Down The Rabbit Hole 2020 – Nieuws en Geruchten

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Laatste gok voor de laatste namen: Lana Del Rey, Roisin Murphy, Modeselektor, AEAEA, James Blake, Iggy Pop, Burna Boy, Floating Points, Zebra Katz, DJ Stingray, Yves Tumor, Channel Tres, Alyona Alyona, Sports team, Shame, Ho9909.
 

misjaz

Playlistbediener
2 jul 2019
30
16
Zelf denk ik: Jorja Smith, sports team, phoebe bridgers, four tet, misschien alt-j, blood orange, chai, inhaler, moses sumney, orville peck, working men's club en yves tumor
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Hoop echt dat er voor mij wat tussen zit; ben tot nu toe alleen echt tevreden met two door cinema club, voor de rest staat er voor mij niet per se wat tussen. Al vind ik dat L'impératrice wel tof klinken.

Maargoed, ticket binnen, DTRH is hoe dan ook altijd een feest.

Van de namen die ik hierboven zie staan zou ik wel blij worden van Inhaler en Lana del Rey(al denk ik niet dat zij gaat komen). Modeselektor en Sports Team zouden leuke toevoegingen zijn, maar daar zal het voor mij de line up niet mee redden.

Zou een gat in de lucht springen bij Tame Impala & Gesaffelstein.

Overigens komt White Lies deze week met festivalnieuws. Misschien staan die er dan ook wel.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
White Lies hoop ik toch niet, vind ik altijd een beetje vergane glorie. Net als two doors cinema club, Bombay bicycle club en cage the elephant trouwens. Geheel persoonlijk hoor, dat vond ik vroeger leuk. Maar na één keer gezien te hebben, doet het mij in ieder geval niks meer en zie ik het als opvulling.

Ik hoop op: Chanel Tres, Woodkid, Marc Rebillet, Apparat, Worakls Orchestra, Zebra Katz, James Blake, Viktor Vaughn, Tycho, Rufus Du Sol.

Ben heel erg benieuwd naar de headliner. Ik ga teleurgesteld als het Alt-J, incubus of Faith no More zal zijn. Verder echt geen idee wat ze uit de hoed toveren. Denk inderdaad ook echt dat Lana op Glastonbury redelijk exclusief zal zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
BeraadGeslagen in de Fuzzy rond een uur of 8/9 zou trouwens ook niet mis zijn, Fulco stond er afgelopen jaar al eens.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Apparat, Brittany Howard, Jorja Smith, Miles Kane zou ik tof vinden van de namen die nu op affiche van werchter staan.

Pusha T zou ik ook heel mooi vinden, staat week ervoor op Roskilde. Mura Masa ook kanshebber denk ik.

Allemaal kanshebbers voor de hogere plaatsen op het affiche denk ik.

En dan nog die laatste headliner. Erg benieuwd. Lana del Rey blijf ik roepen (al heeft mdekens best een punt dat die Glastonbury exclusief kan zijn). Alt-J zou ik persoonlijk wel teleurgesteld over zijn. Prima act, maar geen heel spannende naam voor een headliner.

Maar wellicht worden we morgen nog compleet verrast.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Verassingen zijn altijd welkom. Was dat vorig jaar ook niet met Janelle Monáe?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Verassingen zijn altijd welkom. Was dat vorig jaar ook niet met Janelle Monáe?

Ik weet het niet meer zeker, maar ik had het gevoel dat we Janelle Monae vorig jaar al wel hadden zien aankomen.

Zou wel mooi zijn: als ze Lana Del Rey boeken hebben ze weer een winnaar van de OOR-jaarlijst als headliner te pakken. Janelle Monae vorig jaar, War On Drugs, PJ Harvey en Nick Cave eerder al.

Al zouden Alt-J en The Xx dan ook kunnen ;-)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:
Verassingen zijn altijd welkom. Was dat vorig jaar ook niet met Janelle Monáe?

Ik weet het niet meer zeker, maar ik had het gevoel dat we Janelle Monae vorig jaar al wel hadden zien aankomen.

Zou wel mooi zijn: als ze Lana Del Rey boeken hebben ze weer een winnaar van de OOR-jaarlijst als headliner te pakken. Janelle Monae vorig jaar, War On Drugs, PJ Harvey en Nick Cave eerder al.

Al zouden Alt-J en The Xx dan ook kunnen
1f609.svg

Ik heb echt een sterk vermoeden dat het Alt-J gaat worden. En dat kunnen ze ook prima verantwoorden en past op zich ook wel op het festival. Dus ik zou het zeker snappen. Persoonlijke voorkeur en hier vele op het forum matcht dat helaas niet zo.

Heb wel echt veel zin in nieuwe namen. Weer eventjes een frisse wind door de playlist.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Verassingen zijn altijd welkom. Was dat vorig jaar ook niet met Janelle Monáe?

Al heb ik wel een beetje het gevoel dat Tyler de verrassende ‘Janelle boeking’ is. En Disclosure de dansbare. En mist er nog een grotere populaire ‘band’.

Al ben ik het waarschijnlijk te theoretisch aan het bekijken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Ik heb echt een sterk vermoeden dat het Alt-J gaat worden. En dat kunnen ze ook prima verantwoorden en past op zich ook wel op het festival. Dus ik zou het zeker snappen. Persoonlijke voorkeur en hier vele op het forum matcht dat helaas niet zo.

Enige wat ze dan missen is de wat grotere, aantrekkelijke naam bovenaan het affiche die ze doorgaans wel hebben. Tyler heeft dat in zekere zin wel, maar is geen hele grote naam.

Geen idee hoe de voorverkoop loopt?

Al kan het ontbreken van een grotere naam bovenaan natuurlijk prima gecompenseerd worden door mooie namen daar net onder. Waarvan ze er nu al een mooi aantal hebben staan.

En ergens verwacht ik ook gewoon nog een vrouw bovenaan.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb inderdaad ergens gelezen dat ze ook erg de focus leggen op het boeken van vrouwen dit jaar? Of het een hele dag is, weet ik niet. Weet eigenlijk ook niet waar ik het heb gelezen, misschien wel hier ergens.

Wat dat betreft Lianna la Havas, Brittany Howard, Pip Blom, Jorja Smith en speciaal voor @ Raskilnikov Lana.

Edit: Ik zie dat Hot Chip ook tourt rond dtrh. Ik heb ze afgelopen jaar (met hoge verwachtingen) gezien op itgwo, en dat voel toch een partij tegen. Ik hoop niet dat zij langs komen, al zou ik de boeking wel snappen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik heb inderdaad ergens gelezen dat ze ook erg de focus leggen op het boeken van vrouwen dit jaar? Of het een hele dag is, weet ik niet. Weet eigenlijk ook niet waar ik het heb gelezen, misschien wel hier ergens.

Kan me uit een interview herinneren dat ze het hadden over die zondag van vorig jaar en dat ze ook dit jaar een soort gelijks proberen te doen. Zou natuurlijk al heel mooi kunnen met FKA Twigs en Kacey Musgraves achter elkaar
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Als Lana en Andrew Bird morgen in het pakketje zitten ga ik toch eens serieus een weekend DTRH over Werchter overwegen....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Bjork zou wel konijn uit de hoge hoed zijn. Maarreh, is dat Evementim in Nederland niet partner van BKS?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Bjork zou wel konijn uit de hoge hoed zijn. Maarreh, is dat Evementim in Nederland niet partner van BKS?
Zegt niets specifieks. Die hebben best een groot markt in Duitsland. Groter dan dat ze hier hebben denk ik.

Lijkt me ook zo'n naam die niemand aan ziet komen, maar wel iets wat bij het festival past?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.338
1.784
Raskolnikov wrote:
Bjork zou wel konijn uit de hoge hoed zijn. Maarreh, is dat Evementim in Nederland niet partner van BKS?

Zegt niets specifieks. Die hebben best een groot markt in Duitsland. Groter dan dat ze hier hebben denk ik.

Lijkt me ook zo’n naam die niemand aan ziet komen, maar wel iets wat bij het festival past?

Oh ja zou zeker heel goed passen. Ik spring een gat in de lucht als dit de verrassing wordt die niemand verwachtte.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken