Corona Virus en concerten/festivals

Als Nederland het voorbeeld van Barclaycard volgt zullen er een hoop shows niet doorgaan. Persoonlijk kan ik Rex Orange County, Nick Cave, Bon Iver en Snoop Dogg dan (voorlopig?) vergeten. Poppy was helaas al geschrapt.

Het is maar even niet anders maar hoop dat die shows dan worden verzet en niet gecanceld. Zou zuur zijn.

Denk wel dat de meesten verzet worden. Wordt een leuk concertnajaar zo.

Ik baal ook enorm voor Cave en Bon.... :-(

Same here. Heel begrijpelijk allemaal maar desalniettemin alsnog behoorlijk klote!!!! :(

Ik zou de marathon van Rotterdam lopen. Heb wat extra trainingstijd gekregen

Ook de Utrecht Marathon, die op 19 april zou worden gelopen, wordt uitgesteld tot een nader te bepalen datum.

Same here. Heel begrijpelijk allemaal maar desalniettemin alsnog behoorlijk klote!!!!
1f641.svg

Oasiss wrote:
Ik zou de marathon van Rotterdam lopen. Heb wat extra trainingstijd gekregen

Ook de Utrecht Marathon, die op 19 april zou worden gelopen, wordt uitgesteld tot een nader te bepalen datum.

Zelf ook nog kaartjes voor Bon Iver ja.

Mijn eerste gedachte was idd, dan loop ik wel in U, maar dat was direct erna ook uitgesteld haha. Inderdaad erg vervelend, maar er zijn natuurlijk ergere zaken.
(Als je zonder doel rondjes van 30 km gaat hardlopen, word je door collega's al helemaal voor gek verklaard trouwens)

Ondertussen in België naast de AB ook alle cultuurhuizen in Gent, De Roma in Antwerpen en Het Depot in Leuven dicht tot en met 31 maart. Zullen weldra nog meer zalen dit volgen. Beter nu een maand alles dicht dan binnen enkele weken met duizenden zieken te zitten.

Timmetje wrote:
Als Nederland het voorbeeld van Barclaycard volgt zullen er een hoop shows niet doorgaan. Persoonlijk kan ik Rex Orange County, Nick Cave, Bon Iver en Snoop Dogg dan (voorlopig?) vergeten. Poppy was helaas al geschrapt.

Het is maar even niet anders maar hoop dat die shows dan worden verzet en niet gecanceld. Zou zuur zijn.

Denk wel dat de meesten verzet worden. Wordt een leuk concertnajaar zo.

Ik baal ook enorm voor Cave en Bon…. ?

Cave zal volgend jaar worden. Echt vreselijk jammer. Vind ik ten minste.

Alle Belgische wielerkoersen t/m 31 maart afgezegd. Als onze Vlamingen die klap maar overleven.....

Parkway Drive heeft hun tour nu ook verplaatst.
To all our European fans,

As you have probably figured out by now, several of our upcoming EU shows in April will be directly affected by the bans most European countries have imposed on larger events.

We are doing our best to assess this rapidly changing situation and our team is working tirelessly behind the scenes to find the best possible solution to this, so we can bring the biggest Parkway Drive shows in our band's history to your part of the world!

In the meantime, we would like to thank all of you for your messages and comments but ask you to please be patient for a few more days until we can give you more concrete information on how the ‘Viva The Underdogs’ European Revolution 2020 tour will continue.

Be safe and see you soon,
Winston, Luke, Jeff, Ben and Jia

Bijeenkomsten met meer dan 100 man afgelast tot en met 31 maart.

Goede maatregelen.

https://nos.nl/liveblog/2326799-evenementen-met-100-bezoekers-verboden-kabinet-roept-op-tot-thuiswerken.html

Fuck. Daar gaat mn werk...

het blijft verbazend stil bij concertzaal kavka/zappa . wil weten als ik nog naar i prevail moet zaterdag of niet

Het gaat nu echt heel hard met alle evenementen/concerten Sportwedstrijden, denk dat de komende 2 weken gewoon alles eruit gegooid gaat worden.

Users who are viewing this thread