Concertaankondigingen

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.870
5.393
Net bevestigd: Low Roar in juli in Tivolivredenburg.

Normaal gesproken de kaarten direct gekocht maar twijfel of dit dan al door kan gaan. Is een zitconcert in de grote zaal. Wat denken jullie?

Denk dat ik het ook nog even afwacht, anders wel eentje waar ik bij zou willen zijn!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Dit is blijkbaar al een tijdje (een week) bekend, maar ik kom er nu pas achter. Oranssi Pazuzu komt naar Nederland en België.
2-10: Het Bolwerk in Sneek.
3-10: Magasin 4 in Brussel.
4-10: De Helling in Utrecht.
Heel erg tof!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Tijdens de crisis toch nog wat concertnieuws. Gelukkig!!

Singer-songwriter Heather Nova komt met The Pearl Acoustic tour naar Nederland. De zangeres komt onder andere naar Paradiso in Amsterdam. Kaartverkoop start morgen.
https://www.podiuminfo.nl/news/48199/Heather-Nova-met-The-Pearl-Acoustic-Tour-naar-Nederland/

 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.373
2.713
Dit is blijkbaar al een tijdje (een week) bekend, maar ik kom er nu pas achter. Oranssi Pazuzu komt naar Nederland en België.
2-10: Het Bolwerk in Sneek.
3-10: Magasin 4 in Brussel.
4-10: De Helling in Utrecht.
Heel erg tof!
Magasin 4 eigenlijk heel goede locatie voor zoiets.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:
Dit is blijkbaar al een tijdje (een week) bekend, maar ik kom er nu pas achter. Oranssi Pazuzu komt naar Nederland en België.
2-10: Het Bolwerk in Sneek.
3-10: Magasin 4 in Brussel.
4-10: De Helling in Utrecht.
Heel erg tof!

Magasin 4 eigenlijk heel goede locatie voor zoiets.
Heb even foto's opgezocht en kan me daar wel in vinden. Vind De Helling iets minder als locatie, maar wel prima qua ligging.

Elbow wederom verplaatst. Ditmaal naar 29 oktober.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Elbow heeft het concert opnieuw verplaatst. Nu helemaal naar 3 oktober 2021. Die kiezen dan denk ik voor een zomertour met concerttour erachteraan en in de tussentijd lekker in de pub zitten. Groot gelijk.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Elbow heeft het concert opnieuw verplaatst. Nu helemaal naar 3 oktober 2021. Die kiezen dan denk ik voor een zomertour met concerttour erachteraan en in de tussentijd lekker in de pub zitten. Groot gelijk.
Drie keer is scheepsrecht, toch?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Mocht je nou niet meer kunnen wachten om naar concerten te gaan, heeft Tivoli misschien een oplossing voor je. Die gaan vanaf 1 juni weer open, natuurlijk voor dertig man. Gaat in de grote zaal plaatsvinden. Voorlopig zullen er alleen sprekers, musici en andere artiesten van eigen bodem het podium betreden, maar goed. Het is waarschijnlijk beter dan niets.
Het programma: https://www.tivolivredenburg.nl/opeenkier/
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
In ander nieuws, Van Morrison is verplaatst naar 10 juli 2021. Dat valt dus mooi samen met Iron Maiden en met Bospop en North Sea Jazz (fijn... not).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
In ander nieuws, Van Morrison is verplaatst naar 10 juli 2021. Dat valt dus mooi samen met Iron Maiden en met Bospop en North Sea Jazz (fijn… not).

Nou ja, dat is wel raar. Van Morisson, Bospop en NSJ zijn allemaal dezelfde doelgroep.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:
In ander nieuws, Van Morrison is verplaatst naar 10 juli 2021. Dat valt dus mooi samen met Iron Maiden en met Bospop en North Sea Jazz (fijn… not).

Nou ja, dat is wel raar. Van Morisson, Bospop en NSJ zijn allemaal dezelfde doelgroep.
Jep. En in mijn geval dus ook Iron Maiden. Kwamen ze nu maar naar Graspop. Dat wordt dus een concert dat ik zal moeten overslaan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Takke! Krijg net een mail dat het AfasLive concert van Epica is verplaatst. Die stond half december en nu naar eind april. Van een mooie vrijdagavond naar de zondag. Ik had de hoop dat dit weer mijn eerste concert zou gaan worden, in ieder geval in een grotere zaal.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Inderdaad takke. Kan ik gaan kiezen tussen Joe Satriani en Epica + Apocalyptica. Wat is dat voor keuze...?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:
Inderdaad takke. Kan ik gaan kiezen tussen Joe Satriani en Epica + Apocalyptica. Wat is dat voor keuze…?

Een onmogelijke.. :/
Volgens mij is het nog geen eens zeker dat concerten tegen die tijd wel zullen kunnen, dus je (ik) loopt ook nog het risico dat je een voucher aanvraagt, terwijl de show weer verplaatst wordt naar een geschikte datum.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Benieuwd wat ze met Nightwish gaan doen. Nu Floor Jansen niet meer op Pinkpop staat verwacht ik dat de kans groot is dat ze festivals gaan doen. Hoop dat die arenatour dan ook blijft staan.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Nightwish staat vooralsnog 23 en 24 november 2020 in Amsterdam en 26 november in Antwerpen. Ik heb kaarten voor Antwerpen en die is (nog) niet geschoven.

Het eerste concert wat ik zelf nu heb staan is 8 september 2020 Evanescence en Within Temptation in een uitverkochte Ziggo Dome. De kans dat dit doorgaat lijkt me 0% aangezien de Ziggo Dome in september echt nog niet vol mag worden gestopt met bezoekers. Toch hoop ik dat er dit jaar nog iets doorgaat. Mijn hoop ligt op Nightwish en en/of Skunk Anansie nu.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken