Concertaankondigingen

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.518
Het optreden van De Toegift en Puntjudith in Victorie van vanavond wordt verplaatst naar 5 januari (1 december). Ook de show van morgen in de Spot wordt verplaatst, maar een datum is nog onbekend (2 december).
Anneke van Giersbergen is support bij Floor Jansen in AFAS Live (8 december).
daniel jon is support bij Guido in Paradiso (9 januari).
Het optreden van Predatory Void en Modder is verplaatst naar The Jack (Eindhoven) (18 januari).
Rosa van Bommel en Stijn op 2 februari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Mountain Eye, Reformist en Epistulum op 2 februari naar de Vorstin (onder de noemer Metalcafé). Tickets zijn al in de verkoop.
Roofman is support op de gehele tour van Noah Guthrie (data tussen 2 en 10 februari).
Tim Bernardes op 10 februari naar Tolhuistuin. Verkoop 4 december 11.00.
Bob Spanish op 16 februari naar de Kroepoekfabriek. Tickets zijn al in de verkoop.
Tante Joke Karaoke Band op 16 februari naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Life of Agony ook op 21 februari naar de Melkweg. Verkoop 8 december 10.00. Het is blijkbaar een akoestische tour.

Kenny B ook op 22 maart naar P60. Verkoop 7 december 10.00.
Tommy Lefroy is support bij Niall Horan in de Ziggo Dome (27 en 28 maart).
Garrett Kato is support bij Hollow Coves in Muziekgieterij Maastricht en Tivoli (28 en 29 maart).
TYLA op 30 maart naar de Melkweg. Verkoop 8 december 10.00, VVK 7 december 10.00 en 12.00.
The Elvis Concert ook op 17 april naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Emei op 24 april met een extra show naar de Melkweg. Tickets zijn al in de verkoop. Twee shows op dezelfde dag dus: één om 18.00, de ander om 20.30.
Chef'Special op 1 mei met een extra show naar Tivoli. Verkoop 6 december 10.00.
The Artificial Dance Party op 4 mei naar Bibelot (onder de noemer A Star Wars Show: Revenge of the Synth). Tickets zijn al in de verkoop.
Álvaro Soler ook op 19 mei naar de Oosterpoort. Verkoop 8 december 10.00.
Darren Kiely ook op 20 mei naar Tivoli. Verkoop 4 december 10.00. Bandsintown zegt dat ie dan al in Edinburgh staat, dus ben benieuwd. Volgens Tivoli in ieder geval wel op de 20ste.

Floor Jansen op 1 juni naar het Klokgebouw (Eindhoven) (als onderdeel van Bridge Festival). Verkoop 8 december 10.00.
Leisure op 14 juni naar de Melkweg. Verkoop 8 december 10.00.
Armored Saint op 9 augustus naar de Melkweg. Verkoop 8 december 11.00, VVK 6 december 11.00.
boysetsfire op 29 september naar de Melkweg. Verkoop 7 december 11.00, VVK 5 december 11.00.
ACinDC en Twisted Sisters op 15 november naar de Neushoorn. Tickets zijn al in de verkoop. Ik heb nog nooit zo'n snelle verplaatsing gezien. Show werd vanochtend aangekondigd op 19 oktober.
Tokio Hotel op 25 maart (2025) naar 013. Verkoop 7 december 15.00. Dit is het zeker ook niet @Joslittel?

Voor België:
Peter Broderick & Ensemble 0 op 20 maart naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Tommy Lefroy is support bij Niall Horan in het Sportpaleis (7 maart).
Hollow Coves en Garrett Kato op 14 april naar Ancienne Belgique. Verkoop 6 december 10.00.
Rosa Butsi op 22 mei naar het Depot. Tickets zijn al in de verkoop.
Álvaro Soler op 23 mei naar de Roma. Verkoop 8 december 10.00.
Guano Apes op 27 september naar Ancienne Belgique. Verkoop 8 december 10.00.
Ik helemaal blij toen ik zag dat ik hier getaged was. Kom je met Tokio Hotel aanzetten:ROFLMAO: nee dat is m inderdaad niet
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Ik helemaal blij toen ik zag dat ik hier getaged was. Kom je met Tokio Hotel aanzetten:ROFLMAO: nee dat is m inderdaad niet
Diep van binnen is iedereen een klein beetje fan van Tokio Hotel! En ik heb nu al een aantal hardere aankondigingen voor je geregeld. Op een gegeven moment gaat dit ook buiten mijn macht om ;)

013 valt voor de rest inderdaad wel een beetje tegen, maar het kan ook niet altijd raak zijn. Afgelopen zomer zat in ieder geval heel goed volgeboekt, dus om dat nou alweer te flikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Diep van binnen is iedereen een klein beetje fan van Tokio Hotel! En ik heb nu al een aantal hardere aankondigingen voor je geregeld. Op een gegeven moment gaat dit ook buiten mijn macht om ;)

013 valt voor de rest inderdaad wel een beetje tegen, maar het kan ook niet altijd raak zijn. Afgelopen zomer zat in ieder geval heel goed volgeboekt, dus om dat nou alweer te flikken.
Het is pas november :).

Tokio Hotel lijkt me op een festival wel geinig om een keer te zien als soort van Guilty Pleasure act. Maar zou er niet snel naar een zaalshow van heen gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
204
353
GALLUS op 1 maart naar Hedon, 2 maart Metropool Enschede en 3 maart Hall of Fame. Tickets zijn al in de verkoop.

Oeh hopen op nog een datum in het westen vh land, hun show op afgelopen Sniester gaat namelijk zeker in m'n jaarlijstje terug komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.925
6.156
Ondertussen al 5x Bart Peeters Deluxe, 6x Milk Inc. en 12x Clouseau eind volgend jaar.
Een 'lucratief' jaar voor PSE Belgium/Sportpaleis, zo veel is zeker.
Amai nog niet. Reken daar nog eens de shows van Camille en Pommelien Thijs bij, sommige Vlaamse artiesten boeren zéér goed.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Het geannuleerde optreden van The Vices en Mood Bored in Bibelot van afgelopen 25 november is verplaatst naar 27 januari (25 november).
BLUAI is ook support bij Robin Kester in Victorie (6 december).
King King ook op 20 april naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.

Er ist wieder da! Das großartige Update!
https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Ahoy Piraten! Gisteren hebben ze nog voor een uitverkochte Effenaar gespeeld, maar Alestorm zit niet still. Aankomende zomer keren ze terug voor een echte Pirate Metal Party! 14 juli zal buiten bij de Cacaofabriek de vlag worden gehesen op het aller gaafste feest van het jaar! Voor dit festijn zullen nog 5 extra bands aangekondigd worden.

Met de volgende code heb jij early access tot kaartjes voor dit feest!
Code: PIRATEMETAL

In Helmond. 50 euro.

Edit: tickets in de pre sale al te koop via www.universe.com/piratemetal
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
In Helmond. 50 euro.

Edit: tickets in de pre sale al te koop via www.universe.com/piratemetal
Die zijn ook lekker aan het afbouwen... Allemachtig.


In jedem Fall:
De geannuleerde van De Toegift en Puntjudish in de Spot wordt ingehaald op 3 februari (2 december).
Gavin James op 8 en 9 februari naar de Vondelkerk (Amsterdam). Verkoop 8 december 10.00.
Therion op 21 februari naar 013 en 23 februari naar Metropool Enschede. Tickets zijn al in de verkoop.
Petter Eldh's Kammar Koma op 23 februari naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
GoldFish (Live + Band), Mr Belt & Wezol en BURNR op 1 maart naar de Gashouder. Tickets zijn al in de verkoop.
Handsome Jack op 9 maart naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Tante Joke Karaoke Band ook op 9 maart naar Metropool Enschede. Verkoop 5 december 12.00.
Orbit Culture op 14 maart naar Dynamo. Verkoop 8 december 11.00.
Atheist, Cryptopsy en Almost Dead op 15 maart naar Dynamo. Verkoop 5 december 13.00.
Pretenders op 26 maart naar Paradiso. Verkoop 8 december 10.00.

SamVaad (ft. Abhisek Lahiri, Somdatta Chatterjee & Ishaan Ghosh) op 6 april naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
The Smiths Presumably en I Found the Cure op 20 april naar de Groene Engel. Tickets zijn al in de verkoop.
Vera Sola op 21 april naar Paradiso. Verkoop 6 december 11.00.
Scott Hamilton Quartet ook op 2 mei naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Dominic Miller Group ook op 6 mei naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Newmoon op 22 mei naar Patronaat. Verkoop 5 december 13.00.
Guus Meeuwis op 25 en 26 juni met de laatste twee extra shows naar het Philips Stadion. VVK 7 december 10.00, VVK 6 december 10.00.
Amon Amarth, Insomnium en Kanonenfieber op 24 augustus naar Tivoli. Verkoop 8 december 10.00.
HAEVN & G-Roots Gospel Choir & String Orchestra op 21 september naar Carré. Verkoop 6 december 10.00, VVK 5 december 10.00.
The Sound Undercover op 10 oktober naar de Effenaar. Verkoop 13 december 12.00.
Kissin' Dynamite op 27 oktober naar Metropool Enschede. Verkoop 6 december 11.00, VVK is al bezig.

Voor België:

The Godfathers op 12 januari naar het Depot. Tickets zijn al in de verkoop.
Therion op 22 februari naar het Entrepot (Brugge). Tickets zijn al in de verkoop.
Gavin James op 26 en 27 februari naar de Roma. Verkoop 8 december 11.00. Zal het 't toch even bij zeggen: het is in AMOR.
Yellow Days op 19 april naar Trix. Verkoop 8 december 10.00.
Álvaro Soler ook op 21 mei naar Koninklijk Circus. Tickets zijn al in de verkoop.
Within Temptation op 4 oktober met een extra show naar de Lotto Arena. Tickets zijn al in de verkoop.
Kissin' Dynamite op 1 november naar Trix. Verkoop 6 december 11.00.
 

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
149
157
Dacht ik eerst ook, maar die zijn het denk ik niet. Allereerst omdat het niet echt emorock is, glaub ich, maar nog belangrijker: die zijn hier dit jaar nog geweest. Zou alleen bij God niet weten wie ze dan bedoelen.
Maar is het niet te toevallig, de verkoop van Tokio Hotel begint 7 december 15:00 zoals je aangaf. Morgen komen ze met nieuws om 15:00.

Volgens mij is 15:00 niet een gebruikelijke tijd om de verkoop te starten(?)
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Maar is het niet te toevallig, de verkoop van Tokio Hotel begint 7 december 15:00 zoals je aangaf. Morgen komen ze met nieuws om 15:00.

Volgens mij is 15:00 niet een gebruikelijke tijd om de verkoop te starten(?)
Nee ja, vind ik ook hoor en misschien klopt er wel geen kant van wat 013 zegt. Of het is na zoveel jaar terug in Tilburg? Laatste show daar dateert alweer van 2017.
 
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays

Gebruikers die dit onderwerp bekijken