Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.810
1.727
Wat heeft iedereen eigenlijk tegen Royal blood ? Ik vind het echt een toffe band, vond de show op LL wel iets minder als de 1e x dat ik ze gezien had maar blijft voor mij een toffe band.
Headliner is dan weer een andere discussie.

In principe heb ik niks tegen Royal Blood. Ik vind het een leuke band en heb ze ook al een paar keer live gezien, maar ik vind het op grote podia gewoon niet lekker werken. In paradiso was het dikke prima, op Lowlands niet zo. Vind het absoluut geen act die headliner is.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Helemaal met joris eens. Dit soort bands werken m.i. inderdaad goed in kleinere zaaltjes, kleinere podia. Heb Royal Blood een keer in de Charlie gezien op LL, net als Slaves trouwens. Te gek!
Ik hoop ook dat Idles dit jaar in de kleine tent speelt (ben de naam even kwijt..). Daar komen dit soort 'obscure' bandjes toch het best uit de verf.
 

will

Playlistbediener
1 okt 2019
48
7
Ik hoop ook dat Idles dit jaar in de kleine tent speelt (ben de naam even kwijt..). Daar komen dit soort ‘obscure’ bandjes toch het best uit de verf.

Volgens mij bedoel je dan de Fuzzy Lop, de kleinste van de drie podia en het meest "links" ten opzichte op de andere podia op de kaart. Dat wordt moshen!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.225
740
Helemaal met joris eens. Dit soort bands werken m.i. inderdaad goed in kleinere zaaltjes, kleinere podia. Heb Royal Blood een keer in de Charlie gezien op LL, net als Slaves trouwens. Te gek!
Ik hoop ook dat Idles dit jaar in de kleine tent speelt (ben de naam even kwijt..). Daar komen dit soort ‘obscure’ bandjes toch het best uit de verf.

royal blood in de lima? lijkt me sterk, ze speelden in 2014 wel in de india
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
mroizo wrote:
Helemaal met joris eens. Dit soort bands werken m.i. inderdaad goed in kleinere zaaltjes, kleinere podia. Heb Royal Blood een keer in de Charlie gezien op LL, net als Slaves trouwens. Te gek!
Ik hoop ook dat Idles dit jaar in de kleine tent speelt (ben de naam even kwijt..). Daar komen dit soort ‘obscure’ bandjes toch het best uit de verf.

royal blood in de lima? lijkt me sterk, ze speelden in 2014 wel in de india

in de Charlie. Volgens mij bestaat deze ondertussen niet meer, was echt 1 van de leukste tenten van LL. Vroeger een boel leuke bandjes ontdekt!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
Om een beetje moed erin te houden, de R in de teaser van Madcool zou ook heel goed RHCP of Rosalia kunnen zijn. Niet dat dit kanshebbers zijn voor DTRH, maar meer om Royal Blood een beetje af te schrijven.

... misschien tegen beter weten in. #hyped
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Om een beetje moed erin te houden, de R in de teaser van Madcool zou ook heel goed RHCP of Rosalia kunnen zijn. Niet dat dit kanshebbers zijn voor DTRH, maar meer om Royal Blood een beetje af te schrijven.

… misschien tegen beter weten in. #hyped

Waarom zou een teaser van Mad Cool iets moeten zeggen over DTRH?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.318
mdekens wrote:
Om een beetje moed erin te houden, de R in de teaser van Madcool zou ook heel goed RHCP of Rosalia kunnen zijn. Niet dat dit kanshebbers zijn voor DTRH, maar meer om Royal Blood een beetje af te schrijven.

… misschien tegen beter weten in. #hyped

Waarom zou een teaser van Mad Cool iets moeten zeggen over DTRH?

Madcool, Roskilde en Werchter laten deze week de laatste namen los, met daarbij de laatste sub's/headliners. Het is heel waarschijnlijk dat hier wel wat overlap in zit, met name van in de bovenste lijn van de line-up.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.810
1.727
Avalon Emerson | BOMBA ESTEREO | Brittany Howard | Clairo | Donnie | Hot Chip | Jungle By Night | Naaz | Polo & Pan | Romy | Sam Fender | Afrodeutsche | boy pablo | Klangstof | Kojey Radical | Mama Snake | Muthoni Drummer Queen | PONGO | STEAM DOWN | Whispering Sons
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Best wel wat mooie namen, maar had toch op die derde headliner gehoopt. Zou het dan toch zo zijn dat we ze alle drie al hebben?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken