Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
HMH (AFAS) was nog voor Tivoli, ja. Grolloo geloof ik ook zo. Tivoli uiteindelijk ook hoor, maar niet dusdanig snel. Ik ga het ook maar proberen vrijdag.
Uriah Heep is samen met Deep Purple, Black Sabbath en Led Zeppelin diep verankerd in de geschiedenis van de hardrock uit Engeland. Nog altijd staat op...
Heeft er iemand eigenlijk enig idee waarom Anna von Hausswolff op de site van Doornroosje als enige artiest nog niet op "afgelast" staat t/m 18 december? 't Is een optreden in een kerk, maar dat zal toch niks uitmaken?
Sinds haar debuut weet de Zweedse muzikante Anna von Hausswolff te imponeren en zich muzikaal te ontwikkelen in stijlen als post-rock, progressieve rock, doom metal, modern klassiek, ambient en kerkmuziek.
Oh @Joslittel . Ik weet nog niet of dit de enige zaalshow van ze wordt, maar Epica komt 3 september 2022 naar 013. Da's toch ook iets romantischer dan AFAS Live. Verkoop start 10 december om 10.00 (en ik heb zelf een link voor 8 december dus ik zal je vast wel horen in m'n DM's).
Oh @Joslittel . Ik weet nog niet of dit de enige zaalshow van ze wordt, maar Epica komt 3 september 2022 naar 013. Da's toch ook iets romantischer dan AFAS Live. Verkoop start 10 december om 10.00 (en ik heb zelf een link voor 8 december dus ik zal je vast wel horen in m'n DM's).
Geweldig!! En je bent weer eens sneller dan de officiële aankondiging zie ik. Ja hier wil ik heen. 013 blijft één van mijn favo zalen. Ik klop waarschijnlijk wel aan voor die code.
Geweldig!! En je bent weer eens sneller dan de officiële aankondiging zie ik. Ja hier wil ik heen. 013 blijft één van mijn favo zalen. Ik klop waarschijnlijk wel aan voor die code.
Daar ben ik voor. Heb de taak van Jasper/Jesper, geloof ik, overgenomen. Wie weet komen er wel meerdere zaalshows bij (ook dichterbij Rotterdam). Dat zou ik dan weer niet weten.
Daar ben ik voor. Heb de taak van Jasper/Jesper, geloof ik, overgenomen. Wie weet komen er wel meerdere zaalshows bij (ook dichterbij Rotterdam). Dat zou ik dan weer niet weten.
Toch wel benieuwd waar je die info dan vandaan trekt, maar dat blijft jouw geheimpje. Ik wacht inderdaad even de hele tour af, maar 013 blijft één van de favo zalen.
Nieuwe datum voor John Fogerty in het Sportpaleis Anwerpen is vrijdag 10 juni. Tickets tussen 90 en 100 Euro dus zal zo hard niet gaan denk ik.
Zijn datum voor Blues festival in Grolloo is zaterdag de 11e. Nog niet bevestigd door het festival zelf enkel op zijn eigen website.
Ik ben aan het overwegen om hier kaarten voor te kopen maar vroeg me af hoe goed Robert Plant op zijn leeftijd nog zingt. Iemand die hem pre Corona nog live heeft gezien? Zingt hij live ook nummers van Led Zeppelin of alleen nummers van z’n solo platen en platen met Alison?