Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Morgenochtend gaat er een hele clubtour van Sophia Kruithof in de verkoop. Je weet wel, die 17-jarige dame die vanavond nog eerst eens in de finale van The Voice staat. Je zou toch bijna denken dat de uitslag al bekend is
1f609.svg
Weet ik niet. Mis ik iets? Is zij "the next new thing?" Hoe duur?
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Morgenochtend gaat er een hele clubtour van Sophia Kruithof in de verkoop. Je weet wel, die 17-jarige dame die vanavond nog eerst eens in de finale van The Voice staat. Je zou toch bijna denken dat de uitslag al bekend is
1f609.svg


Weet ik niet. Mis ik iets? Is zij “the next new thing?” Hoe duur?
Het enige wat ik van haar weet is dat zij Anouk na 3 seconde heeft laten draaien bij haar auditie. Verder volg ik het niet echt. Kaarten zijn rond de 15-17 euro.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Morgenochtend gaat er een hele clubtour van Sophia Kruithof in de verkoop. Je weet wel, die 17-jarige dame die vanavond nog eerst eens in de finale van The Voice staat. Je zou toch bijna denken dat de uitslag al bekend is ?

En je had helemaal gelijk. Om met de woorden van Anouk te spreken: ‘Het lijkt alsof het vooropgezet is’
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Tussen de 73 en 100 euro voor Kansas op 10 november in Carre. Wat een geld voor een band met 1 grote hit.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Tussen de 73 en 100 euro voor Kansas op 10 november in Carre. Wat een geld voor een band met 1 grote hit.
Hé, doe eens even niet zo flauw. Zeker twee grote hits (Dust In The Wind en Carry On Wayward Son) en genoeg goede nummers. Vind Brian Wilson (van The Beach Boys) ook aardig aan de prijs overigens. Voor Carré 77 euro en voor de Oosterpoort zelfs 79 piek. Waar gaat dit heen?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
tom93 wrote:
Tussen de 73 en 100 euro voor Kansas op 10 november in Carre. Wat een geld voor een band met 1 grote hit.

Hé, doe eens even niet zo flauw. Zeker twee grote hits (Dust In The Wind en Carry On Wayward Son) en genoeg goede nummers. Vind Brian Wilson (van The Beach Boys) ook aardig aan de prijs overigens. Voor Carré 77 euro en voor de Oosterpoort zelfs 79 piek. Waar gaat dit heen?

Ik chargeerde wat, vind het zelf ook een leuk bandje en ging daarom kijken naar de prijzen, maar vind dit echt nergens op slaan. Heb sowieso het gevoel dat Carré vrijwel altijd duur is, welke band er ook staat.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
wenteldave wrote:

tom93 wrote:
Tussen de 73 en 100 euro voor Kansas op 10 november in Carre. Wat een geld voor een band met 1 grote hit.


Hé, doe eens even niet zo flauw. Zeker twee grote hits (Dust In The Wind en Carry On Wayward Son) en genoeg goede nummers. Vind Brian Wilson (van The Beach Boys) ook aardig aan de prijs overigens. Voor Carré 77 euro en voor de Oosterpoort zelfs 79 piek. Waar gaat dit heen?

Ik chargeerde wat, vind het zelf ook een leuk bandje en ging daarom kijken naar de prijzen, maar vind dit echt nergens op slaan. Heb sowieso het gevoel dat Carré vrijwel altijd duur is, welke band er ook staat.
Ben je in ieder geval niet de enige, wat betrekking tot het leuk vinden van Kansas, maar ook de prijs in Carré. Heb zelf nog nooit goedkoper dan vijftig euro betaald voor Carré, ook al ben ik er pas twee keer geweest. De prijs houdt me vaak tegen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.039
2.067
Even uit nieuwsgierigheid maar het is toch niet zo dat Carre de ticketprijs bepaald. Dat doet Mojo of Livenation toch? En die kunnen er ook voor kiezen om de artiest in een andere zaal te programmeren... of zit ik er hier naast??

Kansas had trouwens niet misstaan op Bospop trouwens....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Even uit nieuwsgierigheid maar het is toch niet zo dat Carre de ticketprijs bepaald. Dat doet Mojo of Livenation toch? En die kunnen er ook voor kiezen om de artiest in een andere zaal te programmeren… of zit ik er hier naast??

Kansas had trouwens niet misstaan op Bospop trouwens….
Nee, klopt, maar het valt wel op dat ze (Mojo/LiveNation/etc.) bij Carré dus een bepaalde prijsklasse in gedachte hebben. Wat betreft die andere zaal weet ik het niet zo zeker. Hoeveel zalen zijn er die 1800 mensen kwijt kunnen en er ook nog eens een intieme sfeer aan kunnen geven?
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Even uit nieuwsgierigheid maar het is toch niet zo dat Carre de ticketprijs bepaald. Dat doet Mojo of Livenation toch? En die kunnen er ook voor kiezen om de artiest in een andere zaal te programmeren… of zit ik er hier naast??

Kansas had trouwens niet misstaan op Bospop trouwens….
Kan misschien wel zo zijn dat Carré door haar status een veel hogere zaalhuur vraagt dan de gemiddelde locatie met een dergelijke capaciteit, en dat doorberekend wordt in de kaartprijs. Al zal dat slechts een van de vele aspecten zijn van de hogere kaartprijzen bij Carré
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.921
6.171
Wist niet goed waar ik dit moest neer zetten. Maar benieuwd naar wat het is:

ESL-oRrWoAAUtoM


Gaat mogelijk over Genesis
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.921
6.171
Nee, Gensis: https://forums.stevehoffman.tv/threads/rumor-genesis-reunion-16-arena-tour-in-november-2020.933654/?fbclid=IwAR3gROpzGMDl8ONm4IpFq7cfXAsOKY42FDLD-wtbvloy9LQGk4XiCrCXZeg
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Genesis zou ik geweldig vinden. Vorig jaar ook erg genoten van Phil Collins in het Goffertpark, al gaat het qua gezondheid wel steeds slechter met hem volgens mij. Hele tijd op een stoel zitten is bij nummers van Genesis ook wat apart.

Met Peter Gabriel dan maar?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Genesis zou ik geweldig vinden. Vorig jaar ook erg genoten van Phil Collins in het Goffertpark, al gaat het qua gezondheid wel steeds slechter met hem volgens mij. Hele tijd op een stoel zitten is bij nummers van Genesis ook wat apart.

Met Peter Gabriel dan maar?
Met Gabriel en Hackett had ik zondemeer gelijk een kaartje gehaald. Nu wordt het maar afwachten (en of ze überhaupt een keer hierheen komen).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Welke opties kunnen er nog meer zijn? Dire Straits of R.E.M.? Leuk dat speculeren
1f61b.svg
Dire Straits zou ook echt een godsgeschenk zijn. Maar nee, het gaat Genesis worden als ik dat zo lees en dat is ook zeker niet verkeerd. Leuk dat Phils zoon plaatsneemt achter het drumstel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • JMWK