Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Yannick wrote:
BICEP kan perfect op dezelfde spot als David August terecht komen maar zie ik uiteraard het liefst in een volle Teddy met die prachtige lichtshow van hun.

Dit ja. Was geweldig op Lowlands twee jaar terug.

Dit was heel gaaf ja. Was daar niet aansluitend een show van Richie Hawtin?
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik zie Kacey en Haim ook best later op de middag /begin van de avond voor de sub geprogrammeerd worden op de hotot zoals Deus en Balthazar vorig jaar
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Hotot: Kacey Musgraves en Tyler
Gaat DTRH haar echt tot sub katapulteren denk je?

Ik denk;
Cage The Elephant - Beck - Disclosure
TDCC - HAIM - Lana Del Rey
Kacey Musgraves - alt-J/Jorja Smith - Tyler

Met dingen als FKA Twigs, Wilco, Charli XCX, BICEP, The Streets, Roisin Murphy, Brittany Howard etc. vrij hoog in de Teddy. Maar ik probeer m'n verwachtingen nog niet te hoog te stellen en het al voldoende te vinden als Lana er zou staan..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Raskolnikov wrote:
Hotot: Kacey Musgraves en Tyler

Gaat DTRH haar echt tot sub katapulteren denk je?

Ik denk;
Cage The Elephant – Beck – Disclosure
TDCC – HAIM – Lana Del Rey
Kacey Musgraves – alt-J/Jorja Smith – Tyler

Met dingen als FKA Twigs, Wilco, Charli XCX, BICEP, The Streets, Roisin Murphy, Brittany Howard etc. vrij hoog in de Teddy. Maar ik probeer m’n verwachtingen nog niet te hoog te stellen en het al voldoende te vinden als Lana er zou staan..

Weet ik niet, maar gezien haar positie op de site leek het mij vooralsnog de meest logische keuze. Cage The Elephant opende de vorige keer nog een tent namelijk (als ik me goed herinner, in ieder geval vroeg in de middag), en veel groter zijn die ondertussen niet geworden. Two Door Cinema Club vind ik ook niet zo groot. Maar misschien is Kacy Musgraves ook wel gewoon sub in de Teddy. Kan haar lastig inschatten.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Nou, Royal Blood lijkt het te gaan worden? Hoop ik ook écht niet, dan nog liever Alt-J.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.739
Mad Cool deze week met de laatste headliners zo te zien. Eindigt op S en een ander begint met R.

Grote kans dat een van deze ook de laatste headliners van DTRH zal zijn. Of toch een naam die z'n tour al langer heeft staan?
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
379
129
Haha Royal Blood.

De QOTSA van de Aldi.
Fijn dat de smaken altijd zo verschillen!

Met Royal Blood heb je ook een prima uitgebalanceerd headliner trio. Discolure (Dance), Tyler (HipHop), Royal Blood (rock). Bij onze groep zit echt niemand te wachten op een Lana del Rey of Bjork

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Royal Blood vind ik geen vervelende act (wel erg rechttoe rechtaan), maar als headliner zou ik dat zwaar teleurstellend vinden. Disclosure vind ik nogal plat en dat zou voor mij persoonlijk maken dat er maar 1 echt interessante headliner staat: enkel Tyler.

Al was dat vorig jaar eigenlijk ook al het geval. Editors vind ik niets meer, Underworld was wel oke en Janelle Monae de interessantste act. Kan niet zeggen dat ik toen een vervelend festival heb gehad, ondanks de wat mindere rij namen aan de bovenkant.

Maar hoop wel nog steeds op meer eigenlijk.

 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mattman wrote:
Haha Royal Blood.

De QOTSA van de Aldi.

Fijn dat de smaken altijd zo verschillen!

Met Royal Blood heb je ook een prima uitgebalanceerd headliner trio. Discolure (Dance), Tyler (HipHop), Royal Blood (rock). Bij onze groep zit echt niemand te wachten op een Lana del Rey of Bjork

Klopt, daarom denk ik ook dat Royal Blood de naam die we kunnen verwachten. Maar man man man, zou echt een teleurstelling zijn.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik verwacht niet dat Royal Blood de laatste headliner is, lijkt me echt geen naam voor down the rabbit hole. En Mad Cool heeft wel meer namen die ik niet op DTRH zie staan zoals TOP en Taylor Swift bijvoorbeeld. Dan zou Alt j beter passen denk ik
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
161
41
Als ik kijk naar welke namen nu aangekondigd zijn, zie ik daar totaal niet Royal Blood bij passen. Kans lijkt me dus alsnog klein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken