Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Het lijkt me namelijk echt uitgesloten dat Wilco, Haim, Kacey Musgraves of FKA Twigs daadwerkelijk de Hotot gaan afsluiten op 1 avond.

Al zou ik met FKA Twigs persoonlijk wel vrede hebben, maar die trekt dat veld toch niet vol?

Dat lijkt me ook uitgesloten, zeker gezien het half lege veld bij Janelle Monae vorig jaar. Ik vermoed dat ze toch nog met een headliner bezig zijn die om één of andere reden nog niet bekend gemaakt kan worden. Maar wie oh wie?
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
159
41
Zouden Tyler – Disclosure en Beck niet gewoon de headliners kunnen zijn?
Misschien een vergezocht tegenargument, maar vorig jaar stonden de drie headliners op één rij op alle posters en afbeeldingen. Nu staan Tyler The Creator en Disclosure op de bovenste rij met daaronder in twee rijen en in alfabetsche volgorde Beck, FKA twigs, HAIM, Kacey Musgraves, Wilco. Er was echter genoeg plaats op de eerste rij om Beck erbij te zetten.

https://www.frontview-magazine.be/sites/default/files/styles/news_detail_big/public/article/144618-down-the-rabbit-hole-eerste-namen-en-informatie-kaartverkoop-1290555.jpg?itok=hOqoTHGK
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Timmetje wrote:
Zouden Tyler – Disclosure en Beck niet gewoon de headliners kunnen zijn?

Misschien een vergezocht tegenargument, maar vorig jaar stonden de drie headliners op één rij op alle posters en afbeeldingen. Nu staan Tyler The Creator en Disclosure op de bovenste rij met daaronder in twee rijen en in alfabetsche volgorde Beck, FKA twigs, HAIM, Kacey Musgraves, Wilco. Er was echter genoeg plaats op de eerste rij om Beck erbij te zetten.

https://www.frontview-magazine.be/sites/default/files/styles/news_detail_big/public/article/144618-down-the-rabbit-hole-eerste-namen-en-informatie-kaartverkoop-1290555.jpg?itok=hOqoTHGK

Een nog belangrijker argument lijkt me te zijn dat Beck op het veel kleinere BKS al niet meer zou headlinen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Oke, ik ben even door de lijst aan het gaan. Kojey Radical. Die wil ik héél graag zien, klinkt erg lekker.

https://www.youtube.com/watch?v=6FzWbMMZ-Cg

Vind het wel leuk dat Romy komt. Op haar insta heeft ze een aantal filmpjes van haar DJ-set staan, maar het lijkt niet heel erg spannend eigenlijk. Gewoon wat klassieke 90s meezingers die het vooral goed doen met drugs op (Depechemode, The Human League, etc). Kan best een feestje worden, denk ik. Mocht Ki/Ki en Avalon Emerson achter elkaar staan, gaat dat wel echt een dikke rave worden.

https://www.instagram.com/p/B4sGdYenrUZ/
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Timmetje wrote:
Zouden Tyler – Disclosure en Beck niet gewoon de headliners kunnen zijn?

Volgens mij staan Disclosure en Beck op dezelfde dag….

Klopt. Volgens de artiestenwebsite wel. Het is alleen niet meer te achterhalen omdat Disclosure een hele nieuwe lay-out heeft en de tourdates niet meer zichtbaar zijn.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Ik houd nog hoop op Tame Impala. Die droppen een nieuwe plaat zonder een EU tour. Noord Amerika en Australië&NZ zijn voorzien van live dates.
Half juni-half juli hebben ze een gaatje in het tourschema.

Kan natuurlijk dat ze in het najaar in ziggo staan, maar hoop stiekem nog op een passage op dtrh.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Hiermee gaan ze simpelweg niet uitverkopen. Ik merk in mijn DTRH groepje grote teleurstelling, al vind ik er zelf genoeg interessants tussen zitten maar ik begrijp ze zeker.
Ik denk ook dat Lana de laatste headliner wordt. Ben benieuwd. Voor de zekerheid thuis even navragen of het weekend van BKS een mogelijkheid is om weg te gaan ipv DTRH
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Het rijtje van vandaag valt een beetje tegen, ik had vooral wat grotere (rock)namen en een headliner verwacht zoals de meeste hier. Ben blij dat ik ook naar BKS ga dit jaar dan compenseert het een beetje. Het nachtprogramma vind ik wel sterker dan vorig jaar met KI/KI, Mama Snake, Avalon Emerson en Afrodeutsche. Heel benieuwd naar wat er nog bij gaat komen. Het lijkt qua aankondigen wat op de manier waarop ze het in 2016 deden dus dan zou je nog een headliner in een losse anouncement verwachten en daarna nog een paar namen om het compleet te maken. Erg benieuwd iniedergeval
 

salgriep

Playlistbediener
4 dec 2019
7
0
Heb even naar de nieuwe namen geluisterd, en wordt er toch wel enthousiast van. Vooral Jungle by Night, lijkt mij persoonlijk echt lijp live. Luister anders even naar Bout de Monde, de overgang van 1:40 naar 2'10 en daarna heerlijk doorspelen. Klinkt zeker de moeite waard. Heeft iemand anders nog pareltjes die ik kan checken?
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Jungle by Night is zeker een feestje!

Maar vind het geen overtuigende naam om je line up body te geven. Heb ze al zo vaak gezien inmiddels. Desalniettemin vermakelijk.
Van deze drop ben ik het meest blij met Boy Pablo, Sam Fender en Klangstof

Ik vind van de vorige drop L'Impératrice tof.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
In een interview met de Gelderlander zegt Bente Bolman dat ze er wel bijna zijn met grotere namen en dat Tame Impala en Lana Del Rey niet komen....

Geloof niet meer dat er nog een headliner bij gaat komen dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
In een interview met de Gelderlander zegt Bente Bolman dat ze er wel bijna zijn met grotere namen en dat Tame Impala en Lana Del Rey niet komen….

Geloof niet meer dat er nog een headliner bij gaat komen dan.

Damn. Dat zou wel erg karig zijn dan.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.096
319
Wel een geluk dat Kensington die zaterdag al een optreden heeft gepland.
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Als dit de grote namen zijn die dit jaar komen wordt dit een van de zwakste edities qua Line up denk ik. Ben wel benieuwd wie dan de derde headliner wordt als Disclosure en Beck op dezelfde dag spelen. Wilco of FKA Twigs?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken