Aantal jaren nu op The Hive regular gestaan. Ik ben 33 en heb dat wilde feesten tot diep in de nacht wel gehad. Opa spreekt hier haha. Als je dat ook niet meer wilt, zou ik The Hive niet aanraden. Die grote feesttent valt nog wel enigszins te omzeilen met goede oordoppen (volume staat niet kneiter hard in die tent), maar de feestende en schreeuwende jongeren dat diep in de nacht daarentegen: die zijn er volop! Prima natuurlijk als dat ook jou uitgangspunt is, maar ik vond het to much. Daarnaast is deze camping de woensdagmiddag al zo goed als vol. Lange wachtrijen en lastig plekje zoeken. En dan kwamen wij in 2017 en 2018 al omstreeks 15.00 uur de parkeerplaats oprijden (camping opent om 14.00 uur), dat ik mij afvroeg of de camping stiekem niet eerder openging. Moet ik er wel bij zeggen dat het dan zeker 17.00 uur was voordat je echt de camping oploopt met alle wachtrijen bij de entree (wachtrij 1 is ticket en polsbandje, wachtrij 2 is koffercheck). Maar dan nog, in 3 uur tijd zó vol?
Mogelijk is The Hive MySpace wel wat rustiger, maar daar kan ik niet over meepraten. Ik weet wel dat die ook tegen The Hive regular aanstaat, dus qua geluid zal het misschien weinig verschil maken.
Faciliteiten op deze camping vond ik wel goed. Een groot entertainment-plein met veel eten en drinken. Dus zowel voor ontbijt als de nachtelijke hap een prima plek. Je kan ook nog je laatste restje energie eruit dansen in de feesttent. Wat betreft douches: over de camping zijn er circa 4 grote toilet en douche areas en die zijn prima verzorgd. Ik ging nooit douchen, maar volgens mij moet je vrij lang wachten voordat je kan (met name 's ochtends natuurlijk). Je krijgt wel een nummertje, dus je kan gerust even weglopen of een ontbijtje scoren ondertussen en afwachten totdat je nummer op het bord staat.