De Graspop 2024 Spotify Playlist - Help Festileaks met aanvullen!

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.713
8.622
He wat goed! Dan maak je me wel nieuwsgierig welke je ontdekt hebt
ik heb vooral de bands in de playlist geluisterd die op een plek stonden waar ik nog niets te doen had
Fear Factory sprong er wel uit, die hebben toch wel een vette sound. Daar wil ik wel bij zijn.
Vltimas was ook niet verkeerd, niet helemaal mijn genre maar toch wel positief verrast.
Flotsam & Jetsam klonk wel aardig, ik ben niet zo van de thrash maar een aantal nummers klonken toch ook wel lekker.
PAIN kende ik overigens ook nog niet, ook wel toffe band

In ieder geval weer een paar mooie opties erbij voor als ik niets te doen heb, al moet ik ook wel voorzichtig zijn dat ik niet ieder gaatje ga opvullen, want dan haal ik de zondagavond niet:LOL:
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.751
12.404
ik heb vooral de bands in de playlist geluisterd die op een plek stonden waar ik nog niets te doen had
Fear Factory sprong er wel uit, die hebben toch wel een vette sound. Daar wil ik wel bij zijn.
Vltimas was ook niet verkeerd, niet helemaal mijn genre maar toch wel positief verrast.
Flotsam & Jetsam klonk wel aardig, ik ben niet zo van de thrash maar een aantal nummers klonken toch ook wel lekker.
PAIN kende ik overigens ook nog niet, ook wel toffe band

In ieder geval weer een paar mooie opties erbij voor als ik niets te doen heb, al moet ik ook wel voorzichtig zijn dat ik niet ieder gaatje ga opvullen, want dan haal ik de zondagavond niet:LOL:
Ah ja dat is een fijn rijtje. Flotsam is voor mij in alle eerlijkheid vooral een rustmoment aan de main, de andere drie ga ik wel echt voor en zijn dik aan te raden. Verwacht dat vooral Pain veel mensen zal verrassen, sowieso een legendarische frontman
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken