Concertaankondigingen

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Wilde er ook al wat over plaatsen ja. Er stonden nog niet genoeg shows/festivals in dat weekend zeker. Echt balen dat ik nu helemaal niet meer kan gaan zien doordat ik een combikaart voor Graspop heb en zondag Deep Purple en Aerosmith wil zien :(
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar Elbow is verzet naar zondag 21 juni. Dat is dus tijdens Pinkpop, die het dus weer lastiger krijgen, en Graspop.
Anderzijds, er is wel een vertrouwen in shows rond die tijd. Dat stemt me positief.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Wilde er ook al wat over plaatsen ja. Er stonden nog niet genoeg shows/festivals in dat weekend zeker. Echt balen dat ik nu helemaal niet meer kan gaan zien doordat ik een combikaart voor Graspop heb en zondag Deep Purple en Aerosmith wil zien ?
Heb precies hetzelfde. Ik had me er al erg op verheugd, maar goed, het zijt zo. Die tickets ga je waarschijnlijk toch wel kwijtraken.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar Elbow is verzet naar zondag 21 juni. Dat is dus tijdens Pinkpop, die het dus weer lastiger krijgen, en Graspop.

Anderzijds, er is wel een vertrouwen in shows rond die tijd. Dat stemt me positief.
Het zou me niks verbazen als ze 'm voor de tweede keer zouden verplaatsen. Ik vind het persoonlijk best vreemd dat er zoveel vertrouwen is.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Indiaantje89 wrote:

wenteldave wrote:
Weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, maar Elbow is verzet naar zondag 21 juni. Dat is dus tijdens Pinkpop, die het dus weer lastiger krijgen, en Graspop.


Anderzijds, er is wel een vertrouwen in shows rond die tijd. Dat stemt me positief.

Het zou me niks verbazen als ze ‘m voor de tweede keer zouden verplaatsen. Ik vind het persoonlijk best vreemd dat er zoveel vertrouwen is.

Die zijn er gewoon op tijd bij en pakken de eerste datum welke voor hun het beste uitkomt om in te halen.
Zou me niets verbazen als ze nog een uitwijkdatum hebben later dit jaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.458
Moniek wrote:
Wilde er ook al wat over plaatsen ja. Er stonden nog niet genoeg shows/festivals in dat weekend zeker. Echt balen dat ik nu helemaal niet meer kan gaan zien doordat ik een combikaart voor Graspop heb en zondag Deep Purple en Aerosmith wil zien ?

Heb precies hetzelfde. Ik had me er al erg op verheugd, maar goed, het zijt zo. Die tickets ga je waarschijnlijk toch wel kwijtraken.

Lijkt me dat Ticketmaster gewoon refund als de nieuwe datum niet uitkomt toch?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
wenteldave wrote:

Moniek wrote:
Wilde er ook al wat over plaatsen ja. Er stonden nog niet genoeg shows/festivals in dat weekend zeker. Echt balen dat ik nu helemaal niet meer kan gaan zien doordat ik een combikaart voor Graspop heb en zondag Deep Purple en Aerosmith wil zien
1f641.svg



Heb precies hetzelfde. Ik had me er al erg op verheugd, maar goed, het zijt zo. Die tickets ga je waarschijnlijk toch wel kwijtraken.

Lijkt me dat Ticketmaster gewoon refund als de nieuwe datum niet uitkomt toch?

Je krijgt idd binnen 5 dagen het aankoopbedrag + servicekosten terug als je het formulier invult dat ze naar je mail hebben gestuurd. Netjes.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Dat gelukkig wel ja. Ik had me er op verheugd ze vorig jaar op Werchter te zien maar toen clashten ze met P!nk (voor veel mensen maar ik wilde beide zien) en ga ik dus ook niet in een zaal kunnen zien. De wereld vergaat er niet van, maar ik ben gewoon teleurgesteld en had me verheugd ze nu wel te kunnen gaan zien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Gelukkig toch geen tickets voor Elbow gekocht dan. Tijdens Graspop is wel een stomme planning. Al zal de clash met Pinkpop voor meer mensen problematisch zijn haha
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Gelukkig toch geen tickets voor Elbow gekocht dan. Tijdens Graspop is wel een stomme planning. Al zal de clash met Pinkpop voor meer mensen problematisch zijn haha
Als dat het grootste probleem zou zijn... dat Elbow een keer gelijk staat met Pinkpop/Graspop.. kan me slechtere scenarios bedenken op dit moment.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Joslittel wrote:
Gelukkig toch geen tickets voor Elbow gekocht dan. Tijdens Graspop is wel een stomme planning. Al zal de clash met Pinkpop voor meer mensen problematisch zijn haha

Als dat het grootste probleem zou zijn… dat Elbow een keer gelijk staat met Pinkpop/Graspop.. kan me slechtere scenarios bedenken op dit moment.

O zeer zeker. Want bij dit scenario betekent dat ook dat Graspop en Pinkpop gewoon door gaan!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Joslittel wrote:
Gelukkig toch geen tickets voor Elbow gekocht dan. Tijdens Graspop is wel een stomme planning. Al zal de clash met Pinkpop voor meer mensen problematisch zijn haha

Als dat het grootste probleem zou zijn… dat Elbow een keer gelijk staat met Pinkpop/Graspop.. kan me slechtere scenarios bedenken op dit moment.
Houd dat even in dat prachtige andere topic...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Indiaantje89 wrote:

Joslittel wrote:
Gelukkig toch geen tickets voor Elbow gekocht dan. Tijdens Graspop is wel een stomme planning. Al zal de clash met Pinkpop voor meer mensen problematisch zijn haha


Als dat het grootste probleem zou zijn… dat Elbow een keer gelijk staat met Pinkpop/Graspop.. kan me slechtere scenarios bedenken op dit moment.

Houd dat even in dat prachtige andere topic…
Excuus :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
De concerten van WIthin Temptation & Evanescence van 21 en 22 april in de Ziggo Dome zijn nu ook uitgesteld. Heel die tour is afgeblazen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
De concerten van WIthin Temptation & Evanescence van 21 en 22 april in de Ziggo Dome zijn nu ook uitgesteld. Heel die tour is afgeblazen.
Ik vrees dat we dit meer gaan zien. Artiesten bands die hun hele tour gaan afblazen. Ik heb geen exact overzicht maar pak als voorbeeld maar even Eric Clapton. Die heeft in juni iets van 20 concerten staan in Europa. Als er daar vanwege overheidsmaatregelen 10 van wegvallen valt heel dat schema in duigen. Ik kan me goed voorstellen dat ze de tour dan verzetten of helemaal cancelen. Ik hoop het niet natuurlijk en wat zou het goed zijn als in juni alles weer bij het normale is maar het zou ook zomaar kunnen dat dan nog steeds concerten verboden zijn hier of ergens anders.....
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.
Ad! Heb je wat data en locaties voor Vandenberg? Voor de rest doet het me niet veel. Zo zonde dat dit alles is. Wanneer zijn al deze concerten gepland? In het najaar pas?
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.

Ad! Heb je wat data en locaties voor Vandenberg? Voor de rest doet het me niet veel. Zo zonde dat dit alles is. Wanneer zijn al deze concerten gepland? In het najaar pas?
Uit m’n hoofd alleen Paradiso, datum moet ik je schuldig blijven. Maar wordt als het goed is morgenochtend aangekondigd en gaat dan ook meteen in de verkoop.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.

Adje Vandenberg?!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken