Camping ervaringen

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
Maar dan staat dit wel in de voorwaarden normaal.
Er zijn in elk geval wel opties om het op te laden, oa die lockers.
Sommige tenten staat bij stroompunt, anderen niet.

Dus ik vrees dat deel niet heeft. Wat overigens erg pauper zou zijn.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.070
907
Sommige tenten staat bij stroompunt, anderen niet.

Dus ik vrees dat deel niet heeft. Wat overigens erg pauper zou zijn.
ik denk de mijne niet, aan de andere kant. Ik moet er niet voor betalen dus ik ga niet klagen!
 

Lorre_2204

Nieuw lid
17 feb 2023
1
0
Kan ik met een The Hive My Space campingticket ook op de reguliere The Hive camping? Enkele vrienden liggen namelijk op de reguliere camping, dus het zou fijn zijn mochten we ook eens bij hen kunnen zitten.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
559
514
Kan ik met een The Hive My Space campingticket ook op de reguliere The Hive camping? Enkele vrienden liggen namelijk op de reguliere camping, dus het zou fijn zijn mochten we ook eens bij hen kunnen zitten.
Officiële antwoord is nee. Mijn antwoord is ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Ander vraagje over de Hive My Space.. Hoe strict is men op de 8 m2?

Wij gaan met zijn 2en en hebben een redelijk ruime tent (3 persoon+luifel), die mogelijk iets buiten de 2x4m valt.. Om nou een 16 m2 plaats aan te schaffen omdat de tent net wat groter is vind ik ook zonde..
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.151
5.454
Ander vraagje over de Hive My Space.. Hoe strict is men op de 8 m2?

Wij gaan met zijn 2en en hebben een redelijk ruime tent (3 persoon+luifel), die mogelijk iets buiten de 2x4m valt.. Om nou een 16 m2 plaats aan te schaffen omdat de tent net wat groter is vind ik ook zonde..
Toch wel strikt. Zeker omdat de MySpace elk jaar ook groeit en er meer volk staat wordt dat ook strikter.
 
  • Thinking
Waarderingen: wesvs

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
139
163
Thanks! Toch even goed onze tent op meten.. Heb nu gelukkig 2 tickets voor Hive en 2 voor MySpace.. vraag is welke er op ticketswap gaan ;-)
 

Stefan Post

Playlistbediener
23 aug 2022
10
9
Thanks! Toch even goed onze tent op meten.. Heb nu gelukkig 2 tickets voor Hive en 2 voor MySpace.. vraag is welke er op ticketswap gaan ;-)

Mocht je kiezen om de tickets voor The Hive weg te doen, dan hou ik mij graag aanbevolen. Probeerden net nog een kaartje te halen, maar blijkbaar zit de camping al vol geboekt.
 

jjjjuliette

Nieuw lid
5 mrt 2023
1
0
Dag iedereen, wij gaan voor het eerst met een grote groep naar camping The Hive. Ik heb volgens mij het hele forum al gelezen maar ik kan maar niet vinden of je tegenwoordig (vorig jaar 2022) gratis drinkwater hebt op the hive / op terrein. Ik hoorde van kennissen dat dit er toen niet was maar dat lijkt mij zo onwaarschijnlijk?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
Dag iedereen, wij gaan voor het eerst met een grote groep naar camping The Hive. Ik heb volgens mij het hele forum al gelezen maar ik kan maar niet vinden of je tegenwoordig (vorig jaar 2022) gratis drinkwater hebt op the hive / op terrein. Ik hoorde van kennissen dat dit er toen niet was maar dat lijkt mij zo onwaarschijnlijk?
Op beide (festival en campings) is drinkwater gratis beschikbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: jjjjuliette

DeefGroll

Playlistbediener
18 dec 2019
18
6
Dag iedereen

Is er op the Hive Myspace een aparte sanitaire voorziening bv. douches? Aangezien je gratis mag douchen?

Thx!
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
102
80
Dag iedereen

Is er op the Hive Myspace een aparte sanitaire voorziening bv. douches? Aangezien je gratis mag douchen?

Thx!
Absoluut! Om te douchen kan je gewoon nummertje trekken en dan je beurt afwachten, kan gewoon aan de eigen tent. Gewoon in de gaten houden wanneer het aan jou is. Daarnaast ook gewone kraantjes.

(of zo was het toch de afgelopen jaren)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Gebruikers die dit onderwerp bekijken