Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Indiaantje89 wrote:

Raskolnikov wrote:
Bjork zou wel konijn uit de hoge hoed zijn. Maarreh, is dat Evementim in Nederland niet partner van BKS?


Zegt niets specifieks. Die hebben best een groot markt in Duitsland. Groter dan dat ze hier hebben denk ik.

Lijkt me ook zo’n naam die niemand aan ziet komen, maar wel iets wat bij het festival past?

Oh ja zou zeker heel goed passen. Ik spring een gat in de lucht als dit de verrassing wordt die niemand verwachtte.

Hoopte enorm op Lana, maar zou Bjork nog fantastischer vinden. Zou zowat de mooiste festivalboeking van het seizoen zijn imo.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Lana del Rey zou ik prachtige boeking vinden (al ben ik overigens geen bijzonder grote fan mdekens, vindt het vooral een naam die mooi op het affiche zou staan, met inderdaad prima muziek). maar Bjork zou het bovenaan wel helemaal afmaken ja.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Lana del Rey zou ik prachtige boeking vinden (al ben ik overigens geen bijzonder grote fan mdekens, vindt het vooral een naam die mooi op het affiche zou staan, met inderdaad prima muziek). maar Bjork zou het bovenaan wel helemaal afmaken ja.

Oh ik trek dat NFR! ook heel goed ja. Staat op last.fm ook al op 400+ plays, en ik vind haar heel leuk. Ik weet het alleen niet zo zeer of ze een hele festivalweide mee krijgt. Ik hoop het wel, dan kan het magisch worden.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik zou de Pet Shop Boys overigens wel toejuichen. Vond ik echt geweldig altijd en nog nooit gezien.

Maar als headliner zou ik het wel vreemd vinden. En ik weet niet hoeveel namen we nog verwachten in de bovenste drie rijen. Dus zeg maar de 9 tent-of podiumafsluiters. Gok dat we er nu 6 of 7 hebben (Tyler, Disclosure, Beck, FKA Twigs, Haim, Wilco sowieso denk ik?).
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Ik heb inderdaad ergens gelezen dat ze ook erg de focus leggen op het boeken van vrouwen dit jaar? Of het een hele dag is, weet ik niet. Weet eigenlijk ook niet waar ik het heb gelezen, misschien wel hier ergens.

Ik krijg altijd een beetje de kriebels wanneer een festival zo nodig een blik vrouwen open moet trekken met het oog op de nu zo populaire gender-gelijkheid. Boek gewoon relevante, interessante artiesten. Man of vrouw, who cares?!

Lana lijkt me fantastisch. Bjork zou ik ook tof vinden, geen idee wat ik live van haar kan verwachten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Dus zeg maar de 9 tent-of podiumafsluiters. Gok dat we er nu 6 of 7 hebben (Tyler, Disclosure, Beck, FKA Twigs, Haim, Wilco sowieso denk ik?).

Een paar hier van kunnen ook nog wel subheadliner zijn op de main. Je kan misschien beter even rekenen in 12 namen, dus sub main, afsluiter main en afsluiter Teddy.

Ook zou het me niet verbazen als BICEP afsluiter is van de Teddy op zaterdag. Zou precies dezelfde spot zijn als Odesza twee jaar geleden en volgensmij werkt dat wel goed, maar als Disclosure er al staat op zaterdag is het misschien overkill
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.435
6.094
Hoop voor morgen naast Lana of Bjork enorm op Andrew Bird, Spinvis, Marc Ribellet en Rex Orange County.
Hoe groot achten jullie de kans dat zij op DTRH staan?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.047
Omdat van line ups als Reading & Leeds niemand blij wordt, mroizo. Voor mij hoeven er geen cijfers op geplakt te worden, maar een effort tonen om op een gestage manier je programma evenwichtig te maken is volgens mij iets waar élk festival naar zou moeten streven. Voor niche festivals als metal of pure rock festivals gaat dat natuurlijk minder op.

En als je de keuze moet maken tussen Pet Shop Boys, The Killers, Kings Of Leon of Lana Del Rey...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Hoop voor morgen naast Lana of Bjork enorm op Andrew Bird, Spinvis, Marc Ribellet en Rex Orange County.
Hoe groot achten jullie de kans dat zij op DTRH staan?

Rex Orange Country staat redelijk hoog op affiche Lowlands, dus die verwacht ik niet in Beuningen. Andere namen klinken wel plausibel.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Nu we toch bezig zijn nog wat wensen:
Eefje de visser (ook op LL, dus lijkt me niet), Spinvis, Weval, Four Tet, Andrew Bird, Tame Impala

Yanick: En als je de keuze moet maken tussen Pet Shop Boys, The Killers, Kings Of Leon of Lana Del Rey…
Volledig mee eens hoor: Lana.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.047
Ik denk dat Nederlandse artiesten altijd een beetje die exclusiviteitsregel ontgelden, ik verwacht eigenlijk wel dat Eefje er zal staan hoor. Komt Spinvis trouwens met nieuw werk ofzo? Ik hoop zeer hard op Four Tet, die man z'n show zijn een must om eens te gaan bekijken!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.881
8.505
Als Lana en Andrew Bird morgen in het pakketje zitten ga ik toch eens serieus een weekend DTRH over Werchter overwegen….

Als Lana op DTRH staat mag je er gif op innemen dat ze die act voor The Strokes is op RW. Dus ik hoop ook op Lana. ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Raskolnikov wrote:
Dus zeg maar de 9 tent-of podiumafsluiters. Gok dat we er nu 6 of 7 hebben (Tyler, Disclosure, Beck, FKA Twigs, Haim, Wilco sowieso denk ik?).


Ook zou het me niet verbazen als BICEP afsluiter is van de Teddy op zaterdag. Zou precies dezelfde spot zijn als Odesza twee jaar geleden en volgensmij werkt dat wel goed, maar als Disclosure er al staat op zaterdag is het misschien overkill

Beck, Wilco en Disclosure staan op vrijdag. HAIM onbekend. FKA Twigs en Tyler The Creator op zondag.

Helaas is de Disclosure-website niet meer doorklikbaar, maar dit is alle info van de artiesten zelf.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.875
6.047
BICEP kan perfect op dezelfde spot als David August terecht komen maar zie ik uiteraard het liefst in een volle Teddy met die prachtige lichtshow van hun.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=fY7M3pzXdUo[/video]
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Dan zou je op vrijdag het volgende hebben:

Hotot: Beck en Disclosure
Teddy: Wilco
Fuzzy:

Zaterdag:

Hotot: Haim en Nieuwe naam
Teddy: Bicep
Fuzzy:

Zondag:

Hotot: Kacey Musgraves en Tyler
Teddy: FKA Twigs
Fuzzy:

Waarbij je HAIM en Kacey Musgraves nog zou kunnen ruilen qua dag.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
BICEP kan perfect op dezelfde spot als David August terecht komen maar zie ik uiteraard het liefst in een volle Teddy met die prachtige lichtshow van hun.

Dit ja. Was geweldig op Lowlands twee jaar terug.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Over het algemeen kan ik die hele zoete muziek niet zo goed trekken, maar ik zet best wel vaan dat album van Kacey op. HAIM heb ik dan niet zoveel mee, maar mocht het uitkomen, wil ik Kacey best graag zien. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken