Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.606
11.227
Ik hoop dat mensen beseffen dat Mr Bungle enkel thrash metal speelt uit hun begindagen en hun laatste plaat en dat er niets uit het geniale California gespeeld gaat worden.
En covers... Zo'n avondje is ook vermakelijk, maar weet inderdaad niet of dat het het volledig waard is.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
210
183
Ik hoop dat mensen beseffen dat Mr Bungle enkel thrash metal speelt uit hun begindagen en hun laatste plaat en dat er niets uit het geniale California gespeeld gaat worden.
Hah, bedankt voor de waarschuwing. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot op heden enkel nog California heb geluisterd. Dus voordat ik überhaupt de beslissing maak om te gaan, is het wel wijs om me eens in hun andere spul te gaan verdiepen ja.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Ik hoop dat mensen beseffen dat Mr Bungle enkel thrash metal speelt uit hun begindagen en hun laatste plaat en dat er niets uit het geniale California gespeeld gaat worden.
Dan nog. Vrij briljant als je die live-plaat van een jaar of 2 beluisterd. Enkel My Ass is on Fire en inderdaad nog wat covers.

Trouwens: Dave Lombardo op drums!
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.046
2.675
Hah, bedankt voor de waarschuwing. Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot op heden enkel nog California heb geluisterd. Dus voordat ik überhaupt de beslissing maak om te gaan, is het wel wijs om me eens in hun andere spul te gaan verdiepen ja.
Je gaat je aan zoiets moeten verwachten:


Helaas niet dit :(

 
  • Verdrietig
Waarderingen: Fluxion

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
391
134
Ben heel benieuwd hoe dit gaat verkopen.
Zo goed als uitverkocht. Alleen nog losse plekken op de tribunes. Voor de zaal verkopen ze alleen nog "Platinum tickets". Verkoopt veel beter dan ik had verwacht. Heeft wellicht te maken met COVID. De show die hij in die tijd zou geven is nooit doorgegaan en ook niet verplaatst. Ik heb m'n schoonvader en een hoop van zijn vrienden blij kunnen maken met de pre-sale link,
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Zo goed als uitverkocht. Alleen nog losse plekken op de tribunes. Voor de zaal verkopen ze alleen nog "Platinum tickets". Verkoopt veel beter dan ik had verwacht. Heeft wellicht te maken met COVID. De show die hij in die tijd zou geven is nooit doorgegaan en ook niet verplaatst. Ik heb m'n schoonvader en een hoop van zijn vrienden blij kunnen maken met de pre-sale link,
Da’s leuk voor Lenny. Scorpions lijkt daarentegen voor geen meter te verkopen; tweede ring was vooraf al dichtgegooid en van de eerste ring zijn nog maar weinig plaatsen verkocht, op de beste paar vakken na. Ik hoop op een halve prijsdeal met kerst ofzo, zeker omdat ik toch alleen maar voor Extreme zal gaan.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.727
1.894
Gaaf! Die staat nog steeds op mijn lijstje. En Wales ben ik nog nooit geweest plus het is de dag voor mijn verjaardag. Dankjewel voor deze geweldige tip @PJ !
Die staat bij mij ook op m'n lijstje. Ik snap dat hij veel in Amerika is maar een korte Europese tour langs de grotere zalen moet toch eens mogelijk zijn. Is zo uitverkocht...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.606
11.227
Me: 013 valt me een beetje tegen dit jaar
Dave: Nou, dan kondig ik persoonlijk toch gewoon even Blind Guardian, Loyle Carner, Fun Lovin' Criminals en Rudeboy ft. DJ DNA (Plays Urban Dance Squad) en Mr. Bungle toch even aan.
Me: Take my money Dave! (want Dave = Mojo)
Ik ben alle 013-aankondigingen al wekenlang aan het opsparen om ze mondjesmaat te droppen. Oh, en ik wil best m'n bankrekening neerzetten...


Anna-Rose Clayton, Sarah Julia en Jana Mila op 12 januari naar de Vorstin (onder de noemer Patat Met). Tickets zijn al in de verkoop.
Woody Sings op 28 januari, 25 februari, 31 maart, 28 april, 26 mei, 29 september, 27 oktober en 24 november naar de Effenaar. Verkoop 11 december 11.00.
Ben van Gelder, Sanem Kalfa en Mola Sylla op 2 februari naar Willem Twee (onder de noemer SOLO!). Tickets zijn al in de verkoop.
Deze komt niet in de concertagenda, maar kan wel interessant voor sommige mensen zijn. Op 9 februari wordt er een gezellige nacht gehouden in Tivoli met in de Ronda: Pendulum – DJ Set (1,5 hour), Koven, Black Sun Empire b2b Prolix, The Upbeats b2b Fade Black, Silvahfonk, Multiplex en Dart. In Pandora: Basstripper, Monrroe, Neonlight, Rido, TR Tactics, Arcturius en Innate MC. Tickets zijn al in de verkoop.
Nederlands Kamerorkest & Amsterdams Andalusisch Orkest op 23 februari naar Tivoli (onder de noemer Avond van de Arabische Filmmuziek). Tickets zijn al in de verkoop.
Georgia en Alex Chapman zijn support bij Kim Petras in de Gashouder (28 februari).

BeraadGeslagen ook op 2 maart naar de Brakke Grond (Amsterdam). Tickets zijn al in de verkoop.
Hallo Venray op 8 maart naar Klub77 (Venlo), 22 maart naar de Groene Engel en 14 april naar Paard. Tickets zijn al in de verkoop.
RHODES op 12 maart naar Tolhuistuin. Verkoop 11 december 11.00.
Gruppo Sportivo ook op 17 maart naar Willem Twee. Tickets zijn al in de verkoop.
Nick Oliveri ook op 17 maart naar Bibelot. Support komt van Blair Jollands. Tickets zijn al in de verkoop.
Teezo Touchdown op 21 maart naar de Melkweg. Verkoop 15 december 9.00.
Bumble B. Boy ook op 23 maart naar Cinetol en 28 maart Eureka. De show in Metropool Hengelo van 30 maart is verplaatst naar 16 maart. Tickets zijn al in de verkoop.
Pretenders op 27 maart met een extra show naar Paradiso. Verkoop 11 december 12.00. Da's twee uur na de verkoop van de eerste show.
Daniel Tomàs ook op 28 maart naar de Vereeniging en 1 mei naar Luxor Live. Tickets zijn al in de verkoop.

Widowspeak op 1 april naar dB's, 2 april naar Paard en 3 april naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Lov3less op 11 april naar Merleyn en 13 april naar Ekko. Tickets zijn al in de verkoop.
Van Brenghe is support bij WC Experience in 013 (13 april).
Cosmo Pyke op 18 april met een extra show naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Leif de Leeuw Band ook op 20 april naar de Peppel. Tickets zijn al in de verkoop.
Candy Dulfer op 21 april met een extra show naar Tivoli. Verkoop 11 december 12.00. Eentje 's middags (16.00) en eentje 's avonds dus.
VOIDD op 22 april naar Paradiso en 23 mei naar V11. Tickets zijn al in de verkoop.
Fun Lovin' Criminals en Rudeboy ft. DJ DNA (Plays Urban Dance Squad) ook op 27 april naar de Oosterpoort. Verkoop 15 december 10.00.
Ernst Jansz op 28 april naar P3. Tickets zijn al in de verkoop.

Lysistrata ook op 2 mei naar Merleyn. Tickets zijn al in de verkoop. WHORSES komt trouwens mee naar Patronaat en Little Devil (3 en 4 mei).
Maurino op 17 mei naar de Melkweg. Verkoop 11 december 10.00.
Skotwal op 19 mei naar Victorie. Verkoop 12 december 12.00.
Skroetbalg op 1 juni naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Nicki Minaj op 2 juni naar de Ziggo Dome. Verkoop 15 december 9.00, VVK 14 december 10.00 en er is al een andere VVK bezig.
VVK voor Doja Cat in de Ziggo Dome is 13 december 20.00 (19 juni).

Angie McMahon op 1 juli naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Floor Jansen ook op 4 juli naar Paleis Soestdijk (als onderdeel van Royal Park Live). Support komt van Anneke van Giersbergen. Tickets zijn al in de verkoop. Tickets van vorig jaar zijn nog geldig.
Noah Kahan op 24 augustus naar de Ziggo Dome. Verkoop 15 december 10.00.
Marutyri op 22 november naar de Nobel. Tickets zijn al in de verkoop.
Marsimoto op 23 november naar de Melkweg. Verkoop 15 december 10.00, VVK 13 december 00.00 (zal wel 10.00 worden).
Bouke & the ElvisMatters Band op 14 december naar Muziekgebouw Eindhoven (onder de noemer Christmas Special). Verkoop 13 december 10.00.

Voor België:
Georgia en Alex Chapman zijn support bij Kim Petras in Ancienne Belgique (28 februari).
The Guru Guru met wat shows: 29 februari Hnita Jazz Club, 13 maart OHK (Oostende), 30 De Warande (Turnhout; support van WASTE en HEISA), 20 april L'Entrepôt (Arlon; met Meltheads), 30 De Bilding (Bilzen; support van Lysistrata), 1 mei Trix (support van Lysistrata). Tickets zijn al in de verkoop.
King No-One op 11 april naar Kavka Oudaan. Tickets zijn al in de verkoop.
Glauque op 18 april naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Amatorski ook op 18 april naar de Vooruit. Tickets zijn al in de verkoop.

Widowspeak op 3 mei naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Bart Peeters & de Idealen Mannen op 9 mei naar Cactus. Verkoop 11 december 11.00.
Rend Collective op 23 mei naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
The Undertones op 10 september naar de Vooruit. Tickets zijn al in de verkoop.
Les Choristes in Concert op 24 oktober naar de ING Arena. Tickets zijn al in de verkoop.
Sepultura, Jinjer, Obituary en Jesus Piece op 5 november naar Ancienne Belgique. Verkoop 13 december 10.00.
Dana Winner op 8 december naar de Lotto Arena. Verkoop 11 december 12.00.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BetterDays en Black Lies

Gebruikers die dit onderwerp bekijken