Concertaankondigingen

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Yes, Adje Vandenberg. Had echter om 10:00u vandaag aangekondigd moeten worden maar ik heb nog niks gezien van Paradiso. Kan zijn dat ze laat zijn, kan zijn dat het toch uitgesteld wordt. Datum is ook 28 mei dus dan lijkt het me dat het uitgesteld wordt..
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Yes, Adje Vandenberg. Had echter om 10:00u vandaag aangekondigd moeten worden maar ik heb nog niks gezien van Paradiso. Kan zijn dat ze laat zijn, kan zijn dat het toch uitgesteld wordt. Datum is ook 28 mei dus dan lijkt het me dat het uitgesteld wordt..
Is genoeg bevestigd in mei, zie ik, zoals de Herman Brood Academie on Tour, dus er is wel vertrouwen. Echter zit Ad natuurlijk behoorlijk in de risicogroep.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Rookt Adje?

Was Vandenberg helemaal vergeten, maar Burning Heart gisteren even geyoutubed en dat is toch wel een serieuze guilty pleasure.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Rookt Adje?

Was Vandenberg helemaal vergeten, maar Burning Heart gisteren even geyoutubed en dat is toch wel een serieuze guilty pleasure.
Dat dacht ik, maar ik heb het even opgezocht en hij rookt niet. Nooit gedaan zelfs.'
Ook dacht ik dat hij ouder was, maar de beste vent is pas 66. Weet niet precies of ie dan in de risicogroep zit. Burning Heart blijft heerlijk, ja.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
selurxela wrote:
Rookt Adje?

Was Vandenberg helemaal vergeten, maar Burning Heart gisteren even geyoutubed en dat is toch wel een serieuze guilty pleasure.

Dat dacht ik, maar ik heb het even opgezocht en hij rookt niet. Nooit gedaan zelfs.’
Ook dacht ik dat hij ouder was, maar de beste vent is pas 66. Weet niet precies of ie dan in de risicogroep zit. Burning Heart blijft heerlijk, ja.

"Pas 66". The times they are a changin zou ik bijna zeggen. Het echte risico begint vanaf 70 geloof ik. Dus Adje zelf kan veilig op tour. Kan wel zijn dat het halve publiek daarna op de IC belandt. Dus misschien is uitstel toch even veiliger.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.
Level 42 vergeten, Jesper, of was dat gisteren al?
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Jesper wrote:
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.

Level 42 vergeten, Jesper, of was dat gisteren al?
Ik zie de Effenaar aankondiging inderdaad nu ook. Denk echter dat het een foutje is aangezien de verkoop van de Level 42 shows van Paard, Melkweg, 013, Metropool, Doornroosje en Oosterpoort allemaal opgeschoven zijn naar 10 april.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
wenteldave wrote:

Jesper wrote:
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.


Level 42 vergeten, Jesper, of was dat gisteren al?

Ik zie de Effenaar aankondiging inderdaad nu ook. Denk echter dat het een foutje is aangezien de verkoop van de Level 42 shows van Paard, Melkweg, 013, Metropool, Doornroosje en Oosterpoort allemaal opgeschoven zijn naar 10 april.
Is inderdaad nu alweer geannuleerd door de Effenaar. Voorlopige verkoop van NL'se clubtour van Level 42 staat nu gepland op 10 april.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
Jesper wrote:

wenteldave wrote:

Jesper wrote:
Lijstje artiesten die deze week wél nog Nederlandse concerten in de verkoop zullen doen: Someone, Vandenberg, Algiers, Katchafire, Mina Caputo, BTS, Candy Dulfer, Jack Parow, Woodie Smalls.

Ja, dit is álles voor deze week. En het kan zijn dat sommigen er nog uitvliegen ook. Zijn bizarre tijden, normaliter heb je tien keer dit aantal aan artiesten.


Level 42 vergeten, Jesper, of was dat gisteren al?


Ik zie de Effenaar aankondiging inderdaad nu ook. Denk echter dat het een foutje is aangezien de verkoop van de Level 42 shows van Paard, Melkweg, 013, Metropool, Doornroosje en Oosterpoort allemaal opgeschoven zijn naar 10 april.

Is inderdaad nu alweer geannuleerd door de Effenaar. Voorlopige verkoop van NL’se clubtour van Level 42 staat nu gepland op 10 april.
Is nu op hun site ook volledig uit het programma gehaald.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
In het kader van: soms is er nog weleens positief muzieknieuws.

Infected Rain + Ankor op 26 juli in Baroeg. Buitenkansje om deze band daar te zien voordat ze echt doorstoten naar de grote zalen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
In het kader van: soms is er nog weleens positief muzieknieuws.

Infected Rain + Ankor op 26 juli in Baroeg. Buitenkansje om deze band daar te zien voordat ze echt doorstoten naar de grote zalen!
Yes! Nou vind ik Ankor wat minder (da's die Catalaanse coverband, toch?), maar Infected Rain is heerlijk. En nu hopen dat het doorgaat.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.793
8.764
Nu Parkway Drive hun tour heeft uitgesteld naar November/December vraag ik me af of ze nog naar Nederland komen.
Ik hoop dat ze ons land niet overslaan in hun World Tour nu Paaspop niet door gaat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.463
7.459
Net bevestigd: Low Roar in juli in Tivolivredenburg.

Normaal gesproken de kaarten direct gekocht maar twijfel of dit dan al door kan gaan. Is een zitconcert in de grote zaal. Wat denken jullie?
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.373
2.713
Net bevestigd: Low Roar in juli in Tivolivredenburg.

Normaal gesproken de kaarten direct gekocht maar twijfel of dit dan al door kan gaan. Is een zitconcert in de grote zaal. Wat denken jullie?
Het zou dan handig zijn mocht je er aan datum aan toevoegen. :wink:
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Net bevestigd: Low Roar in juli in Tivolivredenburg.

Normaal gesproken de kaarten direct gekocht maar twijfel of dit dan al door kan gaan. Is een zitconcert in de grote zaal. Wat denken jullie?

4 juli is wel een risico. Ben je bang dat het uitverkoopt? Anders zou je tot eind mei kunnen wachten of de regering de maatregelen mbt evenementen en bijeenkomsten verlengt.
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
313
212
Timmetje wrote:
4 juli.

Als het goed is, krijg je je geld terug als het niet door kan gaan, dus waarom zou het niet kunnen?

Het is toch logisch om nu geen kaartjes te kopen voor concerten of festivals waarvan je verwacht dat ze niet door gaan? Het geld terug krijgen loopt niet echt lekker bij Ticketmaster. Ik snap dat ze het druk hebben maar er word totaal geen uitspraak gedaan over wanneer ik m’n geld kan verwachten. Je word afgewimpeld met ‘als we meer weten zetten we het op onze website’. Ik vind dat zelf geen prettige manier van communiceren want dat kan ook betekenen dat al m’n via Ticketmaster gekochte kaartjes pas over een jaar worden terugbetaald. Of dat het blijkt dat ze niet alles terug kunnen betalen en je verplicht een tegoedbon krijgt (hopelijk niet, maar who knows). Op deze manier word je iig niet echt gestimuleerd kaarten te blijven kopen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.260
13.610
wenteldave wrote:

Timmetje wrote:
4 juli.


Als het goed is, krijg je je geld terug als het niet door kan gaan, dus waarom zou het niet kunnen?

Het is toch logisch om nu geen kaartjes te kopen voor concerten of festivals waarvan je verwacht dat ze niet door gaan? Het geld terug krijgen loopt niet echt lekker bij Ticketmaster. Ik snap dat ze het druk hebben maar er word totaal geen uitspraak gedaan over wanneer ik m’n geld kan verwachten. Je word afgewimpeld met ‘als we meer weten zetten we het op onze website’. Ik vind dat zelf geen prettige manier van communiceren want dat kan ook betekenen dat al m’n via Ticketmaster gekochte kaartjes pas over een jaar worden terugbetaald. Of dat het blijkt dat ze niet alles terug kunnen betalen en je verplicht een tegoedbon krijgt (hopelijk niet, maar who knows). Op deze manier word je iig niet echt gestimuleerd kaarten te blijven kopen.
Begrijp ik. Als je het kan missen, dan zou ik nu zeker een kaartje kopen (zeker als je bang bent dat het uitverkoopt). Het is inderdaad geen prettige manier van communiceren. Als je niet vaak naar concerten gaat, dan is het ook niet fijn om een tegoedbon te krijgen, al dan niet een jaar geldig (zoals de cadeaukaarten), aangezien je dan 'verplicht' wordt om naar een volgend concert te gaan.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Ik zou me niet al te druk maken over uitverkopen. Eind vorig jaar was het concert in het Zonnehuis ook niet uitverkocht (wel bloedmooi overigens) en Zonnehuis is denk ik nog kleiner dan de kleinste Tivoli zaal. Daarnaast gaat die hele tour waarschijnlijk niet door. Om iets te noemen, hij begint met twee concerten in Barcelona en Madrid. En moet überhaupt nog maar zien of concerten in Nederland in Juli alweer mogen. Lijkt me ook sterk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken