Concertaankondigingen

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
291
248
Ja damn die prijs is er wel goed over ja. Wil hen na de laatste Graspop zegetocht eigenlijk best graag nog eens zien maar dit is wel echt duur.
Wat ik het afgelopen jaar merkte is dat op Ticketmaster bij niet uitverkochte concerten vaak enkele dagen voor een concert doorverkoopkaarten opduiken voor twee derde van de prijs. Zo ben ik al voor een prikkie naar Alter Bridge, Wu-Tang Clan en Pantera geweest.
 

LanderV

Playlistbediener
8 dec 2022
44
25
Wat ik het afgelopen jaar merkte is dat op Ticketmaster bij niet uitverkochte concerten vaak enkele dagen voor een concert doorverkoopkaarten opduiken voor twee derde van de prijs. Zo ben ik al voor een prikkie naar Alter Bridge, Wu-Tang Clan en Pantera geweest.
Ticketmaster geeft meestal de tickets pas vrij enkele dagen voor het concert, dus de doorverkoop begint ook dan pas en mensen zijn dus ook desperate om er nog iets voor te krijgen, vandaar.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.437
Vanwaar heb je die gevonden? 😲
Laten we zeggen dat ik de leerling van @wenteldave ben.

Premier League Football GIF by Liverpool FC
 

spongebobsong

Campingartiest
10 mrt 2023
79
110
Dat hebben we voor een deel zelf in de hand.
Bedoel je dat ze zoveel kunnen vragen omdat men toch wel tickets koopt? Ik persoonlijk heb de bedragen die ze vragen er niet eerder voor over gehad om ze te zien. Ik ben ook benieuwd of deze show goed gaat verkopen, want het valt midden in de vakantieperiode.
 

HaaEll

Campingartiest
21 nov 2023
51
36
Dat hebben we voor een deel zelf in de hand.
Elke keer verbaas je je erover hoeveel concerten duurder worden. Ook ten opzichte van de vorige keer dat een band er stond. De kosten blijven stijgen voor bands, maar de prijzen worden wel absurd. Toch blijven veel concerten uitverkopen, dus wie is er dan gek.
Ik vind wel absurd dat er dingen zoals premiumtickets bestaan waardoor kaartjes nog duurder worden.
Ergens zal het kantelpunt wel liggen, maar voorlopig blijven veel (top)concerten gewoon uitverkopen dus zullen de prijsstijgingen wel door blijven gaan.
Voor mij staat het niet meer in verhouding tot wat je nog meer voor dat geld kan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Christopher van de Deense Netflix film "A Beautiful Life" staat op 7 juni in OLT De Goffert. Tickets zijn al in de verkoop.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.791
Clouseau met een tour door de Nederlandse poppodia onder de noemer CLOUSEAU40 (al deels besproken in het Ticketswap topic), kaartverkoop morgen 10 uur
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken