Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Ik zie dat ze inderdaad aardig groot zijn. Allemachtig... Hebben ze toch aardig voor elkaar. Ja, dat gaat wel snel uitverkopen. Succes, Bardt!
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Heeft iemand enig idee wat we van dat concert van Damon Albarn in Eindhoven moeten verwachten? Ik vind Gorillaz, Blur en the Good, the Bad and the Queen heel tof, maar ik vind 60 euro voor een concert waarvoor ik niet zo goed weet wat het wordt vrij prijzig.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Heeft iemand enig idee wat we van dat concert van Damon Albarn in Eindhoven moeten verwachten? Ik vind Gorillaz, Blur en the Good, the Bad and the Queen heel tof, maar ik vind 60 euro voor een concert waarvoor ik niet zo goed weet wat het wordt vrij prijzig.
Dat houdt mij ook al even bezig. Ik heb destijds wel direct een kaart gekocht, want Damon, maar geen idee wat hij gaat doen. Dat 'The Nearer The Fountain, More Pure The Stream Flows' project staat dus centraal, en gezien de venues die het aandoet verwacht ik dat dat muzikaal wat meer richting de klassieke hoek zal zijn? Beetje ambient wellicht. Neem aan dat we er binnenkort wel wat van horen. En dat 'ie dan ook wel wat oud materiaal verwerkt in z'n set, maar wel hertaalt zodat het in de stijl van de rest past, zoals destijds ook wat Blur B-kantjes in z'n solo tour (DTRH) werden verwerkt en 'Out of Time' in een nieuwe versie langskwam in de show met Africa Express (Carré). Zijn allemaal gokjes hoor. Ik vewacht in ieder geval geen ophitsende show oid, maar vast wel weer iets memorabels. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.460
7.456
Wow. Ik wist helemaal niet dat hij kwam.
Net een kaartje gescoord. Helemaal achterin maar ik ben erbij.

Thanks!!!! :-D
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
127
33
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.

Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei :-D
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.

Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei ?
Gojira verkoop was wel ook een ramp hoor, keer op keer bezwijkt de website van Hedon bij grote vraag. Je zou denken dat ze na een aantal keer wel leren de servers op te schalen
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Wow. Ik wist helemaal niet dat hij kwam.
Net een kaartje gescoord. Helemaal achterin maar ik ben erbij.

Thanks!!!!
1f600.svg
Oei, ik had nog niet helemaal door dat het bijna uitverkocht was. Thanks voor de waarschuwing.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
510
77
Christiaan wrote:
Heeft iemand enig idee wat we van dat concert van Damon Albarn in Eindhoven moeten verwachten? Ik vind Gorillaz, Blur en the Good, the Bad and the Queen heel tof, maar ik vind 60 euro voor een concert waarvoor ik niet zo goed weet wat het wordt vrij prijzig.

Dat houdt mij ook al even bezig. Ik heb destijds wel direct een kaart gekocht, want Damon, maar geen idee wat hij gaat doen. Dat ‘The Nearer The Fountain, More Pure The Stream Flows’ project staat dus centraal, en gezien de venues die het aandoet verwacht ik dat dat muzikaal wat meer richting de klassieke hoek zal zijn? Beetje ambient wellicht. Neem aan dat we er binnenkort wel wat van horen. En dat ‘ie dan ook wel wat oud materiaal verwerkt in z’n set, maar wel hertaalt zodat het in de stijl van de rest past, zoals destijds ook wat Blur B-kantjes in z’n solo tour (DTRH) werden verwerkt en ‘Out of Time’ in een nieuwe versie langskwam in de show met Africa Express (Carré). Zijn allemaal gokjes hoor. Ik vewacht in ieder geval geen ophitsende show oid, maar vast wel weer iets memorabels.
1f642.svg
Klinkt wel als een logische uitleg. Klassieke muziek is niet zo mijn ding, maar Damon... Ik ga vandaag maar ergens de keuze maken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.460
7.456
Via de site van het Muziekgebouw zijn gewoon nog (een paar!) kaartjes verkrijgbaar.
Zou er wel snel op springen als je wil gaan. Kan je ze uiteindelijk (Voor kostprijs) gewoon weer via de Swap verkopen als het je toch niks lijkt.

Altijd aangeraden ff op de site venue zelf te kijken als Ticketmaster niks heeft.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
Jos. wrote:

Christiaan wrote:
Heeft iemand enig idee wat we van dat concert van Damon Albarn in Eindhoven moeten verwachten? Ik vind Gorillaz, Blur en the Good, the Bad and the Queen heel tof, maar ik vind 60 euro voor een concert waarvoor ik niet zo goed weet wat het wordt vrij prijzig.


Dat houdt mij ook al even bezig. Ik heb destijds wel direct een kaart gekocht, want Damon, maar geen idee wat hij gaat doen. Dat ‘The Nearer The Fountain, More Pure The Stream Flows’ project staat dus centraal, en gezien de venues die het aandoet verwacht ik dat dat muzikaal wat meer richting de klassieke hoek zal zijn? Beetje ambient wellicht. Neem aan dat we er binnenkort wel wat van horen. En dat ‘ie dan ook wel wat oud materiaal verwerkt in z’n set, maar wel hertaalt zodat het in de stijl van de rest past, zoals destijds ook wat Blur B-kantjes in z’n solo tour (DTRH) werden verwerkt en ‘Out of Time’ in een nieuwe versie langskwam in de show met Africa Express (Carré). Zijn allemaal gokjes hoor. Ik vewacht in ieder geval geen ophitsende show oid, maar vast wel weer iets memorabels.
1f642.svg


Klinkt wel als een logische uitleg. Klassieke muziek is niet zo mijn ding, maar Damon… Ik ga vandaag maar ergens de keuze maken.
Haha ja voor mij geldt exact hetzelfde hoor. Muziek is dus gebaseerd op 'de IJslandse natuur en landschappen', whatever dat betekent. Dat nieuwe project wordt in ieder geval integraal opgevoerd. En ik vond nog dit:

“This new piece from Albarn, a frequent visitor to Iceland for almost three decades, will see the musician perform this new, very personal piece with an ensemble of orchestra instrumentation, electronics, vocals and piano.”

Damon Albarn met een orkest klinkt wat mij betreft veelbelovend. Dat gecombineerd met 'electronics' en 'vocals' is toch wel wat anders dan echt 'klassiek'. Mooi. En er zijn 'speciaal opgenomen visuals', dus denk dat het visueel ook nog wel de moeite is. Uit Volkskrant: "De spectaculaire filmbeelden van spuitende geisers en sputterende vulkanen moeten ons straks iets gaan vertellen over het verstrijken van de tijd, en de glorie en tragiek van het aardse bestaan. "

Kom maar op.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
bardt wrote:
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.

Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei
1f600.svg


Gojira verkoop was wel ook een ramp hoor, keer op keer bezwijkt de website van Hedon bij grote vraag. Je zou denken dat ze na een aantal keer wel leren de servers op te schalen
Tickets Gojira viel niet mee inderdaad. Zat op 3 schermen te proberen, maar geen doorkomen aan. Gelukkig even Facebook gecheckt om te zien om er meer mensen aan het klagen waren, daardoor kwam ik op het alternatieve linkje van Hedon. Toen zonder enige moeite tickets kunnen kopen. Net op tijd, 5 minuten later was het uitverkocht.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
Jesper wrote:

bardt wrote:
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.

Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei
1f600.svg



Gojira verkoop was wel ook een ramp hoor, keer op keer bezwijkt de website van Hedon bij grote vraag. Je zou denken dat ze na een aantal keer wel leren de servers op te schalen

Tickets Gojira viel niet mee inderdaad. Zat op 3 schermen te proberen, maar geen doorkomen aan. Gelukkig even Facebook gecheckt om te zien om er meer mensen aan het klagen waren, daardoor kwam ik op het alternatieve linkje van Hedon. Toen zonder enige moeite tickets kunnen kopen. Net op tijd, 5 minuten later was het uitverkocht.
Alternatief linkje? Ook fijn dat het bij jou gelukt is.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
TheMotherload wrote:

Jesper wrote:

bardt wrote:
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.

Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei
1f600.svg



Gojira verkoop was wel ook een ramp hoor, keer op keer bezwijkt de website van Hedon bij grote vraag. Je zou denken dat ze na een aantal keer wel leren de servers op te schalen


Tickets Gojira viel niet mee inderdaad. Zat op 3 schermen te proberen, maar geen doorkomen aan. Gelukkig even Facebook gecheckt om te zien om er meer mensen aan het klagen waren, daardoor kwam ik op het alternatieve linkje van Hedon. Toen zonder enige moeite tickets kunnen kopen. Net op tijd, 5 minuten later was het uitverkocht.

Alternatief linkje? Ook fijn dat het bij jou gelukt is.
Jep, Hedon had ergens in de reacties op Facebook een link gezet die direct naar de ticket-site ging in plaats van eerst naar hun eigen website.
Via die weg ging het zonder problemen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.609
wenteldave wrote:

TheMotherload wrote:

Jesper wrote:

bardt wrote:
Nou de verkoop van de tickets van The Weeknd was weer één grote shitshow: een halfuur lang opnieuw tickets blijven zoeken/selecteren en geen eentje gereserveerd kunnen krijgen. Ben nu wel heeel erg blij dat ik gisteren al een ticket voor een staanplaats op Ticketswap heb gekocht, want er worden er nu al meer dan 3000 gezocht (gisteren waren dat er nog geen eens 100), dus ik ga wel in ieder geval! Alleen een beetje jammer dat ik er 95 ipv 75 euro voor moest neerleggen, maar goed.

Was ook door de hele heisa bijna vergeten om tickets voor Gojira te halen: dat is gelukkig wel gewoon gelukt! Kan niet wachten tot 27 mei
1f600.svg



Gojira verkoop was wel ook een ramp hoor, keer op keer bezwijkt de website van Hedon bij grote vraag. Je zou denken dat ze na een aantal keer wel leren de servers op te schalen


Tickets Gojira viel niet mee inderdaad. Zat op 3 schermen te proberen, maar geen doorkomen aan. Gelukkig even Facebook gecheckt om te zien om er meer mensen aan het klagen waren, daardoor kwam ik op het alternatieve linkje van Hedon. Toen zonder enige moeite tickets kunnen kopen. Net op tijd, 5 minuten later was het uitverkocht.


Alternatief linkje? Ook fijn dat het bij jou gelukt is.

Jep, Hedon had ergens in de reacties op Facebook een link gezet die direct naar de ticket-site ging in plaats van eerst naar hun eigen website.
Via die weg ging het zonder problemen.
Best vreemd dat ze dat doen. Lekker voor degenen die er dan naast hebben gegrepen, maar dat had dus niet hoeven gebeuren.
 

User_1435

Randprogramma
29 aug 2015
124
0
Inderdaad wel beetje raar, snap de frustratie van een hoop mensen ook wel, Hadden ze beter nog een apart bericht op Facebook kunnen zetten in plaats van alleen een comment onder een eerder een bericht.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Morgenochtend gaat er een hele clubtour van Sophia Kruithof in de verkoop. Je weet wel, die 17-jarige dame die vanavond nog eerst eens in de finale van The Voice staat. Je zou toch bijna denken dat de uitslag al bekend is :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken