Concertaankondigingen

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.773
7.602
Sorry, ik ga in de toekomst niet eens meer proberen. Dit is al het derde in een week tijd waar het niet lukt en we met een paar man klaar zaten.

Voor 2020 waren er ook meer dan genoeg concerten heel snel uitverkocht hoor. Maar ook nu zijn er nog genoeg concerten die niet direct uitverkopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Overigens is er nu een zaalplattegrond en vallen er nog steeds tickets terug. Als je wil gaan, hou die dan even in de gaten.
 

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Ook hier nu pas gelukt! Enig idee hoe lang het duurt voordat je ze via de mail krijgt of op de site kan zien? Vooralsnog is alleen het geld afgeschreven...
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
785
1.624
Ook hier nu pas gelukt! Enig idee hoe lang het duurt voordat je ze via de mail krijgt of op de site kan zien? Vooralsnog is alleen het geld afgeschreven...
Er zat bij mij 6 minuutjes tussen de bevestiging en de ticket-mail. Maar je kan ze inderdaad direct in je TM account zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.650
11.446
Zal 't hier nog even neerzetten, omdat ik maar één reactie heb gekregen (die inmiddels is voorzien).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Een Zekere Romance

Playlistbediener
6 okt 2016
21
20
Er zat bij mij 6 minuutjes tussen de bevestiging en de ticket-mail. Maar je kan ze inderdaad direct in je TM account zien.
Ze staan niet in het TM-account, maar ik ga de vrienden van TicketMaster eens achter de vodden zitten.

Edit: voor de bezorgde meelezers. Het is gelukt!
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.557
6.234
Zal 't hier nog even neerzetten, omdat ik maar één reactie heb gekregen (die inmiddels is voorzien).
Moet je straks uiteindelijk toch zelf. ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Had ook weer niet verwacht dat ze zó populair was trouwens. Dit is dus gewoon een headliner voor ieder festival (als de headliner een half uurtje speling heeft).
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Pff. Toch wel een vervelende ochtend voor mij. Veel wachtenden voor mij voor Lana concert. Maar vervolgens zeggen de twee vriendinnen dat ze zich toch maar bedenken en niet gaan.

Nu klagen ze bij mij dat alles uitverkocht is en ze toch eerder weg kunnen bij werk.

De reden om alleen naar concerten gaan ….
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
295
252
Ik kijk ook stomverbaasd op van hoe populair Lana is?! Ik heb haar in 2016 op TW Classic gezien waar ze hopeloos verkeerd geprogrammeerd stond tussen Lionel Richie (feest!) en Bruce Springsteen (nog meer feest!!) in. Slaapverwekkend en meelijwekkend tegelijk was het. Ze stond een uur lang helemaal verstijfd op dezelfde plek. Geen kwaad woord over haar muziek, maar qua live performance was dit niveautje Liam Gallagher zo saai.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ligt het aan mij of waarom lopen concerten zoveel beter sinds Corona?

Stadions worden in no time uitverkocht , concerten ook…. Snap het niet zo. Zijn mensen meer muziek gaan luisteren?😂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ik kijk ook stomverbaasd op van hoe populair Lana is?! Ik heb haar in 2016 op TW Classic gezien waar ze hopeloos verkeerd geprogrammeerd stond tussen Lionel Richie (feest!) en Bruce Springsteen (nog meer feest!!) in. Slaapverwekkend en meelijwekkend tegelijk was het. Ze stond een uur lang helemaal verstijfd op dezelfde plek. Geen kwaad woord over haar muziek, maar qua live performance was dit niveautje Liam Gallagher zo saai.
Damn wat een line up toen. Bruce , Lionel en Lana op een dag…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken