Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Cage The Elephant zou ik toejuichen, waanzinnige liveband en is voor mij inmiddels weer een jaar of drie geleden dat ik ze voor het laatst zag. Rejjie Snow zegt me alleen iets van naam, dus in de lijn met Janelle Monaé en Anderson .Paak verwacht ik dit niet gauw eerlijk gezegd (nu lijkt het alsof ik dit zeg omdat ik het niet ken, dus dan komt het niet voor dat slot, maar als het echt in lijn lag met Monaé en .Paak dan kende ik het denk ik wel, lekker snobistisch sorry not sorry).

Ik zat gisteren nog eens naar het album van Kurt Vile te luisteren, als die gaat touren lijkt me dat ook heerlijk. Wellicht ook nog eens King Gizzard & The Lizard Wizard. Sam Fender die zijn optreden in komt halen. Durand Jones & The Indications past voor mijn gevoel ook perfect in Beuningen. Qua hiphop hoop ik van harte op BROCKHAMPTON en/of Danny Brown/JPEGMAFIA. Wilco lijkt me ook een goede match. The 1975 lijkt me ook zomaar een headliner en ik zie ook Brittany Howard wel een plekje invullen. Oeh en. Loyle Carner, op Lowlands gemist afgelopen jaar, dus kom maar door.

Tot zover mijn hersenspinsels, doe ermee wat je wilt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.282
6.769


Het blijft wachten op die eerste naam/reeks namen dus vandaar heb ik me weer eventjes laten gaan.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Mocht Mad Cool inderdaad The Strokes en the Pixies hebben is dat voor DTRH ook al zo goed als geregeld, lijkt me. Ik begin alvast op hopen.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Alt-j staat ook op Mad Cool, zou goed passen op down the rabbit hole denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.887
Wilco blijkbaar, volgens betrouwbare bron op graz.

Topnieuws!

Prachtige naam. Wilco is een enorm sterke liveact en voor mij al sowieso een must see. ? Afsluiter in de Teddy?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.529
2.037
Wilco zou werkelijk magnifieke naam zijn! Die sluiten dan zeker de Teddy af ja, lijkt me.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wilco ja? Oeh, dat zou ik geweldig vinden! alt-J lijkt me inderdaad ook een vrij logische naam. Pixies hoop ik ook op, al zie ik die gevoelsmatig eerder op Best Kept Secret staan. Two Doors Cinema Club bevestigd voor NOS Alive. Geen persoonlijke favoriet, maar lijkt me ook wel een naam voor in de middag op de Hotot..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.529
2.037
Arcade Fire wellicht? Aangezien die al eerder op BKS stonden, lijkt het me voor dat festival geen voor de hand liggende naam.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.282
6.769
Wolf Parade, Caribou en Two Door Cinema Club staan op NOS terwijl Wolf Alice en Pale Waves op Mad Cool staan. Verder staat The 1975 op een Noors festival in hetzelfde weekend.. Lijken me allemaal dikke kanshebbers voor op DTRH. Zouden we met alt-J en Pixies trouwens al twee van onze headliners hebben? Lijken me niet bepaald acts om te subben noch in de Teddy weg te zetten. Misschien komt er eentje van de twee als kleinere headliner à la Janelle vorig jaar en staat de andere op PP?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.153
804
Wolf Parade, Caribou en Two Door Cinema Club staan op NOS terwijl Wolf Alice en Pale Waves op Mad Cool staan. Verder staat The 1975 op een Noors festival in hetzelfde weekend.. Lijken me allemaal dikke kanshebbers voor op DTRH. Zouden we met alt-J en Pixies trouwens al twee van onze headliners hebben? Lijken me niet bepaald acts om te subben noch in de Teddy weg te zetten. Misschien komt er eentje van de twee als kleinere headliner à la Janelle vorig jaar en staat de andere op PP?
De combi Pixies en DTRH voel ik niet zo... Komen alleen voor een headline spot natuurlijk en ik vermoed dat Ide dat er niet voor over heeft. Tenzij de spoeling dun is, maar daar is voorlopig nog geen indicatie voor.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.403
3.431
Zowel Alt-J als Pixies verwacht ik niet als headliner, misschien wel een van de twee. Ik heb ook het gevoel dat DTRH de laatste jaren zeker twee headliners heeft van een toch iets hogere categorie. Al die andere namen zie ik zeker wel langskomen. The 1975 kan waarschijnlijk wel een subspot aan.

Misschien relevant: Lana Del Rey aangekondigd voor We Love Green 7 juni. Als ze lang genoeg in Europa blijft, lijkt me dat een ideale headliner met dat prachtige nieuwe album.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.282
6.769
Misschien relevant: Lana Del Rey aangekondigd voor We Love Green 7 juni. Als ze lang genoeg in Europa blijft, lijkt me dat een ideale headliner met dat prachtige nieuwe album.
BKS toch gewoon?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.469
6.264
Thijs wrote:
Misschien relevant: Lana Del Rey aangekondigd voor We Love Green 7 juni. Als ze lang genoeg in Europa blijft, lijkt me dat een ideale headliner met dat prachtige nieuwe album.

BKS toch gewoon?

Die blijft inderdaad nooit zolang in Europa. Ze was trouwens al vorig jaar in die periode in Europa.
Maar eerlijk, Lana gaat ook niet het volk naar BKS lokken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.282
6.769
Maar eerlijk, Lana gaat ook niet het volk naar BKS lokken.
BKS heeft toch ook 'maar' 20k bezoekers? Zal dus wel meevallen, is alleszins een pak kapitaalkrachtigere headliner dan Christine & The Queens.

De combi Pixies en DTRH voel ik niet zo… Komen alleen voor een headline spot natuurlijk en ik vermoed dat Ide dat er niet voor over heeft. Tenzij de spoeling dun is, maar daar is voorlopig nog geen indicatie voor.
Yep, daar heb je idd wel een punt. Vraag is dan waar we die acts dan wél gaan terug zien? Pixies kan nogal makkelijk doorgeschoven worden naar Pinkpop, maar alt-J? In een zaal dan maar? Of toch trapje naar beneden en als sterke sub?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken