Concertaankondigingen

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
69
91
Bumble B. Boy ook op 23 maart naar Cinetol en 28 maart Eureka. De show in Metropool Hengelo van 30 maart is verplaatst naar 16 maart. Tickets zijn al in de verkoop.
Die show in Eureka stond een maand geleden al aangekondigd toen ik in Eureka was voor de Popronde. Op een handgeschreven papiertje20231103_213124-min (1).jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Maakt samen met Rockcircus op 3 november in Den Bosch onderdeel uit van hun zojuist aangekondigde afscheidstournee?! Rare beslissing want die band verkeert in bloedvorm. Waren bizar goed op Dynamo.
Echt een hele fijne set namen. Rock Circus is daarmee een zeer serieuze optie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Wie Billie Joel wil zien moet naar Cardiff.
Bekijk bijlage 7371

Dit is geweldig zeg. Billy Joel wil ik al zolang zien. Zo zonde dat hij nooit eens naar Nederland komt, maar dit ga ik zeker overwegen. Londen helaas niet gelukt dit jaar. Als iemand een presale code heeft dan graag!

Chris Isaak is ook wel een hele fijne special guest.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
289
246
Dan ga ik ze toch maar checken op Rock Circus. Ik vind Derrick echt een held, maar Sepultura is voor mij nooit meer Sepultura geweest na 1996.
Ik had lang precies hetzelfde gevoel, maar met die Eloy Casagrande op drums is het echt een andere band geworden. Je ziet Derrick en Andreas genieten dat ze ineens zó goed zijn, terwijl Paolo met man en macht probeert dat drumbeest bij te houden. Zou me ook niet verbazen als Eloy straks Jay Weinberg opvolgt bij Slipknot.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.018
WHAMANIA! ook op 9 maart naar P60. Verkoop 11 maart 10.00.
La Villa Strangiato op 22 maart naar de Bosuil. Tickets zijn al in de verkoop.
Holding Absence is support bij Pierce the Veil en Dayseeker in 013 (30 maart).
Leen Busch, Appie Rammers, David Hollestelle, Douwe Bob & Daniel Bossevain op 5 juli naar Paradiso (onder de noemer Tribute to Wally Tax - The Outsider). Tickets zijn al in de verkoop.

Voor België:
Holding Absence is support bij Pierce the Veil en Dayseeker in Ancienne Belgique (31 maart).

Wekelijkse update: https://forum.festileaks.com/threads/maandelijkse-concertagenda.1171/
 
  • Leuk
Waarderingen: Black Lies

won666

Support act
17 mei 2019
1.169
1.229
Hiervoor kan je het Verzameltopic overige Nederlandse festivals voor gebruiken, mocht je die nog niet voorbij hebben zien komen
Ik twijfelde. Weinig bands en indoor waardoor ik het eigenlijk niet helemaal beschouw als een festival nog niet 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ziek. Direct tickets besteld. In mijn thuisstad!
9000 represent!
Zaterdag was snel uitverkocht dus gisteren ook tickets gekocht voor de zondag. Aangenaam ook dat het gewoon al om 16u begint en om 22u eindigt, scheelt toch dat het geen echte nightlife timing is als je de dag erna moet werken.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheGloaming en slyke

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
SAULT gaat komende donderdag hun eerste liveshow ooit spelen in Londen, in het kader van een nieuw album. Later volgen meer data telkens in thema van een van hun andere albums, verspreid over de wereld. Weinig extra info over maar ga het in het oog houden als serieuze optie, Parijs op een weekenddag zou ideaal zijn.

xwvtj1vy3a5c1.jpeg
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
9000 represent!
Zaterdag was snel uitverkocht dus gisteren ook tickets gekocht voor de zondag. Aangenaam ook dat het gewoon al om 16u begint en om 22u eindigt, scheelt toch dat het geen echte nightlife timing is als je de dag erna moet werken.
En intussen volledig uitverkocht. Ook voor zondag gekocht en vind het uurschema eveneens wel nice.
Zal trouwens mijn eerste bezoek worden aan deze zaal.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken