Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

nooit echt into nirvana geweest
en zal dit dus ook gewoon laten aan mij voorbij gaan als dit een dingetje zou worden

maar dit gaat verkopen als zoete broodjes, zoveel is zeker

Dacht men dat niet ook bij Linkin Park en Chester?
Of Pantera, dacht ik zelf direct aan
Maar daar moest geen originele zanger vervangen worden, en dat is nog net iets anders denk ik

Ik zelf zou Nirvana wel eens ooit graag willen gezien hebben in mijn leven persoonlijk. Ik heb wel een cover band gezien, maar met Dave en Krist lijkt mij toch net iets dichter bij het origineel. Het origineel was voor mij zoinzo al nooit mogelijk, aangezien ik pas in 1990 geboren ben

Als Post Malone de zanger is, koop ik een ticket. (Tenzij het mij twee ribben en een nier kost)

Zouden ze dat echt gaan doen? Vind het toch wel raar om een 18 jarig jongentje te gaan laten touren met een stel 50 plussers, kan best snel eenzaam worden denk ik.
Ik zie het wel werken. De families Grohl en Hawkins liepen en lopen de deur bij elkaar plat. Misschien gaat er wel meer familie mee op tour. Ik zou niet raar opkijken als bijvoorbeeld Violet Grohl ook mee gaat (en af en toe mee het podium op gaat)

Tja Dave Grohl is niet zo netjes met z´n eigen drummers, is niet de eerste keer.
Gebeurt overal. Dave Grohl stelt hoge eisen. Je hebt er wel meer die toch een bepaalde manier van werken hebben waar niet iedereen mee om kan gaan. Dit doet me denken aan het verhaal van Terry Williams. Vaste tourdrummer bij Dire Straits tijdens de jaren 80. Werd na Brothers in Arms tour ook bedankt voor bewezen diensten en kon z'n biezen pakken. Reden werd eigenlijk niet gegeven maar Knopfler wilde wat anders. Hierna nam Chris Witten plaats achter de drums. Die kwam van McCartney's band en noemde de tour van Dire Straits in 1991 verschrikkelijk. Hierna is hij zelfs een hele tijd gestopt met drummen.... Sommige zijn gewoon niet makkelijk om mee te werken..
Naar buiten toe blijven ze over het algemeen redelijk professioneel naar elkaar..

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Tja Dave Grohl is niet zo netjes met z´n eigen drummers, is niet de eerste keer.
Oh? Wie nog meer dan, naast William Goldsmith? Want met die andere, ene Hawkins, werd hij juist soulmates…

Als het op muzikaal front niet klikt, dan stop je er gewoon mee, liever vandaag dan morgen. En het is toch echt de band van en rondom d’n Dave, dus zal de drummer het afleggen en moeten vertrekken.

Niet zo netjes met z’n eigen drummers vind ik een beetje een ongefundeerde, zure mening…

Oh? Wie nog meer dan, naast William Goldsmith? Want met die andere, ene Hawkins, werd hij juist soulmates…

Als het op muzikaal front niet klikt, dan stop je er gewoon mee, liever vandaag dan morgen. En het is toch echt de band van en rondom d’n Dave, dus zal de drummer het afleggen en moeten vertrekken.

Niet zo netjes met z’n eigen drummers vind ik een beetje een ongefundeerde, zure mening…
Inderdaad in relatie tot Goldsmith.

Users who are viewing this thread