De Graspop 2024 Spotify Playlist - Help Festileaks met aanvullen!

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.447
Ik zou zelf zeggen Davidian als klassieker, Halo omdat die zo verdomd episch is en vaak de afsluiter en Ten Ton Hammer. Omdat die live gelijk staat aan een sloophamer
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en La Hormiga 93

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
253
562
Ik draag graag Unhallowed voor van Machine Head. Na hun optreden afgelopen jaar ben ik de band meer gaan luisteren want ik kende het eigenlijk niet.
Voor 'echte' fans misschien een rare keuze, maar ik vind het een mooi en veelzijdig nummer :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Door jullie enthousiasme en ook dat ik het juist leuk vind om nieuwe nummers te ontdekken, ga ik een beetje stout zijn en voor Machine Head gewoon drie nummers toevoegen die jullie aandragen (sorry collega's van Festileaks). Voor Machine Head maakt het toch wat minder uit qua meeste streams. Hopelijk kunnen jullie daar mee leven @Ghostattack, @Joslittel en @La Hormiga 93.

Voor de latere aandragers. Later deze week vast weer een kans. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen qua discussie als een hele grote reeks namen gedropt wordt haha.

1. Tool - Schism (Meest gestreamd)
1. Tool - Aenema (Paddy)
1. Tool - Rosetta Stoned (Dr. Hannibal)
2. Judas Priest - Breaking the Law (Meest gestreamd)
2. Judas Priest - Panic Attack (Laatste single uit 2023)
2. Judas Priest - You've Got Another Thing Coming (Koekdoos)
3. Five Finger Death Punch - Wrong Side of Heaven (Meest gestreamd)
3. Five Finger Death Punch - Lift Me Up feat. Rob Halford of Judas Priest (Mcrockz)
3. Five Finger Death Punch - The Bleeding (La Hormiga 93)
4. Avenged Sevenfold - Hail to the King (Meest gestreamd)
4. Avenged Sevenfold - We Love You (Laatste single uit 2023)
4. Avenged Sevenfold - Bat Country (Charlottekos)
5. Bring Me the Horizon - Can You Feel My Heart (Meest gestreamd)
5. Bring Me the Horizon - DArkSide (laatste single uit 2023)
5. Bring Me the Horizon - Chelsea Smile (WentelDave)
6. Machine Head - Halo (Ghostattack & Joslittel)
6. Machine Head - Davidian (Projunk)
6. Machine Head - Ten Ton Hammer (La Hormiga 93 & Joslittel)
7. Scorpions - Wind of Change (Meest gestreamd)
7. Scorpions - Rock You Like a Hurricane (Projunk )
7. Scorpions - Bad Boys Running Wild (Koekdoos)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Door jullie enthousiasme en ook dat ik het juist leuk vind om nieuwe nummers te ontdekken, ga ik een beetje stout zijn en voor Machine Head gewoon drie nummers toevoegen die jullie aandragen (sorry collega's van Festileaks). Voor Machine Head maakt het toch wat minder uit qua meeste streams. Hopelijk kunnen jullie daar mee leven @Ghostattack, @Joslittel en @La Hormiga 93.

Voor de latere aandragers. Later deze week vast weer een kans. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen qua discussie als een hele grote reeks namen gedropt wordt haha.

Dat wordt een mooie chaos!
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en JB.

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
117
Dat wordt een mooie chaos!
Idd.
Maar lekker blijven bijdragen dat maakt deze lijst leuk en levendig.
Reageren op wat je kent, goed kijken en luisteren wat nieuw voor je is.
101 meningen en zowel hier als op het veld zijn we verschillend en doch verdraagzaam naar elkaar. Zo hoort het.

Ow en jullie waren allemaal stout door Tool zo snel te vullen. (Al vind ik praktisch alles lekker te luisteren van de band, dus weinig recht tot klagen)
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Idd.
Maar lekker blijven bijdragen dat maakt deze lijst leuk en levendig.
Reageren op wat je kent, goed kijken en luisteren wat nieuw voor je is.
101 meningen en zowel hier als op het veld zijn we verschillend en doch verdraagzaam naar elkaar. Zo hoort het.

Ow en jullie waren allemaal stout door Tool zo snel te vullen. (Al vind ik praktisch alles lekker te luisteren van de band, dus weinig recht tot klagen)

Heb voor sommige bands al wel wat nummers in gedachte, maar zal het eerst als suggestie erin gooien in plaats van meteen claimen; als die namen er daadwerkelijk staan natuurlijk
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.766
3.518
Hoe wil je het liefst dat we het invullen? De hele tijd alles copy-paste gaat natuurlijk gigantisch chaotisch verlopen. Misschien gewoon alleen 1 regeltje?

Band X - nummer Y

En dat jij of iemand anders het dan eens in de zoveel tijd even ordent voor de duidelijkheid.
Is er trouwens een makkelijke manier om de Spotify-playlist over te hevelen naar Apple Muziek?

Heel mooi initiatief in elk geval om nu echt een playlist van het forum te maken!
 
  • Leuk
Waarderingen: JB.

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Hoe wil je het liefst dat we het invullen? De hele tijd alles copy-paste gaat natuurlijk gigantisch chaotisch verlopen. Misschien gewoon alleen 1 regeltje?

Band X - nummer Y

En dat jij of iemand anders het dan eens in de zoveel tijd even ordent voor de duidelijkheid.
Is er trouwens een makkelijke manier om de Spotify-playlist over te hevelen naar Apple Muziek?

Heel mooi initiatief in elk geval om nu echt een playlist van het forum te maken!

Goed idee. Mij maakt het in principe niet uit of je het kopieert of los doet. Laten we afspreken straks om officiele aandragingen vanuit jullie dikgedrukt te maken. Dan is het in ieder geval duidelijk dat het een toevoeging is ipv random in een post neergezet als suggestie :)

Ik ga het ordenen! Dat komt goed.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Rockbeer

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.816
2.566
Hoe wil je het liefst dat we het invullen? De hele tijd alles copy-paste gaat natuurlijk gigantisch chaotisch verlopen. Misschien gewoon alleen 1 regeltje?

Band X - nummer Y

En dat jij of iemand anders het dan eens in de zoveel tijd even ordent voor de duidelijkheid.
Is er trouwens een makkelijke manier om de Spotify-playlist over te hevelen naar Apple Muziek?

Heel mooi initiatief in elk geval om nu echt een playlist van het forum te maken!
Zelf nog nooit gebruikt, maar lijkt me wel mogelijk, ja.

 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
117
Goed idee. Mij maakt het in principe niet uit of je het kopieert of los doet. Laten we afspreken straks om officiele aandragingen vanuit jullie dikgedrukt te maken. Dan is het in ieder geval duidelijk dat het een toevoeging is ipv random in een post neergezet als suggestie :)

Ik ga het ordenen! Dat komt goed.
Het is wel goed om ergens een overzicht te hebben (dagelijks overzicht bijv)of verplicht in Spotify te kijken of te zien of er nog ruimte is bij de artiest.

Veel dik gedrukte regels wordt ook een jungle wanneer tientallen bands aangekondigd worden

Even kijken hoe dat makkelijk te regelen is. Ik heb alle vertrouwen in.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Het is wel goed om ergens een overzicht te hebben (dagelijks overzicht bijv)of verplicht in Spotify te kijken of te zien of er nog ruimte is bij de artiest.

Veel dik gedrukte regels wordt ook een jungle wanneer tientallen bands aangekondigd worden

Even kijken hoe dat makkelijk te regelen is. Ik heb alle vertrouwen in.

Ik maak elke dag wel een overzicht. Pik ik gewoon op waar ik de vorige keer was gebleven en voeg ik de aanpassingen toe. Als dat niet goed werkt, bedenken we wel weer iets on the go :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg, Projunk en Piebe71

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Er vanuitgaande dat Poison als meest gestreamde nummer eruit komt:

Alice Cooper - Bed of Nails is dan wel een must

Van het nieuwe album zou je eventueel Paranoiac Personality kunnen doen, maar wordt niet live gespeeld. Dus Bed of Nails naast vermoedelijk Poison als meest gestreamd is wel must
 
  • Leuk
Waarderingen: La Hormiga 93

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.528
833
Alice Cooper heeft een best strak album dit jaar uitgebracht. Eigenlijk heel erg in de lijn en dezelfde thematiek als de Hollywood Vampires. Jullie hebben nog één plekkie over :)

Had een grotere drop verwacht. Maar later deze week extra tijd inplannen.

Toevoegingen door het forum:
1. Tool - Schism (Meest gestreamd)
1. Tool - Schism (Meest gestreamd)
1. Tool - Aenema (Paddy)
1. Tool - Rosetta Stoned (Dr. Hannibal)
2. Judas Priest - Breaking the Law (Meest gestreamd)
2. Judas Priest - Panic Attack (Laatste single uit 2023)
2. Judas Priest - You've Got Another Thing Coming (Koekdoos)
3. Five Finger Death Punch - Wrong Side of Heaven (Meest gestreamd)
3. Five Finger Death Punch - Lift Me Up feat. Rob Halford of Judas Priest (Mcrockz)
3. Five Finger Death Punch - The Bleeding (La Hormiga 93)
4. Avenged Sevenfold - Hail to the King (Meest gestreamd)
4. Avenged Sevenfold - We Love You (Laatste single uit 2023)
4. Avenged Sevenfold - Bat Country (Charlottekos)
5. Bring Me the Horizon - Can You Feel My Heart (Meest gestreamd)
5. Bring Me the Horizon - DArkSide (laatste single uit 2023)
5. Bring Me the Horizon - Chelsea Smile (WentelDave)
6. Machine Head - Halo (Ghostattack & Joslittel)
6. Machine Head - Davidian (Projunk)
6. Machine Head - Ten Ton Hammer (La Hormiga 93 & Joslittel)
7. Scorpions - Wind of Change (Meest gestreamd)
7. Scorpions - Rock You Like a Hurricane (Projunk )
7. Scorpions - Bad Boys Running Wild (Koekdoos)
8. Alice Cooper - Poison (Meest gestreamd)
8. Alice Cooper - Dead Don't Dance (Single 2023)
8. Alice Cooper -
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Feed My Frankenstein
School's Out
Hey Stupid
Spark In The Dark
Halo Of Flies
vind ik ook leuke nummers
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken