Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Vast en zeker heel onwaarschijnlijk maar ik denk dat Manu Chao ook heel goed zou staan op down the rabbit hole. Een paar jaar geleden gezien op Sziget en was toen een van de beste en vooral leukste shows
 

fritssg

Nieuw lid
24 nov 2019
1
0
Tame Impala / Arcade Fire / Lana Del Rey / Beck / Alt-J / Chemical Brothers / Lianne La Havas
Verder zou ik best de zon onder zien gaan bij Supergrass (maar ja .. bevestigd voor PP) en bij Empire of the Sun.
En ja .. Anderson Paak en NOG een keer Thom Yorke
En natuurlijk heel veel vuige opkomende bandjes ;-))
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Het zou me niets verbazen als we volgende week woensdag de eerste lichting krijgen. En dan de zaterdag aansluitend start voorverkoop.

Hier begint het in elk geval weer te kriebelen ;-). Altijd mooi, die eerste rij namen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.805
1.725
The Killers op Mad Cool. Da's een week na Down the Rabbit Hole. Ze lijken me hier toch een kanshebber mee te worden, mits de mensen bij Mojo denken dat the Killers bij het imago van DTRH past. Ben daar wel benieuwd naar namelijk, aangezien ik het zelf niet helemaal zeker weet.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.805
1.725
Of Kings of Leon er bij (ook Mad Cool). Zie een van deze twee bands wel op Down the Rabbit Hole staan (Editors stond er vorig jaar ook, waarom niet?), twee lijkt me iets te veel van het makkelijke indie/alternative meezingfestijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.326
5.021
The Killers op Mad Cool. Da’s een week na Down the Rabbit Hole. Ze lijken me hier toch een kanshebber mee te worden, mits de mensen bij Mojo denken dat the Killers bij het imago van DTRH past. Ben daar wel benieuwd naar namelijk, aangezien ik het zelf niet helemaal zeker weet.
Tsja het zijn wel 2 bands waar veel DTRH gangers een album van deze bands in de platenkast hebben ;). Dus waarom niet?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
Met de namen van vandaag voor Hurricane/Southside en Mad Cool lijkt The Killers inderdaad een optie. Foals ook overigens (al zouden die wel snel terugkomen dan). En how about Pixies, Alt-J en Billie Eilish? Genoeg potentiële headliners voor DTRH op het Mad Cool-affiche.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Er telt een teller af op de site van Faith No More. www.fnm.com

Vanavond om 20.00 weten we meer. Een nieuw album en een tour? Duss.....laat maar komen richting Beuningen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Met de namen van vandaag voor Hurricane/Southside en Mad Cool lijkt The Killers inderdaad een optie. Foals ook overigens (al zouden die wel snel terugkomen dan). En how about Pixies, Alt-J en Billie Eilish? Genoeg potentiële headliners voor DTRH op het Mad Cool-affiche.

Al deze namen zouden zomaar kunnen ja. Foals lijkt me nog het minst waarschijnlijk, aangezien die er vorig jaar stonden. Het prikkelt de nieuwsgierigheid naar wat er gaat komen alleen maar meer.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Onibaba wrote:
Er telt een teller af op de site van Faith No More. http://www.fnm.com

Vanavond om 20.00 weten we meer. Een nieuw album en een tour? Duss…..laat maar komen richting Beuningen.

Je weet het nooit, maar lijkt toch meer iets voor Pinkpop. Denk je niet?

Ik denk het ook. Maar ik hoop op een leuker festival zoals DTRH of LL. Als ze al komen....eerst maar eens zien wat er vanavond wordt aangekondigd.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Killers en Kings of Leon zouden er zomaar kunnen staan, althans een van beiden dan.

Ik vind het echt totaal geen DTRH namen, meer iets voor de Q-Music liefhebber of overdrijf ik nu? Ik heb er in ieder geval niks van in de kast staan en zodra ik "Are we human or are we dansers" en/of "this sex is on fire" hoor wordt ik heel verdrietig... ;)

Alt-J lijkt me wel waarschijnlijk en Foals staan denk ik op Lowlands. Faith No More kan ook op Lowlands trouwens, stonden er lang geleden ook en ze doen wel vaker een "remember the 90's" band.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Ik word vooralsnog niet echt warm van alle potentiële headliners die hierboven worden genoemd hoor... Kom maar met iets alternatiever richting Sigur Ros, Massive Attack en Aphex Twins.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
The Killers/Kings Of Leon zijn idd niet het type band waar DTRH zich moet gaan richten. Editors/QOTSA recent eigenlijk ook niet.. De vergelijking met Q-Music publiek mag best gemaakt worden want zo kun je de line up van Mad Cool wat mij betreft wel samenvatten..
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.382
553
The Killers/Kings Of Leon zijn idd niet het type band waar DTRH zich moet gaan richten. Editors/QOTSA recent eigenlijk ook niet.. De vergelijking met Q-Music publiek mag best gemaakt worden want zo kun je de line up van Mad Cool wat mij betreft wel samenvatten..

Zo erg is het nu toch ook weer niet? En het is goed dat marthian80 juist die twee nummers noemt van Kings of Leon en The Killers, want daar houdt de kennis van het Qmusic-publiek ook wel op denk ik. Allebei de bands hebben albums gemaakt die goed in de smaak zijn gevallen bij alternatieve muziekfans, zij het wel een hele tijd geleden, maar hebben toevallig ook één of enkele nummers gehad die commerciële successen hebben gehaald. Tel daarbij op dat The Killers en Kings of Leon allebei grootheidswaan hebben en vandaar dat ze al zovaak op festivals als Glastonbury, Pinkpop en Werchter gestaan hebben. Overigens geldt dezelfde beschrijving ook voor Muse, al zijn die nog even wat verder ontspoord recentelijk.

Hoe dan ook, zonder de nummers Sex on Fire & Use Somebody en Human & Mr. Brightside waren het ineens misschien wel DTRH-achtige headliners bij uitstek geweest. Het is maar net hoeveel Qmusic-gehalte je aan die paar nummers hecht dus.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Vind dat het rijtje Editors/Killers/Kinds Of Leon en een band als Queens Of The Stone Age nog ver van elkaar staan.

QOTSA is in mijn ogen toch een band die door critici sneller gesmaakt wordt. Kunnen bijvoorbeeld ook op een Primavera staan (waar ze ook al eens stonden). Dat zie ik die anderen niet doen, vind het ook veel meer Pinkpop bands dan DTRH (of BKS) bands. Dat Editors er stond als headliner is ook meer een uitzondering denk ik, en vooral het gevolg van de lage prijs/populariteitsverhouding.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ben het eens met Black Lies: Kings Of Leon en Killers waren oorspronkelijk ook in alternatievere kringen gewaardeerde bands hoor. Ze hebben een behoorlijke catalagus aan behoorlijke songs en laten we ons vooral niet blindstaren op die paar (inderdaad afschuwelijke) hitjes. Denk dat er genoeg mensen in Beuningen rondlopen die ee erg blij mee zouden zijn. In mijn vriendengroep ook.

Persoonlijk zou ik het ook best trekken. Veel fijner dan editors vorig jaar. Al hoop ik ernaast dan wel op twee wat spannender headliners ;-)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Er telt een teller af op de site van Faith No More. http://www.fnm.com

Vanavond om 20.00 weten we meer. Een nieuw album en een tour? Duss…..laat maar komen richting Beuningen.

0-1:0-1:0-1

13 June • Sunstroke Festival • Punchestown, Ireland
20 June • Hellfest • Clisson, France
26 June • Tons of Rock • Oslo, Norway
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken