Concertaankondigingen

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.567
11.098
Het is nog ff afwachten wat het voorprogramma in Nijmegen is (the strokes?) , maar het wordt waarschijnlijk Rock Werchter:)
amazon football GIF by All or Nothing
Ik lees dat de voorprogramma's Andersen Paak. & the Free Nationals, AS$P Rocky, Beck, Haim, King Princess, St. Vincent en The Strokes zijn. Alleen heb ik dan weer geen idee wie er bij welke show is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.567
11.098
Ben ook wel eens benieuwd naar die ticketprijzen maar ik gok vanaf 75 Euro
Mag er wel ook een goed voorprogramma bij staan. Ik word niet heel blij als alleen Haim er staat. Ik ga wel, maar wordt er niet blij van.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Ik weet het niet... The Strokes als voorprogramma voor matig publiek op een kut venue... of in volle glorie zien op een festival waar hun fanbase meer zou moeten zitten. Ontzettend kut dat ze na al die jaren op deze manier naar Nederland komen hoor.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.567
11.098
Ik weet het niet... The Strokes als voorprogramma voor matig publiek op een kut venue... of in volle glorie zien op een festival waar hun fanbase meer zou moeten zitten. Ontzettend kut dat ze na al die jaren op deze manier naar Nederland komen hoor.
Als ze al komen, hè. Zou het zelf een geniale zet vinden, zodat iedereen die minder met RHCP heeft (zeker hier op het forum), zich moet gaan ergeren aan RHCP om The Strokes te zien (aangezien ik niet aanneem dat je daarna weggaat).
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.228
2.178
Ik weet het niet... The Strokes als voorprogramma voor matig publiek op een kut venue... of in volle glorie zien op een festival waar hun fanbase meer zou moeten zitten. Ontzettend kut dat ze na al die jaren op deze manier naar Nederland komen hoor.
Dat gebeurt echt niet. Dat weekend is BKS. The Strokes staan of in Hilvarenbeek of ze rusten uit voor Berlijn
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.039
Als ze al komen, hè. Zou het zelf een geniale zet vinden, zodat iedereen die minder met RHCP heeft (zeker hier op het forum), zich moet gaan ergeren aan RHCP om The Strokes te zien (aangezien ik niet aanneem dat je daarna weggaat).
Ik vrees dat het op papier veel mooier is dan in werkelijkheid. Die BKS spot was gewoon mooi, na al die jaren voor heel veel "liefhebbers" eindelijk weer eens te mogen afsluiten op een podium die groot genoeg is voor hun.

In NL gaan ze in het Goffertpark gewoon verzuipen vrees ik, en dat zal niet zozeer aan de band liggen maar eerder aan de venue + locatie.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.567
11.098
Ik vrees dat het op papier veel mooier is dan in werkelijkheid. Die BKS spot was gewoon mooi, na al die jaren voor heel veel "liefhebbers" eindelijk weer eens te mogen afsluiten op een podium die groot genoeg is voor hun.

In NL gaan ze in het Goffertpark gewoon verzuipen vrees ik, en dat zal niet zozeer aan de band liggen maar eerder aan de venue + locatie.
Zekers. Denk wel dat er genoeg liefhebbers onder RHCP-fans zitten, hoor, maar nee, niet genoeg om een Goffertpark aan de praat te houden (maar dat is met die andere voorprogramma's ook zo. Een AS$P Rocky is meer misplaatst dan The Strokes).

Edit: Oh, shit. Dat had ik moeten weten, haha. Dan krijg je dus echt een shitshow aan voorprogramma's.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.036
6.072
Het is nog ff afwachten wat het voorprogramma in Nijmegen is (the strokes?) , maar het wordt waarschijnlijk Rock Werchter:)
amazon football GIF by All or Nothing
nope, The Strokes die dag in Primavera Sound Festival, dacht ik ;)

edit : was al gezegd dus
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Dat gaat voor die prijs en met deze bands als voorprogramma toch never nooit niet uitverkopen lijkt mij. Voor een paar tientjes meer kun je ze op Rock Werchter zien en de hele dag genieten van dit fantastische festival en alle andere toffe artiesten die er waarschijnlijk ook staan die dag. Als ik nog geen RW kaartjes had zou ik het wel weten nu.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.567
11.098
Dat gaat voor die prijs en met deze bands als voorprogramma toch never nooit niet uitverkopen lijkt mij. Voor een paar tientjes meer kun je ze op Rock Werchter zien en de hele dag genieten van dit fantastische festival en alle andere toffe artiesten die er waarschijnlijk ook staan die dag. Als ik nog geen RW kaartjes had zou ik het wel weten nu.
Daar denken alleen wij aan hè, omdat we festivals zo leuk vinden. Ik ken ook mensen die festivals verschrikkelijk vinden en waarvoor een concert uitkomst biedt, al is het dan maar voor deze prijs.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken