CATT is support bij Ben L'Oncle Soul in Doornroosje, Paard en Tivoli (2, 3 en 4 februari). CATT zelf staat trouwens zelf ook nog 18 april in Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.
Radeloos///Ziedend is support bij Terzij de Horde in de Spot (9 maart).
FENIX (ft. Kika Sprangers, Robert Koemans, William Barret & Willem Romers) ook op 14 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Christian Wallumrød Ensemble ook op 17 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Sister May op 23 maart naar de Oefenbunker. Tickets zijn al in de verkoop.
Lucia Cadotsch AKI op 28 maart naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
CHO ook op 29 maart naar de Maassilo. Verkoop 17 januari 10.00.
The Dogg Pound op 3 april naar Patronaat. Verkoop 25 januari 10.00.
Iron Jinn op 5 april naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Lola Young op 23 april naar Bitterzoet. Verkoop 19 januari 10.00.
Riot V en Tailgunner op 17 mei naar Iduna. Tickets zijn al in de verkoop.
Daniel Erdmann's Thérapie de Couple op 19 mei naar het Bimhuis. Tickets zijn al in de verkoop.
Villagers ook op 29 mei naar LantarenVenster. Verkoop 25 januari 10.00.
The Dead South op 16 juni naar 013. Verkoop 19 januari 16.00.
Interpol op 29 en 30 oktober naar Paradiso. Ik heb nog geen verkoopdatum in het vooruitzicht. Kleine slag om de arm, want het is nog ver weg. Voor de oplettende lezer had ik 'm een aantal dagen geleden al abstract toegevoegd aan de Maandelijkse Agenda, maar volgens mij heeft echt niemand dat gezien. Oh, en vanochtend dan ook nog een kleine tip.
Steve Forbert op 30 oktober naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Verkoop voor Bankzitters in de Ziggo Dome is 16 januari 16.00 (18 januari 2025).
Voor België:
The Xcerts op 10 maart naar Kavka Oudaan (onder de noemer Kavka 20 Years). Tickets zijn al in de verkoop.
The Academic op 15 april naar Kavka Oudaan. Verkoop 19 januari 10.00.
Cesar Quinn en The Christian Club op 18 mei naar Kavka Oudaan. Entree is gratis.
The Slackers op 21 september naar Wilde Westen. Verkoop 16 januari 10.00.
Nik Kershaw op 6 december naar de Roma. Verkoop 24 januari 10.00.