wenteldave wrote:
TheMotherload wrote:
Jesper wrote:
bardt wrote:
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.
Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei
Gojira verkoop was wel ook een ramp hoor, keer op keer bezwijkt de website van Hedon bij grote vraag. Je zou denken dat ze na een aantal keer wel leren de servers op te schalen
Tickets Gojira viel niet mee inderdaad. Zat op 3 schermen te proberen, maar geen doorkomen aan. Gelukkig even Facebook gecheckt om te zien om er meer mensen aan het klagen waren, daardoor kwam ik op het alternatieve linkje van Hedon. Toen zonder enige moeite tickets kunnen kopen. Net op tijd, 5 minuten later was het uitverkocht.
Alternatief linkje? Ook fijn dat het bij jou gelukt is.
Jep, Hedon had ergens in de reacties op Facebook een link gezet die direct naar de ticket-site ging in plaats van eerst naar hun eigen website.
Via die weg ging het zonder problemen.