaar Janelle Monae hadden (al is die bekender en groter dan FKS Twigs hoor) en in het verleden bijvoorbeeld Ahnohni. Of Anderson.Paak twee jaar geleden. Die had toen ook nog niet zo’n bijzonder grote status.

Zit wat in!
Vind FKA Twigs overigens heel goed dus die mag van mij op welke plek dan ook komen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik verwacht dat ik dit jaar voor het eerst naar DTRH ga, zin in. Ik verwacht het wel, maar zijn de campingregels een beetje hetzelfde als die van Lowlands? Volgende vraag: Is er de dag voor het festival(de donderdag neem ik aan) iets te doen?

Ik durf mijn hand wel in het vuur te steken voor Caribou en Alt-J. Als headliner zou ALT-J wel komen.

Ben zelf een beetje klaar met Alt-J inmiddels. Caribou altijd welkom! FKA Twigs ook!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Alt-J als headliner zou weggegooid geld zijn. Hebben prima muziek, maar zijn live dodelijk saai. Twee jaar geleden op Lowlands was het echt niet goed.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die donderdag kun je nog niet het festivalterrein op, er is geen silent disco zoals bij Lowlands.
Die is er dus wel.

Laat FKA Twigs, alt-J en Wilco gewoon gezellig in de Teddy staan, joh. Staan daar perfect. Op de Hotot hoop/denk ik op The Strokes, Tame Impala, The National (plays High Violet?), Beck, The 1975, The Lumineers, Cage The Elephant, Charli XCX...
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
gesp wrote:
Die donderdag kun je nog niet het festivalterrein op, er is geen silent disco zoals bij Lowlands.

Die is er dus wel.

Laat FKA Twigs, alt-J en Wilco gewoon gezellig in de Teddy staan, joh. Staan daar perfect. Op de Hotot hoop/denk ik op The Strokes, Tame Impala, The National (plays High Violet?), Beck, The 1975, The Lumineers, Cage The Elephant, Charli XCX…
Ja, maar hij is mini. Wat mij betreft moeten je verwachtingen daarvoor niet al te hoog zijn.

The National als headliner zou ik overigens top vinden.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Die is er dus wel.

Op die portable speaker feestjes op het strand staan nog meer mensen

Ik vermaak me overigens altijd wel op de donderdag. Voordat m'n tent staat ben ik al door en door dronken en dat zet ik gewoon de hele dag door.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
The Killers zouden ook best een optie kunnen zijn voor DTRH. Passen daar best goed denk ik. En inmiddels niet meer echt formaat van Pinkpopheadliner (al zou dat best nog kunnen passen naast grotere headliners).

Zou niet mijn gedroomde headliner zijn hoor, maar ik zie het wel gebeuren.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
The Killers zouden ook best een optie kunnen zijn voor DTRH. Passen daar best goed denk ik. En inmiddels niet meer echt formaat van Pinkpopheadliner (al zou dat best nog kunnen passen naast grotere headliners).

Zou niet mijn gedroomde headliner zijn hoor, maar ik zie het wel gebeuren.

Geen idee of hun ego DTRH wel aankan... die mikken groter volgens mij.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Lowlands zou zeker ook kunnen. Maar inmiddels denk ik dat een festival met 35000 bezoekers prima bij The Killers kan passen.

We gaan het zien. Verwacht ze zeker op een van deze twee festivals.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Lowlands zou zeker ook kunnen. Maar inmiddels denk ik dat een festival met 35000 bezoekers prima bij The Killers kan passen.

We gaan het zien. Verwacht ze zeker op een van deze twee festivals.
Vorige jaar nog een van de beste Glasto optredens gegeven dan dat jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Raskolnikov wrote:
Lowlands zou zeker ook kunnen. Maar inmiddels denk ik dat een festival met 35000 bezoekers prima bij The Killers kan passen.

We gaan het zien. Verwacht ze zeker op een van deze twee festivals.

Vorige jaar nog een van de beste Glasto optredens gegeven dan dat jaar.
Per land is de situatie per band verschillend. Dat zegt niet alles. In Nederland zijn ze wel van het hoogste podium af, schat ik. Waarmee ik niets vervelends over Killers wil zeggen. Integendeel, vaak gezien en altijd goed.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
Indiaantje89 wrote:

Raskolnikov wrote:
Lowlands zou zeker ook kunnen. Maar inmiddels denk ik dat een festival met 35000 bezoekers prima bij The Killers kan passen.

We gaan het zien. Verwacht ze zeker op een van deze twee festivals.


Vorige jaar nog een van de beste Glasto optredens gegeven dan dat jaar.

Per land is de situatie per band verschillend. Dat zegt niet alles. In Nederland zijn ze wel van het hoogste podium af, schat ik. Waarmee ik niets vervelends over Killers wil zeggen. Integendeel, vaak gezien en altijd goed.
Alles kan altijd natuurlijk, maar na Pinkpop/Goffert staat gewoon Lowlands als best mogelijke optie. Vooralsnog deden ze de laatste keren gewoon zaalshows. Weet ook niet of The Killers een goede zet is voor DTRH.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
47
5
Dermot Kennedy zou ik persoonlijk erg fan van zijn als hij zou komen, kan mooi in de middag ergens. Moet wel zeggen dat ik erg bevoordeeld ben gezien hoe erg ik fan van hem ben. Verder lijkt me The xx heerlijk om te zien, beetje wat Low was vorig jaar?

Vraag mij wel af hoe ambitieus aankomend DTRH wordt, aangezien wij gokken qua line-up wel op de top zitten :wink: . Wat me wel benieuwd is welke rap-act ze halen, gezien het succes van Skepta vorig jaar lijkt het me aannemelijk dat ze weer zo iets gaan proberen. Overigens ben ik ook erg fan van een act zoals Foals vorig jaar, lekker wat stevigere muziek is altijd welkom.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Verder lijkt me The xx heerlijk om te zien, beetje wat Low was vorig jaar?

Bedoel je dat ze op dezelfde spot staan? Als the xx komt zijn ze headliner, punt. Ook lijkt het er niet op dat die touren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
will wrote:
Verder lijkt me The xx heerlijk om te zien, beetje wat Low was vorig jaar?

Bedoel je dat ze op dezelfde spot staan? Als the xx komt zijn ze headliner, punt. Ook lijkt het er niet op dat die touren.
Nog niets bekend nee... al plaatste festileaks op de frontpage laatst nog een artikel waarom je ze moet zien in 2020?

https://festileaks.com/2019/11/4-redenen-waarom-iedereen-the-xx-op-de-festivals-wil-zien-in-2020/
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
New confirmations for Mad Cool (08.-10.07.).
Confirmed so far:
Alt-J
Billie Eilish
Blood Red Shoes
Cage The Elephant
Deftones
Finneas
Foals
Jamie Cullum
Khalid
London Grammar
Marika Hackman
Natos y Waor
Nothing But Thieves
Pale Waves
Paul Weller
Pixies
Refused
Richard Hawley
SFDK
Sports Team
Taylor Swift
The Rapture
Tom Grennan
Tones and I
Tove Lo
Twenty One Pilots
Wolf Alice
Yungblud
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken