Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Jana Mila, Droom Dit en Rens, Jaïr & Ome Uncle op 1 februari naar Victorie (onder de noemer Club Pussycat). Entree is gratis.
Suffering Quota en Abusive Forms op 3 februari naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Leela Rosa, Luna Mae en LUCIA op 16 februari naar de Vorstin (onder de noemer Patat Met Soul). Tickets zijn al in de verkoop.
Graeme James ook op 3 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Marco Mendoza is support bij de tour van Vandenberg (data tussen 4 en 14 april).
Djoeke op 7 april naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop. Dit is een prikkelarm concert.
Money & the Man ook op 7 april naar Paard en op 8 mei naar Ekko (met Tricklebolt). Entree is gratis voor Den Haag, tickets zijn al in de verkoop voor Utrecht.
Ismena komt mee met Temple Fang naar dB's (13 april).
Het optreden van The Clockworks in Nijmegen is verplaatst van Merleyn naar Doornroosje (15 april).
CHO ook op 20 april naar Hedon. Verkoop 17 januari 10.00.

Bad Breeding, Pressure Pact en Azijnpisser op 10 mei naar het Stroomhuis. Verkoop 19 januari 11.00.
IOK op 17 mei naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Upchuck op 17 mei naar het Stroomhuis. Verkoop 26 januari 10.00.
Wolf Eyes ook op 10 juni naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience ook op 11 juli naar Metropool Enschede. Verkoop 25 januari 12.00.
Jordan Rakei ook op 20 september naar Paradiso. Verkoop 2 februari 10.00. Drie shows in Paradiso dus. Lijkt erop dat de 19e en 20e standaard is en de 18e een extra show is die om 11.00 (een uurtje later dus) in de verkoop gaat. Dat zal de volgende keer in Nederland wel een veel grotere zaal worden...
Dayna Kurtz & Robert Maché op 28 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
No Prisoners ook op 10 februari naar de Zwerver. Tickets zijn al in de verkoop.
Wolf Eyes op 8 juni naar de Nor (Antwerpen). Tickets zijn al in de verkoop.
Xavier Rudd op 23 juli met nog een extra show naar OLT Rivierenhof. Tickets zijn al in de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Oke, ik dacht ik ga even kijken hoe het met de verkoop is.
WTF IS DIT DAN JOH?
Weet je hoe snel die de AFAS twee keer hebben uitverkocht? Had niks anders verwacht, maar goed, da's met zo'n doelgroep ook wel logisch, denk ik.
Te verwachten, maar toch jammer. Had ze graag gezien in die kleine zaal.
Wel de enige plek waar het gebeurt terwijl alle shows stijf zijn uitverkocht. Toch jammer inderdaad!
 

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
776
589
Jana Mila, Droom Dit en Rens, Jaïr & Ome Uncle op 1 februari naar Victorie (onder de noemer Club Pussycat). Entree is gratis.
Suffering Quota en Abusive Forms op 3 februari naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Leela Rosa, Luna Mae en LUCIA op 16 februari naar de Vorstin (onder de noemer Patat Met Soul). Tickets zijn al in de verkoop.
Graeme James ook op 3 april naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.
Marco Mendoza is support bij de tour van Vandenberg (data tussen 4 en 14 april).
Djoeke op 7 april naar Bibelot. Tickets zijn al in de verkoop. Dit is een prikkelarm concert.
Money & the Man ook op 7 april naar Paard en op 8 mei naar Ekko (met Tricklebolt). Entree is gratis voor Den Haag, tickets zijn al in de verkoop voor Utrecht.
Ismena komt mee met Temple Fang naar dB's (13 april).
Het optreden van The Clockworks in Nijmegen is verplaatst van Merleyn naar Doornroosje (15 april).
CHO ook op 20 april naar Hedon. Verkoop 17 januari 10.00.

Bad Breeding, Pressure Pact en Azijnpisser op 10 mei naar het Stroomhuis. Verkoop 19 januari 11.00.
IOK op 17 mei naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop.
Upchuck op 17 mei naar het Stroomhuis. Verkoop 26 januari 10.00.
Wolf Eyes ook op 10 juni naar Willemeen. Tickets zijn al in de verkoop.
Al McKay's Earth, Wind & Fire Experience ook op 11 juli naar Metropool Enschede. Verkoop 25 januari 12.00.
Jordan Rakei ook op 20 september naar Paradiso. Verkoop 2 februari 10.00. Drie shows in Paradiso dus. Lijkt erop dat de 19e en 20e standaard is en de 18e een extra show is die om 11.00 (een uurtje later dus) in de verkoop gaat. Dat zal de volgende keer in Nederland wel een veel grotere zaal worden...
Dayna Kurtz & Robert Maché op 28 november naar Tivoli. Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
No Prisoners ook op 10 februari naar de Zwerver. Tickets zijn al in de verkoop.
Wolf Eyes op 8 juni naar de Nor (Antwerpen). Tickets zijn al in de verkoop.
Xavier Rudd op 23 juli met nog een extra show naar OLT Rivierenhof. Tickets zijn al in de verkoop.
Nog enige kans op meer data voor Wolf Eyes? Zou ze graag in Tilburg zien namelijk...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Nog enige kans op meer data voor Wolf Eyes? Zou ze graag in Tilburg zien namelijk...
Gaat niet gebeuren. Met twee Nederlandse data leek me dat al stug, maar dat tourschema heeft geen ruimte. Ze hebben na Arnhem nog een vrije dag, alleen dan gaan ze naar Litouwen. Daarvoor lukt al helemaal niet.
 

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
776
589
Gaat niet gebeuren. Met twee Nederlandse data leek me dat al stug, maar dat tourschema heeft geen ruimte. Ze hebben na Arnhem nog een vrije dag, alleen dan gaan ze naar Litouwen. Daarvoor lukt al helemaal niet.
Jammer, goede herinneringen aan op Incubate Festival inmiddels een eeuwigheid geleden...
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
604
382
Bankzitters kondigen 2de show aan op 17 Januari… In de wachtrij staan al genoeg man om de ziggo dome 3x uit te verkopen
 
  • Haha
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Lizzie Berchie is support bij Noname in Paradiso (8 februari).
Eek-a-Mouse ook op 11 maart naar Tivoli. Verkoop 17 januari 10.00.
Omar Ka & Fula Band op 15 maart naar Patronaat. Verkoop 22 januari 12.00.
Money & the Man en Tricklebolt ook op 5 april naar Luxor Live en 3 mei naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Ricky Montgomery op 13 april naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 10.00, VVK 24 januari 11.00.

Deathchant op 3 juni naar Merleyn. Nog geen zicht op een verkoopdatum.
Big Time Rush op 10 juni naar 013. Verkoop 26 januari 10.00. Ik vind dit eigenlijk nog toffer dan de Bankzitters... Wel de eerste Nederlandse show ooit, geloof ik!
Corb Lund komt mee met The Dead South naar 013 (16 juni).
Rootsriders op 13 september naar Patronaat. Verkoop 10 februari 10.00.
Nik Kershaw op 7 december naar Q-Factory. Tickets zijn al in de verkoop.
Bankzitters op 18 januari met nog een extra show naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop. Het betreft een matinée en deze is wel voor alle leeftijden.

Voor België:

Lizzie Berchie is support bij Noname in de Roma (23 januari).
Ad Nauseam en Devoid of Thought op 27 maart naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Dry Cleaning op 21 april naar Trix. Verkoop 19 januari 11.00.
Deathchant op 2 juni naar Asgaard. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dead South en Corb Lund op 17 juni naar Ancienne Belgique. Verkoop 19 januari 16.00, VVK 17 januari 16.00.
 

wsslvrwrt

Dagopener
18 jul 2022
558
836
Lizzie Berchie is support bij Noname in Paradiso (8 februari).
Eek-a-Mouse ook op 11 maart naar Tivoli. Verkoop 17 januari 10.00.
Omar Ka & Fula Band op 15 maart naar Patronaat. Verkoop 22 januari 12.00.
Money & the Man en Tricklebolt ook op 5 april naar Luxor Live en 3 mei naar Victorie. Tickets zijn al in de verkoop.
Ricky Montgomery op 13 april naar de Melkweg. Verkoop 26 januari 10.00, VVK 24 januari 11.00.

Deathchant op 3 juni naar Merleyn. Nog geen zicht op een verkoopdatum.
Big Time Rush op 10 juni naar 013. Verkoop 26 januari 10.00. Ik vind dit eigenlijk nog toffer dan de Bankzitters... Wel de eerste Nederlandse show ooit, geloof ik!
Corb Lund komt mee met The Dead South naar 013 (16 juni).
Rootsriders op 13 september naar Patronaat. Verkoop 10 februari 10.00.
Nik Kershaw op 7 december naar Q-Factory. Tickets zijn al in de verkoop.
Bankzitters op 18 januari met nog een extra show naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop. Het betreft een matinée en deze is wel voor alle leeftijden.

Voor België:
Lizzie Berchie is support bij Noname in de Roma (23 januari).
Ad Nauseam en Devoid of Thought op 27 maart naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Dry Cleaning op 21 april naar Trix. Verkoop 19 januari 11.00.
Deathchant op 2 juni naar Asgaard. Tickets zijn al in de verkoop.
The Dead South en Corb Lund op 17 juni naar Ancienne Belgique. Verkoop 19 januari 16.00, VVK 17 januari 16.00.
Is er al meer bekend over de big time rush eventuele presale?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.302
Bankzitters op 18 januari met nog een extra show naar de Ziggo Dome. Tickets zijn al in de verkoop. Het betreft een matinée en deze is wel voor alle leeftijden.
Dit was in Tivoli en de AFAS vrijwel hetzelfde gegaan, dus dat zat er wel aan te komen ja.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.601
Is er al meer bekend over de big time rush eventuele presale?
Na laatste keer weet ik nou niet precies of je serieus bent of niet... Maar anders had ik wel neergezet dat er een presale was?
Dit was in Tivoli en de AFAS vrijwel hetzelfde gegaan, dus dat zat er wel aan te komen ja.
Echt alle 16-minners waren over de zeik in de reacties omdat ze werden buitengesloten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Dit was in Tivoli en de AFAS vrijwel hetzelfde gegaan, dus dat zat er wel aan te komen ja.
Tsja deze gasten trekken dagelijks meerdere Ziggodome's vol op het internet, dus gek is het niet. Maar ik hoop niet dat ze straks gaan voor de Pinkpops en Lowlands ofzo omdat "de jeugd" er naar luistert.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
724
596
Tsja deze gasten trekken dagelijks meerdere Ziggodome's vol op het internet, dus gek is het niet. Maar ik hoop niet dat ze straks gaan voor de Pinkpops en Lowlands ofzo omdat "de jeugd" er naar luistert.
Lowlands kan ik me niet voorstellen, maar nu je het zegt: opener op Pinkpop 😮..

Het klinkt niet geheel ondenkbaar ofzo
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken