Concertaankondigingen

Eerste twee zijn nog niet uitverkocht, wel redelijk op weg, dus ben eigenlijk bang van niet.
Is dat zo? Vraag me dan altijd wel of hoe ze inschatten of een 3e show ook goed gaat verkopen als de eerste 2 shows nog niet zijn uitverkocht. Lijkt me best lastig inschatten.

Bij Robbie Williams in de ArenA bijvoorbeeld ook het geval, bij die 2e show is nog amper wat verkocht..

Imminence gaat maar liefst 5 shows spelen met een strijkkwartet, dit lijkt me echt een hele bijzondere show te worden
1 van de 5 is in de 013, daar ga ik zeker bij zijn
Morgen is er een presale.
Voor metalcore fans of Imminence fans zeker een aanrader @Jamel @Joslittel @RubenJS @theblackmadness

Imminence gaat maar liefst 5 shows spelen met een strijkkwartet, dit lijkt me echt een hele bijzondere show te worden
Voor metalcore fans of Imminence fans zeker een aanrader @Jamel @Joslittel @RubenJS @theblackmadness
Oef, deze ga ik ook overwegen.

Ja dit is echt superinteressant! En voor best een acceptabele prijs tegenwoordig. Deze komt zeker op mijn wensenlijstje te staan.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Welke presale is morgen? Ik heb enkel een voor woensdag

Via de nieuwsletter van de band zelf is morgen (kan je je voor inschrijven op hun website)
Heb me net ingeschreven hiervoor dus heb de link ook nog niet
De presale van 013 is woensdag idd
Gaat dit rap verkopen, denk je? Geen idee of Imminence erg populair is hier.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Gaat dit rap verkopen, denk je? Geen idee of Imminence erg populair is hier.
In Oktober in de Melkweg was het wel uitverkocht. 013 is natuurlijk wel een stapje groter, maar met maar 5 shows in deze setting(en geen in België) zou het wel iets sneller kunnen gaan verwacht ik. Al verwacht ik niet dat binnen een paar weken zal zijn.

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread