Corona Virus en concerten/festivals

Tegen BBC is gezegd dat Glasto vooralsnog doorgaat las ik ergens.

Zal dan de laatste headliner (Kendrick) wel zijn.

Kans is groter op slecht dan goed nieuws maar we zullen het zien. Verwacht met al die veranderingen in tourschemas en de cobra meeting iig geen volledige poster.

Zou best ook verzet kunnen worden.

Denk ook de lineup. Waarschijnlijk met wat woorden over het virus.

Timmetje wrote:
Kans is groter op slecht dan goed nieuws maar we zullen het zien. Verwacht met al die veranderingen in tourschemas en de cobra meeting iig geen volledige poster.

Zou erg vreemd zijn op dit moment.

mattman wrote:

Timmetje wrote:

Ja, misschien wel. Maar zij hebben natuurlijk geen tickets te verkopen. En voor wat mooie vooruitzichten zorgen, kan geen kwaad.

Goed, ik vind het ook eerder raar hoor.

Marketing is voor Glastonbury inderdaad overbodig. Zou me op zich niet verbazen als ze de poster onthullen met een mededeling dat het nieuws nauwlettend in de gaten wordt gehouden. Hopelijk een iets vriendelijkere toon dan Paaspop.

Indiaantje89 wrote:

mattman wrote:

Timmetje wrote:

Ja, misschien wel. Maar zij hebben natuurlijk geen tickets te verkopen. En voor wat mooie vooruitzichten zorgen, kan geen kwaad.

Goed, ik vind het ook eerder raar hoor.
Nee ok, maar ik denk dat ieder festival op dit moment wel bang is om een affiche naar buiten te brengen. Waarvan je eigenlijk wel weet dat er e.a..a van komt te vervallen. Het is beter om achterwegen te houden. En zelfs Glasto gaat ondergesneeuwd worden onder het Corona nieuws.

Balen voor de evenementen van deze maand en ik denk dat daarnaast ook Nick Cave en Bon Iver in April stress onzekerder worden maar buiten dat ben ik wel blij met deze strikte maatregelen, laten we hopen dat de toename van het aantal besmettingen nu aanzienlijk af gaat nemen de komende dagen en de maatregelen nut hebben en zo er minder mensen ziek worden want dat blijft uiteindelijk toch het belangrijkste.

P.S. ik kan me nog herinneren dat ik op de terugweg van RW '16 na het zien van Paul McCartney, RHCP, Rammstein, Tame Impala, Iggy pop, PJ Harvey etc bij mezelf dacht: beter dan dit gaat het niet worden en vanaf nu doet het er niet meer toe welke grote artiesten/namen ik nog ga zien. Met andere woorden: een jaartje geen festivals overleven we wel:)

Bericht van Friendly Fire op Facebook dat Bon Iver vooralsnog doorgaat (want: na 31 maart).

Ik heb er overigens wel een hard hoofd in dat het doorgaat, want kan me moeilijk voorstellen dat we tegen die tijd van dit virus af zijn.

Bon Iver mag tegen die tijd dan misschien wel doorgaan van de Nederlandse autoriteiten, maar als er geen vluchten naar Europa zijn vanuit de VS gaan kan hij hier helemaal niet komen. Maarja, het is allemaal speculatie. We moeten het afwachten.

Liep net door het centrum van Leiden en daar was het echt uitgestorven.

In België lijken ze toch een stuk verder te gaan. Alle scholen toe, zo ook de cafés, restaurants en niet noodzakelijke winkels in het weekend. Geen enkel evenement (dus ook geen enkel concert) gaat nog door.

Veel verder kan niet gegaan worden, lijkt me.

Alle cafés dicht. :cry:

Saaie weekenden gaan dat worden zeg....
Dan maar bij elkaar afspreken zekers?

Tour van Simple Minds opgeschort. Concerten in april in Frankrijk liggen er nu ook uit.
Tour gaat verder op 10 april in de Ziggo Dome al heb ik daar mn twijfels bij.......... :roll:

Alle cafés dicht.
1f625.svg

Saaie weekenden gaan dat worden zeg….

Niet zo dramatisch zeg. Je kan jezelf toch wel vermaken thuis.

Joe wrote:
Alle cafés dicht.
1f625.svg

Jep, lekker om 21uur naar bed enzo. Na de herhaling van FC.De Kampioenen.
Alle begrip voor de maatregelen hoor maar veel mensen gaan zich steendood vervelen.

Concertorganisator Live Nation annuleert tot eind deze maand uit voorzorg alle grote concerten van onder meer Post Malone, Maroon 5, Billie Eilish en Backstreet Boys. Aanleiding voor het besluit van de concertorganisator zijn de zorgen over het coronavirus. Het betreft zowel shows in de Verenigde Staten als internationale shows.

https://www.welingelichtekringen.nl/anp/live-nation-cancelt-shows-post-malone-maroon-5-en-billie-eilish

Black Lies wrote:

Joe wrote:
Alle cafés dicht.
1f625.svg

Jep, lekker om 21uur naar bed enzo. Na de herhaling van FC.De Kampioenen.
Alle begrip voor de maatregelen hoor maar veel mensen gaan zich steendood vervelen.

Heb je een keer een productieve zaterdag/zondagochtend. Lekker een wasje draaien en de keuken schoonmaken, doe ik elk weekend ;)

TVOH, Netflix, Gamen, Masturberen

Ik ben overigens erg positief over de huidige cijfers van China "maar" 8 nieuwe gevallen. Hoorde net op de radio dat ze gezien de koers van China verwachten rond Juni het wereldwijd wel een beetje te hebben gehad.

Users who are viewing this thread