Concertaankondigingen

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Staat nog aangekondigd op de sociale media heb ik hem vandaan
Tickets zijn zelfs al te koop, dus zal gewoon doorgaan neem ik aan! Maar wel gek dat het op de site niet terug te vinden is. Confidence Man heeft trouwens zelf al een waarschuwing afgegeven op social media, bijna uitverkocht :eek:
 

TMS98

Campingartiest
29 jan 2024
55
60
Is er een reden aangegeven?
"Problemen bij het plannen van de tour", dus dezelfde reden waarom ze niet in Parijs staat en waarom eerst Lollapalooza Berlin werd afgelast (al kondigde ze daarna een concert in Berlijn aan dat nu ook al opnieuw verplaatst is)
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
139
211
"Problemen bij het plannen van de tour", dus dezelfde reden waarom ze niet in Parijs staat en waarom eerst Lollapalooza Berlin werd afgelast (al kondigde ze daarna een concert in Berlijn aan dat nu ook al opnieuw verplaatst is)
En wat zegt zo'n reden eigenlijk?
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
"Problemen bij het plannen van de tour", dus dezelfde reden waarom ze niet in Parijs staat en waarom eerst Lollapalooza Berlin werd afgelast (al kondigde ze daarna een concert in Berlijn aan dat nu ook al opnieuw verplaatst is)
Berlijn is niet alleen verplaatst, ze hebben ook meteen een nieuwe venue gevonden met 3,5× zoveel capaciteit
 
  • Leuk
Waarderingen: Brundlecat en TMS98

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
253
219
Ik snap dat het even schakelen is als je carrière zo ontploft. Maar het is niet de eerste keer, en vrij schandalig dat het een paar dagen van tevoren gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: TMS98

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
60
63
Op X gaat de discussie inmiddels over dat ze 11 september bij de VMA's zou optreden en daarom niet komt. Beetje a la Stevie Nicks dus mocht dat echt kloppen.
 

JP5

Gouden Tip
30 mei 2023
253
219
Op X gaat de discussie inmiddels over dat ze 11 september bij de VMA's zou optreden en daarom niet komt. Beetje a la Stevie Nicks dus mocht dat echt kloppen.

Klopt. Is ook al aangekondigd:

 
  • Leuk
Waarderingen: puncturewounds

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
139
211
Tuurlijk, althans, ik zou die eerlijkheid wel waarderen. Maar ze krijgt nu al een hele shitstorm over zich heen, ik denk dat als ze zegt "VMA's zijn belangrijker doei" het niet beter wordt natuurlijk haha.
Het is natuurlijk ook een kwestie van hoe je het brengt. Als ze stelt dat deze vlucht van haar carrière heel onverwachts was, en dat ze nu een geweldige mogelijkheid heeft om haar muziek naar een groot publiek te brengen, zullen veel fans (zeker haar fans) dat prima snappen lijkt me. Helemaal als je dan ook nog eens een geste naar de fans doet, zoals een gratis extra kaartje voor het eerstvolgende concert in Amsterdam. Of iets van een extra lange show aanbieden.

Zo moeilijk is het ook niet om hier een positieve(re) spin aan te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: puncturewounds

puncturewounds

Campingartiest
2 dec 2023
60
63
Het is natuurlijk ook een kwestie van hoe je het brengt. Als ze stelt dat deze vlucht van haar carrière heel onverwachts was, en dat ze nu een geweldige mogelijkheid heeft om haar muziek naar een groot publiek te brengen, zullen veel fans (zeker haar fans) dat prima snappen lijkt me. Helemaal als je dan ook nog eens een geste naar de fans doet, zoals een gratis extra kaartje voor het eerstvolgende concert in Amsterdam. Of iets van een extra lange show aanbieden.

Zo moeilijk is het ook niet om hier een positieve(re) spin aan te geven.
Dat is zeker zo. Volgens mij was die originele Berlijn show al verschoven juist vanwege de VMA's, en de nieuwe datum gaat nu ook niet door, dus ik snap wel dat dat zuur is natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.269
7.217
Acda en de Munnik
11 oktober 2025


 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.157
Dan hebben ze extra tijd om te verkopen zodat ze niet voor Kane perikelen staan zo 😜
Kane was gewoon uitverkocht toch? Het probleem was juist dat er vervolgens niemand meer de tickets van Ticketswap wilde kopen 😂😂😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken