Corona Virus en concerten/festivals

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tot 1 juni geen bijeenkomsten of evenementen. Grens van 100 maakt niet meer uit. Alles mag niet meer doorgaan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Geen evenementen tot 1 juni dus. Goede kans dat een aantal festivals in juni binnenkort de stekker eruit trekt.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Vooral de concerten en festivals die begin juni plaatsvinden hebben dan echt te weinig tijd om alles op te bouwen.
In ieder geval wel duidelijkheid voor de concerten en festivals in april en mei.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kan me dan trouwens niet voorstellen dat de Ziggo op 3 juni bij system of a down weer helemaal vol zit..... of 2 weken later bij Eric Clapton........
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Dat verhaal over die horeca is wel lekker onduidelijk zeg….

De grondslag om dit juridisch te "doen" ligt wat anders dan de grondslag op basis waarvan ze nu een aanscherping doen.

Kan me niet voorstellen dat e.e.a. niet voor horeca gaat gelden.


Anyhow, geen Bon Iver en Paul McCartney
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Timmetje wrote:
Dat verhaal over die horeca is wel lekker onduidelijk zeg….

De grondslag om dit juridisch te “doen” ligt wat anders dan de grondslag op basis waarvan ze nu een aanscherping doen.

Kan me niet voorstellen dat e.e.a. niet voor horeca gaat gelden.

Anyhow, geen Bon Iver en Paul McCartney
Precies.. en het is een "bekendmaking van".. de details zullen spoedig gewoon volgen hoor.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Timmetje wrote:
Dat verhaal over die horeca is wel lekker onduidelijk zeg….

De grondslag om dit juridisch te “doen” ligt wat anders dan de grondslag op basis waarvan ze nu een aanscherping doen.

Kan me niet voorstellen dat e.e.a. niet voor horeca gaat gelden.

Anyhow, geen Bon Iver en Paul McCartney
Ik vrees ook voor concerten in juni. Kan me niet voorstellen dat ze van de 1 op andere dag alles loslaten..
Ook geen Queen trouwens....
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Nou, ik zal gelijk de belangrijkste vraag maar stellen waar veel mensen hier aan zullen denken.

Wie heeft er een lijst met goede films en series? Ik ga het geen 2 maanden volhouden zonder zo'n lijst namelijk.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nou, ik zal gelijk de belangrijkste vraag maar stellen waar veel mensen hier aan zullen denken.

Wie heeft er een lijst met goede films en series? Ik ga het geen 2 maanden volhouden zonder zo’n lijst namelijk.

Gisteren A Letter for the King gekeken, de Netflix verfilming van Tonke Dragt’s klassieker Een Brief voor de Koning, in 6 delen. Vond m erg geslaagd!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@darkestsecrets1
Netflix.
Vikings
Peaky Blinders
Altered Carbon
The Witcher
Mindhunters
Rick & Morty
Fargo
La casa de papel
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Netflix:

Breaking Bad
Better Call Saul
Happy
Dirk Gently
Brooklyn Nine Nine
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@darkestsecrets1

Probleem is dat er veel meuk tussen zit maar ook veel pareltjes.

Hier wat advies https://www.esquire.com/nl/mantertainment/a25786557/beste-series-netflix/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken