Cage The Elephant zou ik toejuichen, waanzinnige liveband en is voor mij inmiddels weer een jaar of drie geleden dat ik ze voor het laatst zag. Rejjie Snow zegt me alleen iets van naam, dus in de lijn met Janelle Monaé en Anderson .Paak verwacht ik dit niet gauw eerlijk gezegd (nu lijkt het alsof ik dit zeg omdat ik het niet ken, dus dan komt het niet voor dat slot, maar als het echt in lijn lag met Monaé en .Paak dan kende ik het denk ik wel, lekker snobistisch sorry not sorry).
Ik zat gisteren nog eens naar het album van Kurt Vile te luisteren, als die gaat touren lijkt me dat ook heerlijk. Wellicht ook nog eens King Gizzard & The Lizard Wizard. Sam Fender die zijn optreden in komt halen. Durand Jones & The Indications past voor mijn gevoel ook perfect in Beuningen. Qua hiphop hoop ik van harte op BROCKHAMPTON en/of Danny Brown/JPEGMAFIA. Wilco lijkt me ook een goede match. The 1975 lijkt me ook zomaar een headliner en ik zie ook Brittany Howard wel een plekje invullen. Oeh en. Loyle Carner, op Lowlands gemist afgelopen jaar, dus kom maar door.
Tot zover mijn hersenspinsels, doe ermee wat je wilt.
Ik zat gisteren nog eens naar het album van Kurt Vile te luisteren, als die gaat touren lijkt me dat ook heerlijk. Wellicht ook nog eens King Gizzard & The Lizard Wizard. Sam Fender die zijn optreden in komt halen. Durand Jones & The Indications past voor mijn gevoel ook perfect in Beuningen. Qua hiphop hoop ik van harte op BROCKHAMPTON en/of Danny Brown/JPEGMAFIA. Wilco lijkt me ook een goede match. The 1975 lijkt me ook zomaar een headliner en ik zie ook Brittany Howard wel een plekje invullen. Oeh en. Loyle Carner, op Lowlands gemist afgelopen jaar, dus kom maar door.
Tot zover mijn hersenspinsels, doe ermee wat je wilt.