Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Balthazar en dEUS beide verplaatst naar 2022. Niet heel verrassend. Balthazar naar 6 maart, dEUS naar 27 en 28 februari. Gaat daar in Tivoli toch nog verrassend veel door. Gelukkig maar.
Bij Placebo is voor nu ook alleen de eerste ring open in ZiggoDome. Gebeurde dat voorheen ook altijd al, dat eerst die ring moest uitverkopen voordat de tweede ring open ging?
Bij Placebo is voor nu ook alleen de eerste ring open in ZiggoDome. Gebeurde dat voorheen ook altijd al, dat eerst die ring moest uitverkopen voordat de tweede ring open ging?
Niet heel verrassend door hun plek op Hellfest en Graspop, maar de Nederlandse datum voor Shinedown is 16 juni geworden in TivoliVredenburg. Kaarten voor €38,25 en de verkoop start morgen om 10.00.
Denk het niet. Mensen met een duur ticket krijgen dan goedkopere plaatsen. Daarnaast zal je toch het nodige personeel moeten inzetten om de tweede ring open te gooien.
Waarschijnlijk zijn ze bang voor twee half lege ringen.
Denk het niet. Mensen met een duur ticket krijgen dan goedkopere plaatsen. Daarnaast zal je toch het nodige personeel moeten inzetten om de tweede ring open te gooien.
Waarschijnlijk zijn ze bang voor twee half lege ringen.
Volgens mij gaat dit al jaren zo hoor. Bij de laatste Placebo show in de Ziggo (2016) is de tweede ring nooit open gegaan. Echter is een Ziggo Dome show met alleen eerste ring + zaal alsnog een capaciteit van bijna 10.000 man. Dus dat is bijna 2x AFAS en dus meer omzet.
Volgens mij gaat dit al jaren zo hoor. Bij de laatste Placebo show in de Ziggo (2016) is de tweede ring nooit open gegaan. Echter is een Ziggo Dome show met alleen eerste ring + zaal alsnog een capaciteit van bijna 10.000 man. Dus dat is bijna 2x AFAS en dus meer omzet.
Halfvol zou ik het niet noemen. De ringen die open zijn zullen bezet zijn. Mochten de beschikbare kaarten uitverkocht zijn kun je besluiten om op te schalen. Dat lijkt me makkelijker om iets van Rotterdam naar Amsterdam te verplaatsen.
Dit kwam net voorbij op mijn Facebook, gedeeld door Mike Skinner and the Streets:
29th Apr – 2nd May 2022 | 3 Nights | Amsterdam
It’s time to gear up for three nights of coffee shop sessions, boat parties, world-famous DJs and of course, a full Streets concert at the iconic Gashouder.
Omdat het hier volgens mij goed in de smaak valt: King Hannah staat 17 april in Bitterzoet (A'dam) voor 16 piek. https://www.paradiso.nl/nl/programma/king-hannah/90882/
En een dag later staat ze in Trix in Antwaarp.
Ik zeg het alvast: was steengoed op LGW?, dus gaat dat zien.
De Engelse singer/songwriter James Morrison brak in 2006 meteen door met zijn debuutsingle You Give Me Something. Daarna bleven de hits komen – denk...
Nightwish heeft al snel nieuwe data. 22 november 2021 wordt 28 november 2022 + 23 november 2021 wordt 27 november 2022. Overigens komt in plaats van Amorphis nu Beast in Black mee. Turmion Kätilöt blijft wel support act.