Heb 'm nu toch al een paar keer zitten luisteren en heeft net zoals Blonde bij me , echt wel een paar keer nodig voor ie door dringt.. Vind t een vrij mooie plaat waar eigenlijk enkel 715 - Creeks een stuk minder is als de rest, die folkachtige zaken merkte ik ook op en jammer dat er niet echt een bepaald nummer is dat iet of wat dichter aanleunt bij For Emma, Forever Ago.. Overgens hoor ik een flink aantal invloeden van Frank Ocean, Kanye West en James Blake.. al zullen er waarschijnlijk wel veel meer mensen aan hebben gewerkt.. Zal voor mij wel redelijk hoof eindigen in m'n lijstje, die eerste singles vond ik een schot in de roos, al hadden die ook even tijd nodigJB. wrote:
Yannick wrote:
Iemand thoughts over het album van Bon Iver? Ik weet niet wat ik ermee moet eerlijk gezegd..
Ik vind het een beetje jammer nog, je hoort die mooie folkssongs op de achtergrond. Maar door die electronica komen ze niet echt uit hun verf. Misschien komt dat nog wel en heeft het meer luisterbeurten nodig.
Ik heb hem vrijdag geluisterd op een nachtwandeling van het busstation naar huis, moet zeggen dat ik hem toen wel echt fijn vond om naar te luisteren. Ook bij andere luisterbeurten ben ik wel te spreken over het album. Hij komt alleen niet in de buurt van For Emma, Forever Ago.
Heb ook vandaag de nieuwe van Solange opgezet, ondanks dat het album 21 'nummers' telt en het echt wel lang aanvoelt is het een heerlijk album waar elk nummer goed op elkaar opgevolgd wordt, alsof het een verhaal verteld, de interludes (zoals Facebook message en Be Yourself van Frank Ocean..) vind ik een plus eigenlijk, geen idee of anderen dat leuk vinden zo'n minuutje dat wordt gewijd aan zoiets?