wenteldave wrote:
zworp4 wrote:
Dr. Hannibal wrote:
Wel opvallend dat er bij sommigen zo weinig begrip is voor het geld terug vragen. Natuurlijk is het een mooi gebaar om dat niet te doen, maar bezoekers zitten op dit moment veelal zelf ook in financiële onzekerheid, en moeten ook maar net zin hebben die uitgave als liefdadigheid te zien. Sommige geïnterviewden zagen dat gelukkig ook zo, maar nog best een aantal leken verontwaardigd dat mensen hun geld terugvragen. Mij lijkt dat toch niet meer dan logisch? Ik snap dat het hier om kleinere bedragen gaat, maar als Graspop en Rammstein gecanceld gaan worden wil ik toch echt mn geld terug hoor…
Ik heb meer het idee dat het onbegrip gaat om mensen die al direct op de eerste dag hun geld terugvragen en in die paar dagen, waarin zij druk bezig zijn met alles uitzoeken, zelfs meerdere keren mailen wanneer ze hun geld gaan terugkrijgen.
Dat weet je van tevoren, dus om daar dan over te gaan zeuren vind ik wel opmerkelijk.
Ik snap die mensen die massaal hun geld terug gaan vragen niet echt. Dit is voor iedereen een nieuwe situatie. Het is nu toch niet zoveel gevraagd om even de mails met info over eventuele terugbetaling of omboeking af te wachten?