Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Thijs wrote:
Misschien relevant: Lana Del Rey aangekondigd voor We Love Green 7 juni. Als ze lang genoeg in Europa blijft, lijkt me dat een ideale headliner met dat prachtige nieuwe album.

BKS toch gewoon?
I know, maar ik kan niet naar BKS dus ik wou hoopvol zijn voor DTRH :lol:
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Lana Del Rey zal op elk festival voor een aanzienlijke verkoop van tickets zorgen, haar al niet geringe populariteit heeft toch wel echt een vlucht genomen met het nieuwste album. Een van de dikste vissen in de festivalvijver voor komend seizoen. Haar show in Ziggo Dome is al een tijdje uitverkocht, zou me als BKS (of DTRH) niet zo druk maken of ze wel voldoende kaarten verkoopt.

DTRH heeft wel meerdere grote namen op het affiche waarvan er geen een absolute headliner is. Denk dat Alt-J inderdaad groot kanshebber is op zo'n positie, een beetje als Thom Yorke of Vampire Weekend en Foals dit jaar. Zou beide kunnen.

Pixies zie ik ook niet zo snel voor me, voelt wat als een mismatch aan.
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Stereophonics zie ik nog wel komen naar DTRH (of BKS). Hebben een flinke Europese eigen in het voorjaar en dan alle ruimte voor festivals.
Maar mijn persoonlijke hoop is er vooral op gericht dat Silversun Pickups komende zomer Europa (en dan bij voorkeur DTRH) aandoet. Iemand enig idee of dat realistisch is.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.175
2.996
Ik denk dat het nog wel even stil blijft rond DTRH. Iemand een idee wanneer we de vorige jaren de eerste namen kregen? Sowieso verwacht ik niets voor eind deze maand, dit seizoen komt iedereen precies wat trager in gang.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ik denk dat het nog wel even stil blijft rond DTRH. Iemand een idee wanneer we de vorige jaren de eerste namen kregen? Sowieso verwacht ik niets voor eind deze maand, dit seizoen komt iedereen precies wat trager in gang.
14 december :cry: :cry:
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ben nu nog eens het geweldige debuutalbum van Black Pumas aan het luisteren. Lijkt mij ook fantastisch op Down the Rabbit Hole, wellicht op een plek zoals Cory Henry & The Funk Apostles het ook zo tof invulde. Gaven gisteren bij DWDD ook een leuk visitekaartje af met die heerlijke 'Colors' track
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Thijs wrote:
Ik denk dat het nog wel even stil blijft rond DTRH. Iemand een idee wanneer we de vorige jaren de eerste namen kregen? Sowieso verwacht ik niets voor eind deze maand, dit seizoen komt iedereen precies wat trager in gang.

14 december ? ?

Gaat dit jaar ongeveer weer hetzelfde zijn denk ik. Vorig jaar was de kaartverkoop op 15 december en het lijkt me dat ze die dit jaar niet heel veel later gaan doen (mits ze deze nog in 2019 willen starten)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.817
1.734
Thijs wrote:
Ik denk dat het nog wel even stil blijft rond DTRH. Iemand een idee wanneer we de vorige jaren de eerste namen kregen? Sowieso verwacht ik niets voor eind deze maand, dit seizoen komt iedereen precies wat trager in gang.

14 december ? ?

Dit was overigens 12 december
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Cage The Elephant kan dankzij NOS Alive ook op het A4'tje met in potlood opgeschreven namen. Die jongens verdienen het om hier ook eens goed door te breken (hoewel ik niet per se een fan was van hun laatste plaat).
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik wilde het ook net hier neer gaan zetten ja! Ik hoop het echt, een van de betere livebands op dit moment als je het mij vraagt. En jammer inderdaad dat ze hier nog niet zo groot zijn als in hun thuisland. Van de andere kant, dit zorgde wel dat ik ze - ik gok - drie of vier jaar terug nog in de kleine zaal van de Melkweg zag en dat was fantastisch!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Cage The Elephant mag zeker van mij. Was twee jaar geleden een heel fijn en energiek optreden. Feit dat ze er toen al stonden, maakt de kans op herhaling wellicht wel juist wat kleiner....

Maar over twee of drie weken de eerste buts namen denk ik! Laatste week november, eerste week december.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Gek genoeg Cage the Elephant nog nooit live gezien dus lijkt mij een leuke naam!

Pixies lijkt mij ook tof in tegenstelling tot andere reacties hier. Paar jaar geleden gezien in Afas Live en ik denk dat zo'n ouwe lullen alternatieve rockband wel kan werken op Down The Rabbit Hole. Maar we zullen zien.

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Pixies lijkt mij ook tof in tegenstelling tot andere reacties hier. Paar jaar geleden gezien in Afas Live en ik denk dat zo’n ouwe lullen alternatieve rockband wel kan werken op Down The Rabbit Hole. Maar we zullen zien.

Ik sluit de Pixies ook zeker niet uit. Einde van de middag op hoofdpodium. Plek van David Byrne. Lijkt me helemaal prima. Die heb ik gek genoeg nog nooit gezien ook. Wel Frank Black solo.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik verwacht dat ik dit jaar voor het eerst naar DTRH ga, zin in. Ik verwacht het wel, maar zijn de campingregels een beetje hetzelfde als die van Lowlands? Volgende vraag: Is er de dag voor het festival(de donderdag neem ik aan) iets te doen?

Ik durf mijn hand wel in het vuur te steken voor Caribou en Alt-J. Als headliner zou ALT-J wel komen.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Tame Impala, Chemical Brothers en the XX als headliners lijkt mij wel wat, met daaronder Beck, Alt-J & Vince Staples (of Stormzy).

Afgelopen jaar had je op donderdag een gezamenlijke BBQ, maar er waren niet echt georganiseerde feestjes. Ik vond de camping erg relaxed, maar ben nog nooit op Lowlands geweest.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Schatten jullie Alt-J als headliner voor DTRH? Persoonlijk denk ik dat het een wat onopvallende naam zou zijn.

Begrijp me niet verkeerd: toffe muziek en ik zie ze graag komen. Maar als headliner ontbeert het wat speciaals als je mij vraagt.

Mijn voorspelling: Tame Impala / Arcade Fire / FKA Twigs.
Daaronder Beck / Pixies / Alt-J.

En dan hoop ik verder op Denzel Curry, Kalkbrenner, Weval, Dave, Little Simz, Aldous Harding, Kate Tempest, The Murder Capital, Deerhunter of zoiets.

Dermot Kennedy zie ik ook nog wel komen, Julia Jacklin, Modeselektor wellicht. Aangezien ze altijd veel overlap hebben met voorgaande LL-jaren.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
595
565
Schatten jullie Alt-J als headliner voor DTRH? Persoonlijk denk ik dat het een wat onopvallende naam zou zijn.

Begrijp me niet verkeerd: toffe muziek en ik zie ze graag komen. Maar als headliner ontbeert het wat speciaals als je mij vraagt.

Mijn voorspelling: Tame Impala / Arcade Fire / FKA Twigs.
Daaronder Beck / Pixies / Alt-J.

En dan hoop ik verder op Denzel Curry, Kalkbrenner, Weval, Dave, Little Simz, Aldous Harding, Kate Tempest, The Murder Capital, Deerhunter of zoiets.

Dermot Kennedy zie ik ook nog wel komen, Julia Jacklin, Modeselektor wellicht. Aangezien ze altijd veel overlap hebben met voorgaande LL-jaren.

Als jouw voorspelling klopt ben ik iig weer in in het konijnenhol te vinden!!!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Tame Impala, Chemical Brothers en the XX als headliners lijkt mij wel wat, met daaronder Beck, Alt-J & Vince Staples (of Stormzy).

Afgelopen jaar had je op donderdag een gezamenlijke BBQ, maar er waren niet echt georganiseerde feestjes. Ik vond de camping erg relaxed, maar ben nog nooit op Lowlands geweest.

Ah, cool. Vaak is de donderdag op Lowlands voor mij het piekmoment van het festival, waar ik de rest van het festival eigenlijk achter de feiten aan moet lopen door algehele malaise .

Ik verwacht dat ze Alt-J wel echt op de headliner zetten. Of ik het er mee een ben is ten tweede. Ze verkopen met gemakt grote shows uit, ze zijn best populair.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Christiaan wrote:
Tame Impala, Chemical Brothers en the XX als headliners lijkt mij wel wat, met daaronder Beck, Alt-J & Vince Staples (of Stormzy).

Afgelopen jaar had je op donderdag een gezamenlijke BBQ, maar er waren niet echt georganiseerde feestjes. Ik vond de camping erg relaxed, maar ben nog nooit op Lowlands geweest.

Ah, cool. Vaak is de donderdag op Lowlands voor mij het piekmoment van het festival, waar ik de rest van het festival eigenlijk achter de feiten aan moet lopen door algehele malaise .

Ik verwacht dat ze Alt-J wel echt op de headliner zetten. Of ik het er mee een ben is ten tweede. Ze verkopen met gemakt grote shows uit, ze zijn best populair.

Kan natuurlijk zomaar hoor. Ik vind het ook altijd lastig inschatten. Maar gevoelsmatig zeg ik nee. Voor wat het waard is.

En over de camping kan ik weinig vertellen. Van mensen die er staan hoor ik dat het altijd heel relaxed is, maar zelf slaap ik 's nachts thuis...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken