Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Dit is toch wel een beetje schraal als je stiekem hoopt op Tame Impala of namen van het kaliber Lana del Rey
 

salgriep

Playlistbediener
4 dec 2019
7
0
Beetje een teleurstelling voor maanden wachten en gezien de headliners van enkele andere festivals
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.865
8.477
Brittany Howard is echt tof. (Heel sterk album!) Romy van The XX is wel soort van leuk.

Verder best matig weer. BKS hier de vruchten van plukken als zij straks met een nieuwe lading namen komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Hot Chip, Sam Fender en Brittany Howard zijn prima namen in de breedte. Klangstof en Whispering Sons natuurlijk klein, maar heel fraai. Jungle By Night, Naaz en Donnie waren ook wel te verwachten ergens. En ook prima vulmateriaal.

De derde headliner hebben we nog te goed dan, lijkt me.

Wel apart, want doorgaans zat die in de tweede worp. Met uitzondering van Anohni destijds, als ik het goed herinner.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Nou, de Headliner-voorspellingen kunnen de kast weer in. Als dit het daadwerkelijk is dan overweeg ik serieus BKS. Wat een domper (afgezien van Klangstof en Whispering Sons)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.303
4.976
Brittany Howard is echt tof. (Heel sterk album!) Romy van The XX is wel soort van leuk.

Verder best matig weer. BKS hier de vruchten van plukken als zij straks met een nieuwe lading namen komen.
Ah, thanks had die relatie nog niet gemaakt bij Romy. Daar zou ik ook een kijkje nemen. Maar verder matig affiche vooralsnog in Beuningen dit jaar.
 

Kasper

Campingartiest
20 feb 2015
61
4
Kasper wrote:
‘Is dit het?’ ?

The Strokes stonden natuurlijk al op BKS hea ?

Haha, dat was helemaal niet zo bedoeld.
Anyway, zitten best wel 2-3 leuke namen tussen, maar na maanden wachten hoop je op iets meer en wat spectaculairders.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.423
6.088
Misschien een beetje aluhoedje gedachte, maar zou het zo zijn geweest dat ze oorspronkelijk wel Lana Del Rey wilden droppen (en geboekt hadden) maar dat dat nu met die afzeggingen even op losse schroeven staat?

Want zie geen reden om dit lijstje zo los te droppen anders.

Jammer dat Andrew Bird er niet tussen staat trouwens. Had die wel verwacht.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
309
Mooie lichting namen wel!

Met name Hot Chip, Brittany Howard, Steam Down en Whispering Sons spreken me aan.

Verder Jungle By Night en Sam Fender, al heb ik die vaak gezien de laatste jaren.

Jammer dat de bovenkant van het affiche me niet echt aanspreekt, ook al zijn dat wel mooie namen voor DTRH. Twijfel nog steeds, is wel het fijnste festival in deze periode van het jaar. Een mij aansprekende headliner zou me overtuigen, maar dat kan alsnog natuurlijk.

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.308
1.313
Voor een bedrag van 185 euro is dit gewoon zeer matig, dat mag wel duidelijk zijn. Wellicht komt er nog iets anders bij op korte termijn.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Want zie geen reden om dit lijstje zo los te droppen anders.

Inderdaad, het is wel een beetje vreemde drop. Geen verkeerde namen hoor, maar overwegend vlees noch vis. En vanuit marketingoogpunt bekeken (daar ontkom ik helaas nooit aan): wie denken ze met dit rijtje over de streep te trekken om een kaart te kopen? Buiten Sam Fender wellicht? Het lijstje straalt geen grote call-to-action uit.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.308
1.313
Sowieso veel DJ's valt mij op. Avalon Emerson, Polo & Pan, Romy. Er moét bijna nog wel een pakketje komen.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
48
7
Zou het inderdaad niet kunnen dat hun beoogde 3e headliner niet is gelukt? Lana zouden ze wel gewoon gooien denk ik, die is tegen die tijd wel weer fit.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.858
6.005
Geen headliner er bij dus
Geen headliner met een R erbij dus. ;)

Mooi lijstje hoor m.n. Clairo, Brittany Howard, Avalon Emerson, Romy, Whispering Sons, Hot Chip, Klangstof... Veel namen die ik wederom wil zien! Geen headliner wil zeggen dat na het uitvallen van Tame Impala ze echt wel een goeie vervanger willen neerpoten en dat er nu al niet meteen een Royal Blood tussen zit, vind ik fijn.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken